Admisión alumnado curso 24-25

O prazo para a presentación de solicitudes de admisión do alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria para o curso 2024-2025 irá desde o 1 ao 20 de marzo de 2024.

As solicitudes serán presentadas:

• Preferiblemente de xeito telemático a través da aplicación "admisiónalumnado" e logo presentada na Sede electrónica (para esta opción é preciso ter activa a chave 365 ou certificado dixital).
  • Presencialmente, no centro educativo preferiblemente en horario de secretaría: mércores e venres de 12:00 a 14:00 ou luns martes e xoves de 12:00 a 13:00. (Pode vir o impreso cuberto a ordenador ou a man)

No centro podemos entregar o impreso e toda a información que necesitedes sobre o proceso. En caso de dúbida contactade co centro nos teléfonos: 881930070 e 881930071.

Pódese consultar as prazas vacantes do centro pinchando aquí.

As solicitudes deberán vir acompañadas:

• Do DNI de cada proxenitor/a.
  • Libro de Familia ou documento acreditativo da idade do alumnado (para 4º de Educación Infantil).

A solicitude deberá vir asinada polos dous proxenitores, agás nos casos de divorcio no que a patria potestade a posúa solo un deles. Nestes casos serán necesario presentar a correspondente resolución xudicial para o seu cotexo polo centro. Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.

Para cubrir a solicitude pódese acceder a aplicación, pinchando en  "admisiónalumnado" e no menú lateral pinchando en: solicitudes > admisión> crear. Despois cúbrense os datos e ese documento xerado pode presentarse no centro educativo ou a través da sede electrónica (para este última opción é preciso ter activa chave 365).

Tamén se pode acceder aos formularos pinchando nas seguintes opcións:

Galego                                   Castelán

Toda a información relativa ao procedemento pode consultarse pinchando aquí

Xornada de portas abertas

Álbum: Curso 2023-2024 -> Xornada portas abertas 2024

XORNADA DE PORTAS ABERTAS VIRTUAL

Apertura da Praza de América

Recordamos que, co remate das obras da Praza de América, cando o alumnado chegue tarde ou se deba recoller no medio da xornada, debe facerse pola porta da Praza de América. Esta tamén será a entrada para calquera cuestión que se precise realizar no centro.

As entradas (9:00 horas) e saídas (14:00 horas) do centro seguen sendo pola porta do patio.

Grazas

Entroido 2024

Hoxe celebramos o Entroido, e saímos polas rúas da vila. Recordade que voltamos ao cole o xoves 15.

Recargade as baterías.

Álbum: Curso 2023-2024 -> Entroido 2024

Cros escolar - XOGADE 2024

O pasado venres 2 de febreiro o alumnado de 2º a 6º de Primaria desprazouse á Fraga para celebrar a xornada de Cros escolar organizada pola Secretaria Xeral para o Deporte (XOGADE). A participación foi un éxito.

Álbum: Curso 2023-2024 -> XOGADE - Cros 2024

Entroido 2024 - VENRES