Admisión alumnado curso 24-25

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión do alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria para o curso 2024-2025 irá desde o 1 ao 20 de marzo de 2024.

As solicitudes serán presentadas:

• Preferiblemente de xeito telemático a través da aplicación "admisiónalumnado" e logo presentada na Sede electrónica (para esta opción é preciso ter activa a chave 365 ou certificado dixital).
  • Presencialmente, no centro educativo preferiblemente en horario de secretaría: mércores e venres de 12:00 a 14:00 ou luns martes e xoves de 12:00 a 13:00. (Pode vir o impreso cuberto a ordenador ou a man)

No centro podemos entregar o impreso e toda a información que necesitedes sobre o proceso. En caso de dúbida contactade co centro nos teléfonos: 881930070 e 881930071.

Pódese consultar as prazas vacantes do centro pinchando aquí.

As solicitudes deberán vir acompañadas:

• Do DNI de cada proxenitor/a.
  • Libro de Familia ou documento acreditativo da idade do alumnado (para 4º de Educación Infantil).

A solicitude deberá vir asinada polos dous proxenitores, agás nos casos de divorcio no que a patria potestade a posúa solo un deles. Nestes casos serán necesario presentar a correspondente resolución xudicial para o seu cotexo polo centro. Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.

Para cubrir a solicitude pódese acceder a aplicación, pinchando en  "admisiónalumnado" e no menú lateral pinchando en: solicitudes > admisión> crear. Despois cúbrense os datos e ese documento xerado pode presentarse no centro educativo ou a través da sede electrónica (para este última opción é preciso ter activa chave 365).

Tamén se pode acceder aos formularos pinchando nas seguintes opcións:

Galego                                   Castelán

Toda a información relativa ao procedemento pode consultarse pinchando aquí

RESERVA DE PRAZA

Bo día, familias:

O alumnado de 6º de Primaria do CEIP Plurilingüe Santa María que durante o curso 2024/2025 desexe cursar 1º da ESO no IES Moncho Valcarce, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o 15 de xaneiro e o 5 de febreiro.

Pinchando en admisiónalumnado

No menú lateral Solicitudes>Reserva>Crear

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia, para o que se precisará de Chave 365 ou certificado dixital.

Tamén pode cumplimentar a solicitude de xeito manual empregando o formulario que sigue, entregándose este no centro.

Para descargar o documento preme no ED550A

Un saúdo

RECOLLIDA DE VALES DE FONDO LIBROS E MATERIAL

Recordamos que as familias que non pasaron polo centro a recoller os vales para a axuda de adquisición de libros e de material. Poderán pasar o día 5 de setembro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

RECOLLIDA DE VALES FONDO LIBROS PARA O CURSO 2023-24

Recordamos que as familias que non pasaron polo centro a recoller os vales para a axuda de adquisición de libros e de material. Volverá abrirse o prazo para a recollida nos primeiros días do mes de setembro.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDO LIBROS

Informamos que xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de admitidos e exluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2023/24.

Prazos:

• Entrega dos vales de libros e material aos solicitantes que teñen dereito: 3, 4 e 5 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 horas.
  • Primeiros días de setembro: Entrega dos libros asignados ao alumnado.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS

Informamos que xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes provisionais de admitidos e exluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2023/24.

Prazos:

• Período de reclamacións á adxudicación provisonal: 28 e 29 de xuño de 2023.
  • Publicación da resolución definitiva no taboleiro do centro: 30 de xuño de 2023.
  • Primeiros días de setembro: Entrega dos libros asignados ao alumnado.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2023/24

Recordamos que o prazo para a formalizaicón da matrícula do curso 2023 - 2024 vai desde o 20 ao 30 de xuño de 2023. Para poder formalizar a matrícula, a documentación necesaria será:

• Anexo III Debidamente cuberto e asinado.
  • 4 fotos tamaño carné (nome e apelidos por detrás)
  • Fotocopia da cartilla de vacinas.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Certificado de alerxias ou intolerancias (de ser o caso).

LISTAXE DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2023-2024

Xa podedes consultar a listaxe de libros e matarial para o vindeiro curso.

Podedes velo pinchando na imaxe

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 22/23

Pincha aquí para ver o listado de libros e material para o curso 2022/2023

Formalización da matrícula para o curso 2022 2023

Recordamos que o prazo para a formalizaicón da matrícula do curso 2022 - 2023 vai desde o 20 ao 30 de xuño de 2022. Para poder formalizar a matrícula, a documentación necesaria será:

• Anexo III Debidamente cuberto e asinado.
  • 4 fotos tamaño carné (nome e apelidos por detrás)
  • Fotocopia da cartilla de vacinas.
  • Certificado de empadroamento da unidade familiar.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Certificado de alerxias ou intolerancias (de ser o caso).