Día das Letras Galegas 2021: especial Xela Arias en RadioTrega.

Para conmemorar este Día das Letras Galegas 2021, o alumnado do IES A Sangriña gravou "Descubrindo a Xela", o programa Especial sobre Xela Arias, en RadioTrega:

1. Velaquí a "Descubrindo a Xela" 1ª parte, que dará cabida a recitados do alumnado do nodo centro e á participación de persoas da nosa cultura como Víctor Freixanes, presidente da RAG; Tamara Andrés Tamara Andrés, nova poeta galega; Hugo Guezeta, integrante do grupo de rap Son Da Rúa SonDaRúa; ou Sofía Tarela, integrante das Gharotas da Ribeira María Apagha OLeiteque Ferve. Ademais, tamén haberá entrevistas, pois nesta primeira parte falaremos con Isabel Isabel Rodriguez Pazos, profesora do noso centro que coñeceu en persoa a Xela no seu paso pola Sangriña... Non perdades este episodio!

2. "Descubrindo a Xela", 2ª parte. Na segunda parte do Especial Letras Galegas, recuncan os recitados do alumnado do noso centro e a participación de persoas da nosa cultura como Xurxo Souto, Laura Rabizal, Isabel Risco, Silvia Penas Estévez, Tino Baz, Marta Dacosta ou Anxo Angueira. Ademais nesta segunda parte falamos con Pilar Carro, profesora do noso centro e directora cando Xela impartiu aulas no IES Sangriña, aló polo 2001... Non perdades este episodio! Vivan as Nosas Letras!