Magosto

MAGOSTO 2023

O venres pasado celebramos o Magosto no centro, degustaron castañas e pasárono xenial, deixamosvos unha mostra:

O MAGOSTO CHEGOU!!

O pasado venres celebramos o magosto, todo o alumnado disfrutou moito das castañas, de xogos e baile, ademáis dun ratiño de celebración con compañeiros e profesores.

OUTONO 23

SOPRA O VENTO NA VENTANA E ARRINCANDO VAN  AS FOLLAS DOS CARBALLO E DAS PRANTAS....CHEGOU O OUTONO!

MAGOSTO. CONCURSO DE PEÓNS.

Coa chegada do Magosto, ademais de comer moitas castañas, celebramos novamente o concurso de peóns. O gañador deste ano foi Bruno de 6º de primaria.

Para ver máis imaxes ide á galería.

PEÓN - MAGOSTO

Como todos os anos no outono celebramos o peón e o magosto o mesmo día. Pola mañán facemos un concurso de peón por clase e pola tarde coa axuda de David degustamos as castañas .

CASTAÑAS!!!

MAGOSTO!!!!

Vaia festa!!! Gracias á aportación das familias e á colaboración de David, o alumnado disfrutou de ricas castañas!!!

QUE RICAS AS CASTAÑAS!!! 5ANOS

ESTE ANO O MAGOSTO COMEZOU DECORANDO UN POUCO OS CORREDORES DO COLE; CONTINUOU, COMA TODOS OS ANOS, ABASTECÉNDONOS DE CASTAÑAS GRAZAS ÁS FAMILIAS; DESEGUIDO TOCOU ELABORAR OS RECIPIENTES PARA GARDALAS, LOGO CHEGOU A HORA ASALAS (DISO ENCARGOUSE DAVID) E DE COMELAS (DISO ENCARGÁMONOS TOD@S)... PARA, FINALMENTE, XOGAR E XOGAR ATA ACABAR CHEÍÑOS DE TISNA!!!

COMO NOS GUSTA ESTA FESTA E ESTES SABOROSOS FROITOS!!

Outono en Sofán

Cando chegou o outono apareceron cores novas, sabores e olores. No colexio, os nen@s de Educación Infantil fixemos unha pequena exposición cos froitos típicos da estación.

Traballamos dun xeito especial o ourizo e a castaña!!! Para despois poder festexar todos xuntos a festa do Magosto!

O OUTONO XA CHEGOU...

MAGOSTO