Novas do Colexio

Telf.: 886 110 532

Correo:  ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

DÍA INTERNACIONAL DA EDUCACIÓN

Hoxe, 24 de xaneiro, conmemórase o día Internacional da Educación e para elo quixemos recompilar o que significa para vós este concepto, que tan importante é no noso día a día.

Grazas a todas e todos!

O Equipo de Biblioteca

#díainternacionaldelaeducación

#bibliotecaspublicas

#bibliotecasescolaresdegalicia

#abibliodexela

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2024

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Martes 20 de febreiro ás 17:00h

Mércores 21 de febreiro ás 12:45h

Vide a coñecer o noso cole, esperámosvos!

Agradecemos que confirmedes a vosa asistencia enviando un correo a: ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

Se alguén quedou sen visitarnos, pode solicitar información no 886110532

ALMANAQUE 2024

O equipo de Dinamización da Lingua Galega organizou este almanaque para o ano 2024deseñado polos nosos alumnos e alumnas e que ten como tema central "OS XOGOS OLÍMPICOS", tema sobre o que estamos a traballar coma proxecto de centro... aquí o tedes para descargar!
Quedou estupendo!
Portada almanaque 2024

INAUGURACIÓN DA NOSA BIBLIOTECA "XELA ARIAS" no Día das Bibliotecas

Comezamos o día 24, Día das Bibliotecas, presentando as novas instalacións aos nos@s alumn@s onde puideron lembrar como era a biblioteca antes e ver como é agora despois da ampliación do espazo e a reforma. Tamén se lles informou das normas e de como temos que coidala para que tod@s poidamos gozar dela.
Ao acto de presentación acudiron o Xefe Territorial de Educación e a Directora Xeral de Ordenación e Innovación Educativa que trouxo uns agasallos para a nosa biblioteca. Tamén estiveron presentes a alcaldesa de Ponteareas e o concelleiro de Educación. Por outra banda, asistiron representantes do CRA "A Picaraña", representantes de FANPO e da Anpa O Loureiro Ponteareas quen donou un conto á Biblioteca e aos que lles damos as grazas!
Pola tarde invitamos a tod@s os pais e nais a vir visitala e que puidesen comprobar o bo traballo feito polo noso equipo de Biblioteca, coa coordinadora, a mestra Diana, á cabeza e en colaboración co equipo directivo, aos que queremos felicitar polo bo traballo!
GRAZAS A TOD@S

FELICES VACACIÓNS!

Pois xa chegou o día! Hoxe comeza o verán e con el as VACACIÓNS!

Agora toca descansar para volver con forza e enerxía en setembro!
Ás alumnas e alumnos de 6º de Ed. Primaria queremos desexarvos moita sorte nos vosos camiños!
Aquí tedes a vosa casa

Bo verán!

Felices vacacións    Calendario Escolar 23/24

SAÍDA 2ºEP - CAMIÑO DE SANTIAGO

ULTREIA!
O venres 2 de xuño, mentres no cole Infantil e 1º curso se divertían na Convivencia inspirada no Camiño de Santiago, os nenos e nenas de 2º tiveron o privilexio de poñer o broche final ao proxecto de centro deste curso cun reto moi difícil: facer o último tramo do camiño dende o Monte do Gozo ata a Praza do Obradoiro.
Foron recibirnos uns peregrinos mois especiais que coas súas cancións nos sinalaron o comezo do tramo dende onde percibíamos, cunha vista fermosísima e moi de lonxe, a Catedral.
Durante o tramo coincidíamos con peregrinos e peregrinas de todas as idades e nacionalidades cos que nos desexabamos mutuamente "bo camiño!", moitos deles saían a aplaudirnos e ata os vehículos nos pitaban! Isto nos daba pulo e ledicia nos nosos pasos. Non o esqueceremos endexamais!
Como tampouco esqueceremos o intre no que chegamos por fin á Praza do Obradoiro e alí sentados puidemos admirar a inmensidade e fermosura da Catedral de Santiago.
ULTREIA!
@vexoveoxacobeo #vexoveoxacobeo #camiñodesantiago #ultreia #bocamiño

CONVIVENCIA EDUCACIÓN INFANTIL

Tras tres anos interrompida pola pandemia, podemos dicir ben alto: VOLVEMOS A TER CONVIVENCIA DE INFANTIL!!

Este curso dedicada ao tema do proxecto de centro: o Camiño de Santiago.
Foi todo un éxito!!! Papás, mamás, nenos e nenas pasárono como pícaros. Xa tiñamos ganas de festa, xa tiñamos ganas de convivencia!
Noraboa a todos os pais e nais que puxeron o seu esforzo e traballo para sacala adiante.

Agradecementos a Policía Local, Bombeiros e Protección Civil de Ponteareas, así como a Garda Civil de Pontevedra.
Agradecemento tamén aos colaboradores: Frutas Santy, Cash Record, Panadería Areas, Carnicería Braña, Conxelados ElMar e CocaCola.

Ata o ano que vén!!
#camiñodesantiago #xacobeo2122 #vexoveoxacobeo

OBRADOIRO ALFOMBRISTA

XA ARRECENDE A CORPUS!
Chegou ese intre do ano no que todo Ponteareas se pon mans á obra, e os nosos alumnos e alumnas de 5° e 6° tamén cun obradoiro no que aprenderon a técnica coa que se fan as nosas famosas alfombras.
#corpusponteareas2023 #arteefímera #alfombrasfloraisponteareas

A PITA FALADORA 2023/24 - Nº44

Un ano máis, aproveitamos que hoxe é o Día das Letras Galegas, para publicar a nosa revista. Como xa saberedes, este ano está adicado a Francisco Fernández del Riego.

A nosa Pita Faladora xa vai polo número 44 (fai clic), e este ano repite o formato integramente dixital. Froito das aportacións de alumnos, alumnas, mestres e mestras; o Equipo de Dinamización da Lingua Galega encargouse da súa maquetación. Agardamos que vos guste!!! A desfrutar deste día lendo.

Portada revista 2023   Contraportada revista 2023