E. Primaria

ACTIVIDADE NA AULA DE 2ºB DE EP PARA O ALUMNADO QUE NON PUIDO ASISTIR (MÉRCORES, 31 DE SETEMBRO, E XOVES, 1 DE OUTUBRO)

2º B de Educación Primaria

(Para o alumnado que non puido asistir a clase o mércores 31 de setembro e o xoves 1 de outubro)

Mércores 31

En  Lingua  Castelá  lemos  e  traballamos  as  páxinas  108, 109 e 110; facendo  logo  os exercicios  das  mesmas. En  Lingua  Galega  lemos  e  fixemos  a  páxina  125, e  da  126  só  o exercicio  1. En  Matemáticas   fixemos  o  exercicio  7  da  páxina  103  e  comezamos  a  facer  o exercicio  1 da  páxina  105.

Xoves 1

En  Ciencias  Sociais  lemos  e  fixemos  a   páxina  73  do  libro. En  Matemáticas  corriximos  o exercicio  1  da páxina  105  e  fixemos  o  exercicio  2.

CORRECCIÓNS DO TRABALLO DE VERÁN 3º PARTE I

Velaí tedes a primeira das dúas partes das correccións do traballo de verán para 3º de Primaria. A segunda parte subirase antes do remate desta semana.

Correccións do Traballo de Verán Parte I

3º DE PRIMARIA. TRABALLO DE VERÁN 2020

Velaí tedes o "Traballo de Verán 2020" para estas vacacións. É totalmente VOLUNTARIO e NON SE CORREXIRÁ na aula en Setembro. A finais de Agosto enviaránsevos as correccións para que o revisedes na casa como ocorría co traballo durante o confinamento. Está estruturado por semanas e, dentro de cada semana, por materias. Recoméndase a súa realización nos diferentes cadernos de cada materia, poñendo a data de realización, o número de actividade e copiando os enunciados, agás os textos das linguas ou os mapas de Ciencias Sociais, que se poden imprimir e pegar no caderno. Recibide un cordial saúdo e pasade un verán estupendo.

Traballo de verán 2020 3º

CORRECCIÓNS DO TRABALLO DO 15 AO 19 DE XUÑO

Velaí tedes as correccións desta derradeira semana do curso 2019-2020. Moitas grazas a todos e a todas, bo verán e moito ánimo.

Correccións do 15 ao 19 de Maio

TRABALLOS DOS NENOS E NENAS DE 2º

Aquí compartimos con vos algúns dos traballos realizados polos nenos e nenas de 2º. Grazas a todos e todas pola vosa colaboración e o voso traballo.