DÍA DE ROSALÍA 2024

O día 23 de febreiro conmemorouse o día de Rosalía, baixo o lema #oamordapatriagalega,  dende o noso centro quixemos celebralo así:

MURAL DE 2º NIVEL DE EP MURAL DE 4º NIVEL DE EP
MURAL 1º NIVEL DE EP

Sabíades que Rosalía de Castro ten unha estrela que leva o seu nome? Forma parte da constelación de OFIUCO e  vai asociada a un planeta, igual que a lúa é unha estrela do planeta Terra, Rosalía de Castro é unha estrela do planeta Río Sar...

O alumnado do 2º nivel, ademáis do mural, decidiu gravar un pequeno vídeo recitando o poema "Has de cantar meniña gaiteira..."

Os alumnos e alumnas de 3º nivel gravaron un audio recitando o poema "Adeus ríos, adeus fontes..."

E por último, o alumnado do 3º ciclo, os máis maiores da escola, graváronse baixo a chuvia para recitar o poema "Adeus ríos, adeus fontes..."

AdxuntoTamaño
IMG_5989.mp46.07 MB