NOVAS E RECOLLIDA DE MATERIAL

Estimadas familias, xa podemos confirmar que non haberá regreso ás aulas do alumnado de Infantil e Primaria neste curso.

ENTREGA DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO

Algunhas familias solicitastes ir recoller libros e material ás aulas neste período longo de alerta sanitaria. Agora, coa entrada de Galicia na fase 2 de desescalada, xa estará permitido que o profesorado acuda ao colexio a realizar algunhas tarefas como a entrega de materiais.

Os mestres e mestras poñeranse en contacto coas familias para a entrega.

Os libros de 1.º e 2.º de Primaria xa están repartidos por tratarse de libros nos que poden escribir os alumnos e alumnas.

Os demais iranse entregando respectando o día asignado na seguinte táboa.

DÍA CURSO
LUNES 25/05 3 ANOS (4º EI)
MARTES 26/05 4 ANOS (5º EI)
MÉRCORES 27/05 5 ANOS (6º EI)
MARTES 9/06 3º EP
MÉRCORES 10/06 4º EP
XOVES 11/06 5º EP
VENRES 12/06 6º EP

O alumnado de 3.º a 6.º recollerán o material na penúltima semana de curso, desta forma xa poderán devolver os libros de préstamo sen ter que vir dúas veces. Todo o alumnado pode traballar co libro dixital, pero se hai algún neno/a que necesite algún libro, poderá chamar ao centro e poñerémoslle día para vir buscalo.