LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR

Hoxe publícanse as listaxes DEFINITIVAS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro OU consultar na aplicación fondolibros co certificado electrónico ou chave365. (HORARIO 10 A 14H)

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO e VALES MATERIAL 2021/22

Os vales entregaranse os días 7, 8 e 9 de xullo, en HORARIO DE 10 A 14H.
Os libros de texto deste fondo entregaranse ás familias os días 2, 3 e 6 de setembro de 2021.
NOTAS:
* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.
* Os vales non recollidos en xullo, poden ser recollidos en setembro xunto cos libros de texto.
*Teñan en conta que en 1º, 2º e 5º de E.Primaria non hai libros, polo que non sae vale para os mesmos nin adxudicación de lote algún.
Ponteareas, a 7 de xullo de 2021

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR

Hoxe publícanse as listaxes PROVISIONAIS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro OU consultar na aplicación fondolibros co certificado electrónico ou chave365. (Centro, horario 9 a 14h)

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO e VALES MATERIAL 2021/22

PRAZO RECLAMACIÓNS:luns 5 e martes 6 de xullo na secretaría do centro.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: 7 de xullo de 2021.

Os vales entregaranse os días 7, 8 e 9 de xullo.
NOTAS:
* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.
Ponteareas, a 2 de xullo de 2021

SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021-2022, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría. O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2021, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2021. Durante o curso escolar 2021-2022 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

De xeito excepcional durante a duración da pandemia, poderán solicitar formar parte desta lista familiares dos alumnos comensais, ex-colaboradores deste servizo, persoal relacionado coa comunidade educativa (conserxes, persoal de limpeza),así como persoal que participe en programas de voluntariado social (concellos, ONGs).

No arquivo adxunto podedes descargar o modelo de solicitude para traer cuberto ao centro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021/22

Publícase a listaxe de libros de texto para o curso 2021/22, ver arquivo adxunto.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntase o ANEXO I e II para imprimir e traer cuberto.

Poderanse presentar as solicitudes no centro ou telemáticamente ata o martes 22 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo o venres 18 de xuño.

Dada a situación, as solicitudes enviaranse polo alumnado, que as entregará á súa titora ou titor, para que estes posteriormente as entreguen en secretaría.

As solicitudes terán que vir totalmente cubertas, e con fotocopias de toda a documentación a presentar.

Podedes aclarar dúbidas no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: MARTES 22 DE XUÑO DE 2021

A PITA FALADORA 2020/21 - Nº42

Aproveitamos que hoxe é o Día das Letras Galegas, para publicar a nosa revista. Como xa saberedes, este ano está adicado a Xela Arias.

A nosa Pita Faladora xa vai polo número 42 (fai clic), e este ano repite o formato integramente dixital que iniciou o curso pasado. Froito das aportacións de alumnos, alumnas, mestres e mestras; o Equipo de Dinamización da Lingua Galega encargouse da súa maquetación. Agardamos que vos guste!!! A desfrutar deste día lendo.

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN CURSO 2021/22

Todos os alumnos/as que solicitaron praza no centro (DENTRO DO PRAZO) para o vindeiro curso 2021/22 están admitidos/as. As listaxes de admisión definitiva están expostas no taboleiro de anuncios do Centro e as familias xa foron informadas telefónicamente.

O prazo para a formalización da matrícula vai dende o 20 ao 30 de xuño.

PROTOCOLO RESUMIDO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

A continuación tedes información resumida sobre o protocolo, a sintomatoloxía a ter en conta, así como cartelaría interesante para repasar na casa cos vosos fillos/as as normas; actuación ante unha sospeita e incluímos tamén, que facer tras a realización dunha PCR.

Protocolo resumido     Sintomatoloxía     Cartelaría protocolo covid     Actuación ante unha sospeita    Que facer tras a PCR

Benvidos ao noso cole

Entrada principal

CEIP Nosa Señora dos Remedios

1969-2019    50 anos formando para o futuro

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

CONCURSO DESEÑA O TEU PATIO

CONCURSO : DESEÑA O TEU PATIO
Xa temos gañador@s!
*Ed. Infantil: Antonio de 3 anos B
*1º, 2º e 3º: Noa de 1ºA
*4º, 5º e 6º: Xián de 4ºB
 Noraboa!
Queremos dar as grazas a tod@s @s que participastes!
As vosas ideas están todas anotadas e teremos conta delas!