LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR 2022/23

Hoxe publícanse as listaxes DEFINITIVAS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro OU consultar na aplicación fondolibros co certificado electrónico ou chave365. (HORARIO 10 A 14H)

Os vales entregaranse os días 6, 7 e 8 de xullo, en HORARIO DE 10 A 14H.

Os libros de texto deste fondo entregaranse ás familias os días 2, 5 e 6 de setembro de 2022. (día 2 de 12 a 14h; días 5 e 6 de 10 a 14h)

NOTAS:

* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.

* Os vales non recollidos en xullo, poden ser recollidos en setembro xunto cos libros de texto.

*Teñan en conta que en 1º, 2º, 5º e 6º de E.Primaria non hai libros, polo que non sae vale para os mesmos nin adxudicación de lote algún.

Ponteareas, a 6 de xullo de 2022

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR 2022/23

Hoxe publícanse as listaxes PROVISIONAIS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro OU consultar na aplicación fondolibros co certificado electrónico ou chave365. (Centro, horario 9 a 14h)

PRAZO RECLAMACIÓNS: luns 4 e martes 5 de xullo na secretaría do centro.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: 6 de xullo de 2022.

Os vales entregaranse os días 6, 7 e 8 de xullo.
NOTAS:
* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.
Ponteareas, a 1 de xullo de 2022

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/23

Publícase a listaxe de libros de texto para o curso 2022/23, ver arquivo adxunto.

SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP PLURILINGÜE NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2022-2023.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2022-203, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro de 2022, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2022.

Durante o curso escolar 2022-2023 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

No arquivo adxunto podedes descargar o modelo de solicitude para traer cuberto ao centro.

n/d

Benvidos ao noso cole

Entrada principal

CEIP Plurilingüe Nosa Señora dos Remedios

1969-2019    50 anos formando para o futuro

Rúa Azorín, s/n. 36860. PONTEAREAS

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

Impresos para AUTORIZACIÓNS

Nesta entrada podedes descargar os impresos para diferentes AUTORIZACIÓNS:

Autorización recollida por outras persoas      Autorización sós para casa

Períodos durante os que se poderán presentar as novas autorizacións ou modificación das existentes:

- mes de setembro

- 15 últimos días de xaneiro

- 15 últimos días de marzo

PROXECTO 3º TRIMESTRE

E fomos exploradores e exploradoras neste 3º trimestre!

Que mellor época que a primavera para observar a natureza?
Neste trimestre o proxecto de ciencias o dedicamos aos seres vivos e ás persoas, atendendo ao corpo, aos hábitos saudables e a como nos agrupamos (familia/localidade).
Dentro dos seres vivos puxemos especial atención á especie dos animais invertebrados.
Comezamos o trimestre con charlas sobre o mundo das abellas e logo trouxemos formigas, caracois, bolboretas, vermes de seda... para observalos e aprender moito sobre eles.
Aproveitamos ás saídas á natureza para seguir observando e aprendendo de todos os animais e plantas que atopamos.
E por suposto aprendemos a respectalos e coidalos!

FESTA DE FIN DE CICLO DE ED. INFANTIL E GRADUACIÓN DE ED. PRIMARIA

A fin de curso tamén leva consigo ás veces a fin dunha etapa para comezar outra nova.

Isto é o que lles acontece aos nenos e nenas de 5 anos que rematan a etapa de Ed. Infantil e aos que queremos darlles a benvida á Ed. Primaria, e aos nosos mozos e mozas de 6º de Ed. Primaria que marchan ao instituto para comezar á ESO
Foron uns intres de compartir lembranzas e cariño mutuo moi emocionantes!

FESTIVAL FIN DE CURSO 21/22

E por fin chegou un das festas máis agardadas!

O festival de fin de curso!

Xa por fin as nais, os pais e demais familia puidestes gozar con nós da arte dos nosos alumnos e alumnas que nos deixaron coa boca aberta coma sempre!
Bravo!
Queremos das as grazas ás mestras de música Lucía e Bibi por organizalo con tanto esforzo e cariño.