ALUMNADO ANOTADO AOS SERVIZOS DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2024/25

Publícanse no taboleiro interior de anuncios do centro as LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ANOTADO aos servizos de comedor e transporte escolar para o próximo curso 2024/25. SOAMENTE É UNHA RESERVA. Neste momento todas as solicitudes teñen praza.

A primeiros de setembro, publicaremos as listaxes DEFINITIVAS.

O NOVO ALUMNADO, solicitará estes servizos no prazo de matrícula, xunto cos impresos do centro (20 ao 30 de xuño).

Os formularios de reserva xa están pechados, se alguén quedou sen solicitar praza dentro do prazo, deberá facelo por teléfono na secretaría do centro (886110532).

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntanse os ANEXO I e II para traer cubertos.

Poderanse presentar as solicitudes no centro ou telemáticamente ata o venres 21 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo o venres 14 de xuño.

As solicitudes enviaranse polo alumnado, que as entregará á súa titora ou titor, para que estas posteriormente as entreguen en secretaría.

As solicitudes terán que vir totalmente cubertas, e con fotocopias da documentación a presentar.

Podedes aclarar dúbidas no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: VENRES 21 DE XUÑO DE 2024

LISTAXES DEFINITIVAS ADMISIÓN CURSO 2024/25

Hoxe, 15 de maio, publícanse as listaxes definitivas de admisión do alumnado que solicitou praza para o curso 2024/25. Poden consultalas no taboleiro interior do centro ou chamando ao teléfono 886110532.

Así mesmo, os solicitantes que teñan chave365, certificado electrónico ou DNI electrónico, poden consultalas no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

O prazo para a formalización da matrícula vai dende o 20 ao 30 de xuño

SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2024/25

Ábrese o prazo para solicitar o comedor escolar para o curso escolar 2024/25 dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 14 ao 31 de maio. Soamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación, do 20 ao 30 de xuño.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 7 de xuño publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e, se fose necesario, abrirase un prazo (10 a 14 de xuño) para volver a anotarse.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2024/25

Ábrese o prazo para solicitar o transporte escolar para o curso escolar 2024/25 dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 14 ao 31 de maioSoamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación, do 20 ao 30 de xuño.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 7 de xuño publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e, se fose necesario, abrirase un prazo (10 a 14 de xuño) para volver a anotarse.

Benvidos ao noso cole

Entrada principal

CEIP Plurilingüe Nosa Señora dos Remedios

1969-2019    50 anos formando para o futuro

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

Impresos para AUTORIZACIÓNS

Nesta entrada podedes descargar os impresos para diferentes AUTORIZACIÓNS:

Autorización recollida alumnado      Autorización sair sós    Autorización sair sós CON IRMÁNS

Períodos durante os que se poderán presentar as novas autorizacións ou modificación das existentes:

- mes de setembro

- 15 últimos días de xaneiro

- 15 últimos días de marzo

SAÍDA 4 ANOS - GRANXA KIRIKO

E xa para rematar coas excursións deste curso, amosámosvos o ben que o pasaron os e as peques de 4 anos na granxa escola Kiriko.

SAÍDA 5ºEP - PARLAMENTO DE GALICIA

Mentres no cole celebrabamos o día saudable, os mozos e mozas de 5º foron ata a capital a visitar e coñecer a historia do Parlamento Galego.

Aproveitaron a ocasión e tamén se desprazaron ata a Praza do Obradoiro para contemplar a catedral.

DÍA SAUDABLE

"Mens Sana in corpore sano" é o lema para o noso DÍA SAUDABLE co que damos fin ao noso proxecto de Ciencias do 3º trimestre "Seres Olímpicos" no que estudamos o corpo humano entre outros contidos.

Queremos que os nosos nenos e nenas saiban elexir un xeito de vida saudable, no que o deporte, os bos alimentos e as actividades culturais son a opción a elexir fronte outros hábitos perxudiciais, tanto para o corpo como para a mente.

Agora xa sabemos como chegar a ser olímpicos!