FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntanse os ANEXO I e II para traer cubertos.

Poderanse presentar as solicitudes no centro ou telemáticamente ata o venres 21 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo o venres 14 de xuño.

As solicitudes enviaranse polo alumnado, que as entregará á súa titora ou titor, para que estas posteriormente as entreguen en secretaría.

As solicitudes terán que vir totalmente cubertas, e con fotocopias da documentación a presentar.

Podedes aclarar dúbidas no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: VENRES 21 DE XUÑO DE 2024

Información Solicitude Fondolibros e axudas.pdf225.76 KB