TELÉFONOS PARA AVISOS RELACIONADOS CO COVID-19

Os números de teléfono do colexio son:

981 257154 e 604 00 48 08 (de luns a venres de 9 a 14 horas e de 16 a 19 horas)

A estes números deben informar todas as familias as incidencias sanitarias relacionadas co COVID 19:

• Se algún alumno/a presenta na casa algún síntoma compatible co COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en aillamento por diagnóstico de COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en corentena por contacto estreito con algunha persoa con síntomas ou diagnosticadas de COVID-19.

LEMBRA sempre informarte polas canles oficiais do colexio.

CHISTES GAÑADORES DO RETO FAIME RIR

Lembras que no folleto trimestral che propoñiamos un reto para escachar coa risa. Pois xa temos gañadoras. O EDLG decidiu premiar con cadanseu diploma e unha merenda de chocolate con churros (quentiños para o inverno) na categoría de Educación Infantil a:

E na categoría de Educación Primaria, o chiste gañador foi o de:

E, ademais, queremos facer unha mención especial a outros dous grandes humoristas:

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

Preme enriba para poder ver todas as recomendacións lectoras publicadas ata o momento da nosa revista escolar, O Noso Viveiro e do noso folleto trimestral, Viveiro Express.