Novas ANPA

ALTA SOCIO ANPA 2020/2021

A través deste enlace podedes facervos socios da Anpa para o curso 2020/2021. Este ano non se poderá facer en papel e se fará so a través deste enlace.

Para dúbidas ou aclaracións, poñédevos en contacto no noso email: anpa.ceipraquelcamacho@gmail.com.

ATA SETEMBRO!!

Chegou o momento da despedida...

Foi este un curso raro e atípico debido ás circunstancias. Desde a xunta directiva do Anpa queremos agradecervos a vosa colaboración e esperamos que gozásedes das festas que organizamos (Nadal, Entroido).

Quedáronsenos moitas cousas no tinteiro (Escola de Pais con talleres de cociña e charlas sobre seguridade na internet no móbil... a festa de fin de curso e as exhibicións das actividades), pero esperamos poñelas en práctica o próximo curso (se as circunstancias permíteno).

Queremos mandar un especial saúdo aos alumnos de sexto que empezan un novo camiño o próximo curso en secundaria; sentimos moito non poder celebrar unha gran festa de fin de curso e que non puidesen ir de excursión. E seguindo coa tradición de anos anteriores de dar unha pequena axuda económica aos socios de sexto do Anpa que van á excursión que organizan as profesoras e, como este ano non foi posible, decidimos facerlles un detalle para que teñan un recordo do seu paso polo colexio. (foto)

Pedímosvos que esteades atentos á web e ao correo electrónico, xa que se publicará aquí a información sobre as inscricións do servizo de comedor e madrugadores tan pronto como dispoñamos dela.

Sen máis, só pedirvos que vos coidedes moito e desexarvos a todos que gocedes do verán.

Vémonos á volta!!!

RECOLLIDA MATERIAL/TRABALLOS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Ante todo, esperamos e desexamos que todos vós e as vosas familias vos atopedes ben.

Queremos informarvos que aqueles socios interesados en recoller, tanto o voso material deportivo (almacenado nas instalacións do colexio -patíns-), como os traballos realizados polos vosos fillos nas actividades de Manualidades ou/e Pintura, poderedes facelo o xoves día 4 de xuño de 10:30 h a 11:30 h.

Para iso abrirase o portalón do patio por onde entra o alumnado, e ordenadamente (e sempre mantendo a distancia de seguridade de dous metros) farásevos a entrega na entrada do Anpa.

Lembrámosvos que podedes enviar a calquera persoa (ou pedirlle a outros papás de compañeiros dos vosos nenos) en caso de non poder vir recollelos.

Saúdos a todos e moito ánimo.

PROGRAMA DE CONCILIACIÓN "CON CILIA NO COLE"

Estimadas SOCI@S:

Enviamosvos información do programa que vai levar a cabo a Federación en colaboración co Concello da Coruña, que ten como finalidade favorecer a conciliación no período de verán a aquelas familias que teñen que incorporarse ao mundo laboral, e que terá lugar nos Centros Escolares que veredes no programa que mentamos.

Terá preferencia o alumnado matriculado neses Centros, pero a preinscrición é libre para todos xa que no caso de quedar prazas libres entrarían tamén os procedentes doutros coles.

Se necesitades mais información, podedes contactar con nós nos teléfonos 981 20 20 02 e/ou 698 158 503

Esperando que todos esteades ben, recibide un afectuoso saúdo.

FESTA DE ENTROIDO!!

A festa será DE BALDE para os SOCIOS da ANPA e deberán recoller a invitación no local da ANPA no horario habitual de martes de 9:00 a 10:00 h. e xoves de 16:00 a 18:00 h.

Os que NON SEXAN SOCIOS poden comprar a entrada ao prezo de 2€/neno nos mesmos horarios.

Todos os nenos teñen que quedar ao coidado dun adulto.

ESPERÁMOSVOS!!!

Ese día non haberá actividades extraescolares.