3º ciclo E.P.

BITÁCORA DE 5º A

Xa se pode acceder á Bitácora de 5º A dende o enlace situado nesta web do noso colexio. Esta bitácora está coordinada pola mestra titora do grupo e nela aparecen traballos dos alumnos e alumnas da clase.

BITÁCORA DE 6º A

Xa temos enlace dende esta web á bitácora do alumnado de 6º A, que está coordinada pola súa mestra titora. Animámosvos a que entredes nesta bitácora pois ten contidos moi interesantes.

remedios6b NOVA BITÁCORA EN INTERNET DA AULA DE 6º B

Nun paso máis no uso das novas tecnoloxías, a aula de 6º B de E. Primaria do CEIP Nosa Señora dos Remedios conta cunha bitácora propia en Internet, na que van ir aparecendo traballos e actividade do alumnado desta aula, baixo a coordinación da súa titora.

Podedes acceder a esta bitácora dende o enlace que hai na parte de arriba desta web ou indo ao enderezo de Internet: http://remedios6b.blogspot.com

Dende aquí animamos a todos/as a traballar nesta bitácora.

O NOSO CONCELLO

PONTEAREAS

Un grupo de alumnas e alumnos de 6º B fixeron un traballo sobre o Concello de Ponteareas, onde vivimos e estudamos, que podedes ler e ver para obter unha maior información.

Grazas polo seu traballo de investigación e creación para todos e todas.

O SAMAÍN

No ficheiro adxunto hai un traballo feito por alumnado de 6º C