Rúa Azorín, s/n -- Teléfono: 886110532 -- Correo: ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

PROTOCOLO RESUMIDO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

13/09/2020 08:16
Atlantic/Bermuda

A continuación tedes información resumida sobre o protocolo, a sintomatoloxía a ter en conta, así como cartelaría interesante para repasar na casa cos vosos fillos/as as normas nas que lles estamos incidindo estes primeiros días no centro.

Protocolo resumido     Sintomatoloxía     Cartelaría protocolo covid     Actuación ante unha sospeita

HORARIOS DE ENTRADA/SAÍDA ESCALONADAS E MATERIAL

08/09/2020 07:54
Atlantic/Bermuda

Tal e como se vos comincou nas reunións de onte, os horarios de entrada e saída serán escalonados do seguinte modo:

E.INFANTIL  E.PRIMARIA 
 4 e 5 anos   9:20 / 14:25 

 1º e 2º    9:25 / 14:15

 3 anos   9:25 / 14:20  3º e 4º    9:20 / 14:20
   5º e 6º    9:15 / 14:25

O éxito da medida radica na puntualidade e cumprimento dos mesmos, así como das normas que comentamos.

 

"MATERIAL COVID"  OBRIGATORIO POR ALUMNO/A: Infantil traerá dúas caixas de panos desbotables. Primaria traerá dúas caixas de panos desbotables, frasco pequeno con xel hidroalcohólico, máscara de reposto con funda para a mesma, e rotulador para pizarra blanca.

 

* O resumo do protocolo que se vos explicou onte publicarase nos próximos días.

REUNIÓN PREVIA INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS

04/09/2020 10:10
Atlantic/Bermuda

Ante o comezo de curso tan diferente que nos acomete, é preciso realizar unha reunión inicial PREVIA coas familias para dar a coñecer o PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO COVID-19 no noso centro, así como algunhas normas xerais, adaptacións das entradas e saídas, e por suposto resolver as dúbidas que teñades.

A asistencia é completamente necesaria!!

 

NORMAS PARA ASISTIR Á REUNIÓN:

  • Soamente poderá asistir unha persoa por familia, sen nenos/as.

  • Respetarase en todo momento a distancia de 1,5m e empregarase a máscara.

  • Entrarase tanto pola porta de infantil (rotonda Mikado) como pola principal do cole (Correos), para evitar aglomeracións.

  • Cada persoa situarase unicamente nos lugares indicados

A reunión de Infantil será no hall da planta baixa, O LUNS 7 DE SETEMBRO nas seguintes quendas:

- 3 anos ás 10:30h

- 4 anos ás 12:00h

- 5 anos ás 13:00h

A reunión de Primaria será no patio cuberto, O LUNS7 DE SETEMBRO nas seguintes quendas:

- 1º e 2º EP ás 16:00h

- 3º e 4º EP ás 17:15h

- 5º e 6º EP ás 18:30h

 

* É realmente importante a asistencia, pero se non podedes asistir, pedide a información a outra familia que asistiu.

* O protocolo (tanto resumido como en versión completa) estará colgado na web do centro para a súa consulta tan pronto sexa posible.

* Despois das reunións, crearemos unha sección na web coas preguntas frecuentes.

 

Moitas grazas pola vosa comprensión, apoio e implicación nesta situación tan atípica que nos tocou compartir. ÁNIMO E TRANQUILIDADE, TODO VAI SAIR BEN!!!

Un saúdo,

O Equipo Directivo

INICIO DE CURSO E NOVAS IMPORTANTES

01/09/2020 09:00
Atlantic/Bermuda

Benvidos/as ao novo curso escolar 2020-21, un curso atípico que vai requerir da paciencia de todos/as xa que as cousas van xurdindo aos poucos.

INICIO DE CURSO:

XOVES 10 de setembro para 4º e 5º de E.Infantil (3 e 4 anos); 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

VENRES 11 de setembro para 6º de E.Infantil (5 anos); 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

As horas de entrada e saída serán escalonadas, pero aínda se están a consensuar, estade atentos/as á web e iremos colgando información cando esté dispoñible e sexa 100% fiable.

Inicialmente o comedor e a aula matinal funcionarán con "normalidade".

 

RECOLLIDA LIBROS DE TEXTO PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE EP (FONDOLIBROS):

A recollida dos libros será o día 2 de setembro en horario de 12:00 a 14:00h; e os días 3 e 4 en horario de 10:00 a 14:00h. Se non podedes acudir presencialmente, podedes enviar unha autorización para que os recolla outro familiar por vós.

 

COLABORADORAS COMEDOR: 

O prazo para presentar a solicitude de colaboración está aberto. Se desexades participar, pasade a cubrir a solicitude o antes posible.

 

AGRADECEMOS ANTICIPADAMENTE A PACIENCIA. Iremos colgando información, protocolos e materiais necesarios en canto poidamos facelo con certeza.

BO INICIO DE CURSO!!!

O Equipo Directivo

ATENCIÓN AO PÚBLICO EN XULLO

01/07/2020 08:08
Atlantic/Bermuda

O horario de atención ao público no mes de xullo é de 10:00 a 13:00h

GRADUACIÓN ALUMNADO 5 ANOS

19/06/2020 11:04
Atlantic/Bermuda

Nesta situación tan excepcional que nos impediu realizar os actos de graduación habituais no centro, queremos dar a NORABOA AOS NENOS E NENAS DE 5 ANOS polo seu final de etapa.

Benvidos á etapa de Educación Primaria!!!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

18/06/2020 09:01
Atlantic/Bermuda

O Equipo de Biblioteca quere facervos unhas recomendacións lectoras para o verán:

Recomendacións lectoras 3 a 7 anos Recomendacións lectoras 7 a 9 anos Recomendacións lectoras a partir 10 anos

3 a 7 anos                        7 a 9 anos                          A partir de 10 anos

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

20/05/2020 00:52
Atlantic/Bermuda

Orde de 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B) 

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntase o ANEXO I e II para imprimir e traer cuberto.

Poderanse presentar as solicitudes na secretaría do centro ou telemáticamente dende o mércores 20 de maio ao venres 19 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo os días 18 e 19 de xuño.

Dada a situación, rógase acudir coas solicitudes impresas da casa e totalmente cubertas; así como con fotocopias de toda a documentación a presentar, CUMPRINDO COAS MEDIDAS DE SEGURIDADE PRESENTES.

 

Podedes aclarar dúbidas en horario de 9:25 a 14:25h no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

 

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: VENRES 19 DE XUÑO DE 2020

 

Benvida

Benvidos á web do C.E.I.P. "NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS" de Ponteareas.

1969-2019 50 ANOS FORMANDO PARA O FUTURO

Ensino Público de Calidade

Visitade tamén as bitácoras enlazadas a esta web.

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Fax: 886 110 538

Correo e-: ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

Impresos para AUTORIZACIÓNS

07/10/2020 17:57
Atlantic/Bermuda

Nesta entrada podedes descargar os impresos para diferentes AUTORIZACIÓNS:

Autorización recollida por outras persoas      Autorización sós para casa

Períodos durante os que se poderán presentar as novas autorizacións ou modificación das existentes:

- mes de setembro

- 15 últimos días de xaneiro

- 15 últimos días de marzo

Distribuir contido