Celebracións e conmemoracións

Entroido 2024

Hoxe celebramos o Entroido, e saímos polas rúas da vila. Recordade que voltamos ao cole o xoves 15.

Recargade as baterías.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Entroido 2024

Día da Paz 2024

Álbum: Curso 2023-2024 -> Día da Paz 2024

Felices festas!

Dende o CEIPP Santa María desexámosvos unhas

FELICES FESTAS!

Recordamos que voltamos ás clases o día 8 de xaneiro.

Pinchando aquí tedes as lecturas recomendadas para este tempo de lecer

Álbum: Curso 2023-2024 -> Nadal 23

25N Acrosport

Nas clases de Educación Física de 5º e 6º tamén quixemos celebrar o Día Internacional contra a violencia de xénero creando palabras con figuras de Acrosport. Seredes capaces de averiguar as palabras?

25 N

Álbum: Curso 2023-2024 -> 25N 23

Samagosteen

Hoxe celebramos o tradicional Samagosteen. A ANPA preparounos un xenial Photocall e unha merenda típica do Magosto. A continuación agasallamos aos gañadores dos concursos de Pantasmas e Receitas terroríficas e por último realizamos xogos tradicionáis con materiais relacionados con magosto, o Halloween ou o Samaín. Aquí tedes algunha das fotos que tomamos organizadas por temáticas:

- Photocall

- Merenda

- Concurso de Pantasmas

- Concurso de Receitas

- Xogos do Samagosteen

Non podemos olvidarnos dese conto tan chulo que inventaron tres alumnas de 6* de primaria e que foron contar por todas as clases, e de que este xesto fixo que outro alumnado de 5º preparase os seus propios contos.

Que sorte temos con estes nenos e nenas tan creativas!! Podedes ver as fotos e algúns dos contos aquí.

FESTIVAL DE NADAL

25N - DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Os nenos e nenas do noso cole fixeron un tendal onde plasmaron os seus compromisos e rexeitamentos contra a violencia de xénero.

Concerto de fin de curso!

Coa axuda da nosa profe de música fixemos un pequeno concerto de fin de curso, facendo unha homenaxe ás nosas raíces galegas e a algúns dos grandes grupos de rock de tódolos tempos. Esperamos que o disfrutárades, e aquí vos deixamos o vídeo.