Celebracións

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

25 de novembro de 2019

Esta mañá manifestamos o noso rexeitamento á violencia machista no Día Internacional contra a Violencia de Xénero. O grupo de 3º, xunto co resto do alumnado do centro, cantamos "Que non mo neguen" (As Tanxugueiras), visualizamos e reflexionamos sobre o conto "Artur e Clementina" (maltrato psicolóxico) e recibimos agasallos do concello baixo o lema "Carballo en negro".

Descubrimos os dereitos da infancia

20 de novembro de 2019

As Nacións Unidas celebra o Día Universal do Neno o 20 de novembro, data na que a Asamblea Xeral da ONU aprobou a Declaración dos Dereitos do Neno en 1959. Trinta anos despois logrouse acordar o texto final da Convención sobre os Dereitos do Neno e o seu cumprimento pasou a ser obrigatorio para todos os países que o asinaron. Este ano celebramos, polo tanto, o 30 aniversario da referida convención.

Campionato de peón e Magosto

8 de novembro de 2019

A xornada de hoxe foi de celebracións: o Campionato de Peón e o Magosto. O noso compañeiro Nico Muíño foi o que máis tempo conseguiu bailar o seu peón e representou ao grupo de 3º de Primaria na gran final. Despois degustamos unhas saborosísimas castañas asadas e sobrounos tempo para xogar e bailar. Let's rock!

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Con motivo da celebración do Día Mundial do Medio Ambiente, elaboramos unha exposición na que investigamos en torno á problemática do cambio climático no planeta.

Asimesmo investigamos sobre Greta Thunberg e outras rapazas que loitan por conseguir que se frene o ritmo tan acelerado de contaminación que a Terra está a sufrir.

Ademais do programa de radio que xa publicamos hai uns días, realizamos diferentes actividades para conmemorar esta data, tales coma o traballo de investigación e exposición previamente mencionado e unha canción adicada ó clima: SING FOR THE CLIMATE.

Aquí tedes algunha das imaxes da exposición.

RECITAL DÍA DA POESÍA

Clicando AQUÍ podedes ver o recital que fixemos no colexio para celebrar o día da Poesía.

Tamén o podedes ver accedendo á nosa canle de Youtube.

DÍA DA BIBLIOTECA 24 DE OUTUBRO 2018

Engadimos máis refráns do alumnado:

DÍA DA BIBLIOTECA 24 DE OUTUBRO 2018

DÍA DA BIBLIOTECA/REFRANEANDO EN SOFÁN

Onte, 24 de outubro de 2018 celebramos o Día da Biblioteca no centro cun plan lector conxunto onde compartimos refráns típicos da nosa terra que o alumnado redactou e colgamos no noso taboleiro da lingua. Este foi o resultado:

SEMANA DA POESÍA

Celebramos o Día da Poesía cunha semana de lecturas de poemas de diferentes autores galegos e casteláns, tales como Alfredo Brañas, Gloria Fuertes, José de Espronceda, Rosalía de Castro, Federico García Lorca, Roald Dahl, etc...