GAÑADORES CONCURSO SAMAÍN

Xa temos gañadores/as do concurso SAMAÍN 2020, organizado polo Equipo de Biblioteca do cole.

Noraboa e grazas a todo/as por participar!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

O Equipo de Biblioteca quere facervos unhas recomendacións lectoras para o verán:

Recomendacións lectoras 3 a 7 anos Recomendacións lectoras 7 a 9 anos Recomendacións lectoras a partir 10 anos

3 a 7 anos                        7 a 9 anos                          A partir de 10 anos

VIDEOS DE RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA PRIMARIA

Visitando dende esta web o enlace a ceip nosaseñoraremedios tv poderás ver vídeos con recomendacións de lecturas para Primaria elaborados polo Equipo da Biblioteca do noso Colexio.

O VIDEO DE TECENDO POEMAS XA SE PODE VER NA CANLE CEIPREMEDIOSTV DE YOUTUBE

Pinchando no seguinte enlace pódese ver o Vídeo do Proxecto Tecendo Poemas, traballado baixo a coordinación do Equipo de Biblioteca do Colexio e no que aparecen numerosas poesías recitadas polos seus autores/as, todos eles/as alumnos/as do CEIP Nosa Señora dos Remedios. Este proxecto fíxose ao longo do mes da poesía traballado no colexio. Felicitamos a todos/as os que participaron nesta actividade.

O enlace éhttps://www.youtube.com/watch?v=AMU30S7KaiU

TODA A INFORMACIÓN DA BIBLIOTECA ESTÁ EN VIAXA CON POPI

Para informarte sobre as actividades da Biblioteca do CEIP Nosa Señora dos Remedios pincha aqui

GUÍA DE LECTURAS PARA O VERÁN

O Equipo da Biblioteca do noso colexio elaborou a seguinte guía de lecturas para o verán:

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Pinchando no seguinte enlace poderás ver o vídeo coa lectura por parte de alumnos/as de 6º de E. Primaria do noso colexio do poema "Díxome nantronte o cura" que forma parte de Cantares Gallegos de Rosalía de Castro:

CONTOS DE MEDO

Dentro das actividades coordinadas polo Equipo de Biblioteca do colexio e como parte da celebración do Samaín, dende o pasado 29 de outubro e ata hoxe 8 de novembro, levouse a cabo a lectura de contos de medo escritos por alumnos/as do colexio.

A estas lecturas asistiron alumnos e alumnas de todos os cursos segundo o calendario que se propuxo, sendo un éxito importante, destacando a calidade destes contos.        Anoxado