Fomos á Casa de Rosalía de Castro e a Pontevedra

visita pontevedra e rosalía de castro

O alumnado de 3º de ESO realizou, onte día 20 de decembro, unha excursión educativa á Casa Museo de Rosalía de Castro e á cidade de Pontevedra organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura.

Na viaxe, subvencionada con fondos que o departamento conseguiu da Deputación de Pontevedra, o alumnado puido coñecer a Casa da Matanza, sé do Padroado Rosalía de Castro, que está dedicada ao estudo e divulgación da figura da autora de Cantares Gallegos e Follas Novas, icono da cultura galega desde o Rexurdimento.

Posteriormente, os estudantes desprazáronse á cidade de Pontevedra, onde gozaron de pasear polas súas rúas e visitaron o Museo Provincial. Nesta institución realizaron unha visita guiada, con especial atención á obra de Castelao.