LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN CURSO 2021/22

Todos os alumnos/as que solicitaron praza no centro (DENTRO DO PRAZO) para o vindeiro curso 2021/22 están admitidos/as. As listaxes de admisión definitiva están expostas no taboleiro de anuncios do Centro e as familias xa foron informadas telefónicamente.

LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN CURSO 2021/22

Todos os alumnos/as que solicitaron praza no centro para o vindeiro curso 2021/22 están admitidos/as. As listaxes de admisión provisional están expostas no taboleiro de anuncios do Centro e as familias xa foron informadas telefónicamente.

PROTOCOLO RESUMIDO E OUTROS DOCUMENTOS DE INTERESE

A continuación tedes información resumida sobre o protocolo, a sintomatoloxía a ter en conta, así como cartelaría interesante para repasar na casa cos vosos fillos/as as normas; actuación ante unha sospeita e incluímos tamén, que facer tras a realización dunha PCR.

Protocolo resumido     Sintomatoloxía     Cartelaría protocolo covid     Actuación ante unha sospeita    Que facer tras a PCR

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2021/22

Ábrese o prazo para solicitar o transporte escolar para o curso escolar 2021/22 dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 16 ao 30 de abril. Soamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación do 20 ao 30 de xuño.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 6 de maio publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e abrirase un prazo (6 ao 12 de maio) para volver a anotarse se fose necesario.

SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2021/22

Ábrese o prazo para solicitar o comedor escolar para o curso escolar 2021/22 dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 16 ao 30 de abril. Soamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación do 20 ao 30 de xuño.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 6 de maio publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e abrirase un prazo (6 ao 12 de maio) para volver a anotarse se fose necesario.

Benvidos ao noso cole

Entrada principal

CEIP Nosa Señora dos Remedios

1969-2019    50 anos formando para o futuro

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

DÍA DO NENO E DA NENA

Fai un ano, os nenos e nenas ensináronnos os seus poderes extraodinarios, sendo exemplo a seguir pola súa actitude frente a pandemia.
Preguntámoslles que querían atopar detrás das súas portas aquel primeiro día que por fin puideron saír da casa... e este foi o resultado!
Ademais, os nenos e nenas de 2º fixeron uns murais moi chulos lembrando aqueles días de primavera que puideron volver a saír da casa aos parques e rúas a xogar.
Esta actividade estivo organizada polo equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares.

SEMANA DO LIBRO 2021

Durante a semana pasada celebramos a semana do libro dun xeito moi especial, creando unha FEIRA DO LIBRO, actividade organizada polo equipo de Biblioteca.

Os nenos e nenas de todo o cole foron acudindo á Feira para trocar os seus cupóns por libros. A feira estivo amenizada cada día por mestras/es do centro cos seus instrumentos.

O fin de festa, foi o venres 23 de abril, o propio Día do libro, coa actuación de todos os músicos/as do cole en directo para todos os nenos/as do centro.

Foi unha semana moi divertida!!

SEMANA DA PRENSA

Queremos rematar este 2º trimestre amosándovos os traballos dos nosos nenos e nenas na semana da prensa onde se converteron en xornalistas.

PROGRAMA FROITA E LEITE NA ESCOLA

O noso cole participa no Programa de froita e leite na escola que organiza o FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria). Comezamos co segundo período!

A partir do próximo martes día 6 de abril, disfrutaremos de pequenos bricks de leite para os recreos do alumnado por un período de 30 días consecutivos, así como dunha peza de froita para cada alumno/a durante 10 dias. Así que... organizade os almorzos dos vosos peques!Guiño

Programa froita e leite na escola