Taboleiro de anuncios

TELÉFONOS PARA AVISOS RELACIONADOS CO COVID-19

Os números de teléfono do colexio son:

981 257154 e 604 00 48 08 (de luns a venres de 9 a 14 horas e de 16 a 19 horas)

A estes números deben informar todas as familias as incidencias sanitarias relacionadas co COVID 19:

• Se algún alumno/a presenta na casa algún síntoma compatible co COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en aillamento por diagnóstico de COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en corentena por contacto estreito con algunha persoa con síntomas ou diagnosticadas de COVID-19.

LEMBRA sempre informarte polas canles oficiais do colexio.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2020-2021

Libros de texto

Listaxes de material

PLAN DE CONSUMO DE FROITA NAS ESCOLAS

A Dirección do CEIP Raquel Camacho informa de que a partir do xoves, día 14 de xaneiro, e durante un período de 10 días lectivos consecutivos, o alumnado do colexio recibirá unha peza de froita fresca para tomar no recreo. A participación neste proxecto foi aprobada polo Consello Escolar no mes de xuño do ano 2020 dentro da convocatoria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración co FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria).

NOTA INFORMATIVA SOBRE A VOLTA ÁS CLASES

Mañá, venres, volvemos ao colexio para iniciar o 2º trimestre. Á vista da evolución da pandemia, agárdannos unhas semanas complicadas. Pero estamos seguros/as de que coa súa axuda conseguiremos seguir no bo camiño do 1º trimestre.

Seguiremos cumprindo todos os protocolos COVID de centro e sanitarios e queremos recordarlle a importancia de realizar a auto enquisa diaria antes de mandar aos nenos/as ao colexio. No caso de que mostren síntomas compatibles coa COVID 19, ou si estiveron en contacto con algún positivo na COVID-19, póñanse en contacto co seu pediatra e avisen ao colexio.

Tamén pedimos que nas entradas e saídas ao colexio agarden nas beirarrúas e arredores do colexio a que entren/saian os seus fillos/as mantendo a distancia de seguridade.

Finalmente, nestes meses de frío, ao ter que ventilar cada pouco e aínda que poñemos a calefacción, as aulas non gardan a calor, polo que recomendamos que os nenos/as veñan ben abrigados.

Moitas grazas de antemán pola súa inestimable colaboración.