Secretaría

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR

13/07/2020 11:00
Atlantic/Bermuda

Hoxe publícanse as listaxes DEFINITIVAS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro OU consultar na aplicación fondolibros co certificado electrónico ou chave365.

  

LISTAXES DEFINITIVAS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO e VALES MATERIAL 2020/21

 

 

Os vales entregaranse os días 14, 15, 16 e 17 de xullo.

Os libros de texto entregaranse os días 2, 3 e 4 de setembro de 2020.

 

NOTAS:

* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.

* Os vales non recollidos en xuño, poden ser recollidos en setembro xunto cos libros de texto.

Ponteareas, a 13 de xullo de 2020

 

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN CURSO 2020/21

26/06/2020 13:52
Atlantic/Bermuda

Hoxe publícase a LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS para o curso escolar 2020/21. Como marca a convocatoria, as listaxes poderanse consultar PRESENCIALMENTE no taboleiro de anuncios do centro; ou ben TELEMÁTICAMENTE a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre (en caso de non ter certificado dixital, pódese igualmente acceder ao estado da súa solicitude).

Contra estes listados poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial de Pontevedra da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR

22/06/2020 13:08
Atlantic/Bermuda

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2020-2021, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría. O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2020, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2020. Durante o curso escolar 2020-2021 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas. 

No arquivo adxunto podedes descargar o modelo de solicitude para traer cuberto ao centro.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/21

16/06/2020 12:34
Atlantic/Bermuda

Publícase a listaxe de libros de texto para o curso 2020/21, ver arquivo adxunto.

ALUMNADO ANOTADO AOS SERVIZOS DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21

16/06/2020 12:28
Atlantic/Bermuda

Publicación das LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ANOTADO aos servizos de comedor e transporte escolar para o próximo curso 2020/21 (ver arquivos adxuntos)SOAMENTE É UNHA RESERVA, xa que aínda non sabemos como funcionarán estes servizos nin o número de prazas que poderemos ofertar de cara a setembro.

A primeiros de setembro, como habitualmente, esperamos ter publicadas as listas de alumnado ADMITIDO.

O NOVO ALUMNADO, solicitará estes servizos no prazo de matrícula, xunto cos impresos do centro (1 ao 10 de xullo).

MATRÍCULA CURSO 2020-2021

26/02/2020 21:06
Atlantic/Bermuda

CALENDARIO PROCESO ADMISIÓN AQUÍ

O proceso de matrícula para novo alumnado comeza coa FASE DE ADMISIÓN. Prazo do luns 2 ao venres 20 de marzo. NOVO PRAZO: DO LUNS 11 AO LUNS 18 DE MAIO

Para SOLICITAR A ADMISIÓN, hai tres opcións:

A) Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro. (enlace de descarga aquí)

B) Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica. (proceso aquí)

C) Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. (o impreso tamén se pode recoller na secretaría do centro)

 

Unha vez finalice o prazo de admisión, publicaranse as listas provisionais, abrirase un prazo para posibles reclamacións e acto seguido publicaranse as listas definitivas; iniciando así a segunda parte do proceso: o PROCESO MATRÍCULA.

 

IMPORTANTE: se solicitades máis dun centro educativo, a solicitude de admisión debe ser entregada no centro que solicitades en primeiro lugar.

 

LEMBRADE: O prazo vai do luns 2 ao venres 20 de marzo. 

Para calquera consulta ou dúbida, poñédemos en contacto co centro no 886110532; ou a través do mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

*Actualización ás 20:08h do 13/03/20: A presentación de SOLICITUDES DE ADMISIÓN prolóngase, e finalizará unha semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

*Actualización ás 12:02h do 06/05/20. REANÚDASE a presentación de solicitudes de admisión, do 11 ao 18 de maio. Poderase facer presencialmente na secretaría do centro aínda que se recomenda a presentación telemática.

 

ALUMNADO ANOTADO AOS SERVIZOS DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21

03/06/2020 10:00
Atlantic/Bermuda

Publicación dos LISTADOS PROVISIONAIS DE ALUMNADO ANOTADO aos servizos de comedor e transporte escolar para o próximo curso 2020/21 (ver arquivos adxuntos). SOAMENTE É UNHA RESERVA, xa que aínda non sabemos como funcionarán estes servizos nin o número de prazas que poderemos ofertar de cara a setembro.

A primeiros de setembro, como habitualmente, esperamos ter publicadas as listas de alumnado ADMITIDO.

O NOVO ALUMNADO, solicitará estes servizos no prazo de matrícula, xunto cos impresos do centro (1 ao 10 de xullo).

Os formularios de reserva xa están pechados, se alguén quedou sen solicitar praza dentro do prazo, deberá facelo por teléfono na secretaría do centro (886110532).

LISTAXE PROVISIONAL ADMISIÓN CURSO 2020/21

25/05/2020 09:53
Atlantic/Bermuda

Hoxe publícase a LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS para o curso escolar 2020/21. Como marca a convocatoria, as listaxes poderanse consultar PRESENCIALMENTE no taboleiro de anuncios do centro; ou ben TELEMÁTICAMENTE a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre (en caso de non ter certificado dixital, pódese igualmente acceder ao estado da súa solicitude).

Prazo de reclamacións: 3 días hábiles (26 a 28 de maio)

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2020/21

Dada a situación actual, para o vindeiro curso 2020/21 só se poderá solicitar o transporte escolar dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 20 de maio ao 2 de xuño. Soamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación do 1 ao 10 de xullo.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 3 de xuño publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e abrirase un prazo (3 ao 9 de xuño) para volver a anotarse se fose necesario.

SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2020/21

Dada a situación actual, para o vindeiro curso 2020/21 só se poderá solicitar o comedor escolar dende o seguinte formulario web. O prazo para cubrir este formulario será dende o 20 de maio ao 2 de xuño. Soamente é para o alumnado actualmente matriculado no centro. O novo alumnado deberá solicitalo durante o período de matriculación do 1 ao 10 de xullo.

O formulario web non envía correo de confirmación, soamente pon a mensaxe "Grazas, o seu envío foi recibido". O día 3 de xuño publicarase unha resolución provisional de todo o alumnado que solicitou este servizo e abrirase un prazo (3 ao 9 de xuño) para volver a anotarse se fose necesario.

Distribuir contido