Becas alumnado NEAE

Está aberto o prazo de presentación de solicitudes das becas e axudas para o alumnado con NECESIDADE ESPECIFÍCA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE) do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

Para máis información podedes premer no seguinte enlace ou poñervos en contacto co Departamento de Orientación.

Listaxe provisional de admitidos e excluídos

Hoxe, 25 de abril, a resolución provisional de admitidos e non admitidos xa está publicada no taboleiro do centro,

tamén poderá ser consultada con chave 365 na aplicación admisión alumnado. O prazo de reclamacións a

estas listaxes será de cinco días hábiles a partir da súa publicación ante o Consello Escolar do Centro.

A resolución definitiva será publicada o 15 de maio. Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de

alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun

mes.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

O alumnado admitido deberá formalizar a súa matricula na Secretaría do centro do 20 ao 30 de xuño. De non

formalizar a matricula, perderase o dereito á praza obtida.

Admisión alumnado curso 24-25

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión do alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria para o curso 2024-2025 irá desde o 1 ao 20 de marzo de 2024.

As solicitudes serán presentadas:

• Preferiblemente de xeito telemático a través da aplicación "admisiónalumnado" e logo presentada na Sede electrónica (para esta opción é preciso ter activa a chave 365 ou certificado dixital).
  • Presencialmente, no centro educativo preferiblemente en horario de secretaría: mércores e venres de 12:00 a 14:00 ou luns martes e xoves de 12:00 a 13:00. (Pode vir o impreso cuberto a ordenador ou a man)

No centro podemos entregar o impreso e toda a información que necesitedes sobre o proceso. En caso de dúbida contactade co centro nos teléfonos: 881930070 e 881930071.

Pódese consultar as prazas vacantes do centro pinchando aquí.

As solicitudes deberán vir acompañadas:

• Do DNI de cada proxenitor/a.
  • Libro de Familia ou documento acreditativo da idade do alumnado (para 4º de Educación Infantil).

A solicitude deberá vir asinada polos dous proxenitores, agás nos casos de divorcio no que a patria potestade a posúa solo un deles. Nestes casos serán necesario presentar a correspondente resolución xudicial para o seu cotexo polo centro. Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.

Para cubrir a solicitude pódese acceder a aplicación, pinchando en  "admisiónalumnado" e no menú lateral pinchando en: solicitudes > admisión> crear. Despois cúbrense os datos e ese documento xerado pode presentarse no centro educativo ou a través da sede electrónica (para este última opción é preciso ter activa chave 365).

Tamén se pode acceder aos formularos pinchando nas seguintes opcións:

Galego                                   Castelán

Toda a información relativa ao procedemento pode consultarse pinchando aquí

RESERVA DE PRAZA

Bo día, familias:

O alumnado de 6º de Primaria do CEIP Plurilingüe Santa María que durante o curso 2024/2025 desexe cursar 1º da ESO no IES Moncho Valcarce, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o 15 de xaneiro e o 5 de febreiro.

Pinchando en admisiónalumnado

No menú lateral Solicitudes>Reserva>Crear

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia, para o que se precisará de Chave 365 ou certificado dixital.

Tamén pode cumplimentar a solicitude de xeito manual empregando o formulario que sigue, entregándose este no centro.

Para descargar o documento preme no ED550A

Un saúdo

RECOLLIDA DE VALES DE FONDO LIBROS E MATERIAL

Recordamos que as familias que non pasaron polo centro a recoller os vales para a axuda de adquisición de libros e de material. Poderán pasar o día 5 de setembro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

RECOLLIDA DE VALES FONDO LIBROS PARA O CURSO 2023-24

Recordamos que as familias que non pasaron polo centro a recoller os vales para a axuda de adquisición de libros e de material. Volverá abrirse o prazo para a recollida nos primeiros días do mes de setembro.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDO LIBROS

Informamos que xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de admitidos e exluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2023/24.

Prazos:

• Entrega dos vales de libros e material aos solicitantes que teñen dereito: 3, 4 e 5 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas.
  • Primeiros días de setembro: Entrega dos libros asignados ao alumnado.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS

Informamos que xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes provisionais de admitidos e exluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2023/24.

Prazos:

• Período de reclamacións á adxudicación provisonal: 28 e 29 de xuño de 2023.
  • Publicación da resolución definitiva no taboleiro do centro: 30 de xuño de 2023.
  • Primeiros días de setembro: Entrega dos libros asignados ao alumnado.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2023/24

Recordamos que o prazo para a formalizaicón da matrícula do curso 2023 - 2024 vai desde o 20 ao 30 de xuño de 2023. Para poder formalizar a matrícula, a documentación necesaria será:

• Anexo III Debidamente cuberto e asinado.
  • 4 fotos tamaño carné (nome e apelidos por detrás)
  • Fotocopia da cartilla de vacinas.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Certificado de alerxias ou intolerancias (de ser o caso).

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2023-2024

Xa podedes consultar a listaxe de libros e matarial para o vindeiro curso.

Podedes velo pinchando na imaxe