« Week of Abril 3, 2017 »
Start: 03/04/2017 00:00

Non podiamos pechar este curso sen dedicarlle unhas liñas á xa tradicional viaxe a Almagro, realizada polo alumnado de 1º de Bacharelato, e organizada polo Departamento de Lingua Castelá e Literatura.

Trátase dunha viaxe cultural, con enfoque literario, na que se asiste ao teatro contemporáneo, en Madrid, e clásico, no curral de comedias de Almagro, e na que se visitan espazos fundamentais das letras e da historia españolas, como Madrid, Toledo, Almagro ou Córdoba.

Start: 06/04/2017 09:10

Viaxamos a Suecia a través das lendas e os mitos, na penúltima sesión do proxecto Contos do mundo, que levamos a cabo entre o IES o e CEIP A Sangriña, coordinado por ambas as dúas Bibliotecas.

Desta volta, o noso profesor Rafael Adalid deleitou con narracións mitolóxicas e tradicionais ao alumnado de 4º de Primaria B.

Velaquí as fotos, cedidas polo CEIP. Máis información en BiblioPepiño.

Start: 03/04/2017 00:00
End: 07/04/2017 21:30

Start: 07/04/2017 08:10

México foi o país ao que viaxamos na derradeira sesión de Contos do mundo.
O pasado venres, 7 de abril, cinco alumnos de 2º de ESO C, xunto coa profesora Marisa Guerra, desprazáronse á biblioteca do CEIP A Sangriña para relatar fascinantes historias sobre a descuberta do millo ao alumnado de 3º de Primaria.

Máis información en Bibliopepiño.