Ed. Musical

SEMANA DA MÚSICA

Hai unhas semanas tivemos bailes no recreo e a semana pasada foi a quenda para desfrutar dos e das instrumentistas que temos no cole!
Moit@s d@s nos@s alumn@s deron uns pequenos concertos na hora do patio facendo gozar da música aos moit@s oíntes que quixeron achegarse... e para rematar, s mestr@s do conservatorio e escola de música de Ponteareas, viñeron amosarnos os seus instrumentos e facernos vibrar coa súa música. Uníronse a el@s as nosas alumnas de 3°, Sabela e Naira!
Moitas grazas por vir!
Esta actividade estivo organizada pola mestra Lucía.
#cmusponteareas @cmus_ponteareas

BAILES NO RECREO

E TI, BAILAS!
Neste trimestre, na aula de música, entre outras actividades, a mestra Lucía organizou uns bailes na hora do recreo. O/As artistas que temos no cole demostraron a súa creatividade e bon facer ao ritmo da música. Fixérono en grupos, dúos, solistas...E tiveron moita expectación! Recreos diferentes e creativos

RANCHOS DE REIS

Hoxe queremos lembrar a actuación coa que rematamos o 1º trimestre organizada por Lucía, a mestra de música.

Puidemos gozar dos Ranchos de Reis, típicos da nosa zona. Neste caso, de Guláns.
Moitas grazas por vir, e por coidar e manter as nosas tradicións!

FESTIVAL DE FIN DE CURSO

O pasado venres 16 asistimos ao gran festival de fin de curso onde comprobamos os fabulosos artistas que temos no noso cole!
Parabéns!
E moitas grazas á mestra Lucía por organizalo!.

CONCERTOS NO RECREO

Ben é sabido que Ponteareas é terra de músicos e músicas, e nós temos unha moi boa representación no noso cole.
Algúns dos nosos compañeiros e compañeiras tocaron unhas pezas e puidemos comprobar que son uns artistas!!!
BRAVO!!!!

PROXECTO DE MÚSICA

Na área de Música, os nenos e nenas de 3º, 4º, 5º e 6º fixeron un traballo por equipos no que tiñan que representar unha obra para os seus compañeir@s.
3º e 4º fixérona con marionetas feitas con calcetíns e 5º e 6º con sombras chinesas.
Que artistas!

EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS FEITOS POLOS ALUMNOS/AS

Nas seguintes imaxes pódense ver os instrumentos feitos con material de refugallo polos alumnos/as do colexio coa colaboración das súas familias.

ÉXITO DO DIA DOS INSTRUMENTOS CELEBRADO NO COLEXIO O VENRES 22 DE MARZO

De grande éxito hai que cualificar o Día dos Instrumentos musicais celebrado no noso colexio o pasado venres 22 de marzo organizado pola profe de Música e no que participaron todos os alumnos e alumnas e mestres/as do Colexio. O alumnado dos diferentes grupos fixeron un percorrido por diversas actividades nas tres primeiras horas do día. Na cuarta hora houbo un concerto no participaron o coro do colexio, un guitarrista eléctrico e un grupo de pandereteiras para que o alumnado escoitara diferentes tipos de instrumentos e de formas de facer música.

Previamente houbo unha exposición de instrumentos feitos polos alumnos e as súas familias con material de refugallo, polo que toda a Comunidade Educativa estuvo implicada nestas actividades.

Proximamente colgaremos nesta web imaxes desta actividade na que os alumnos e alumnas gozaron moito.

EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS MUSICAIS

Como en anos anteriores dende a aula de Música promoveuse a exposición de instrumentos musicais elaborados polo alumnado do colexio nas súas casas.