Acreditación das competencias dixitais do alumnado

A Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, establece as instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado de 4º ESO e 2º de Bacharelato.

Os niveis de competencias dixitais que se acreditan son: iniciación e intermedio.

Aquí poden consultarse os niveis de acreditación, requisitos para obter a acreditación, métodos de inscrición para as probas, calendario das probas e modelos das mesmas.

Admisión de alumnado para o curso 2024-25. Proceso ordinario de admisión

O prazo de presentación das solicitudes ordinarias de admisión abranguerá do día 1 ao 20 de marzo de 2024, ambos incluídos.

A solicitude de admisión realizarase no modelo ED550B-anexo II e a comprobación dos membros da unidade familiar no anexo II bis.

As persoas solicitantes poderán:

- Cubrir os formularios na aplicación admisionalumnado e presentalos por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, sempre que se dispoñan de certificado dixital ou de Chave365. O anexo II-bis, unha vez cuberto, deberán imprimilo, asinalo e axuntalo coa solicitude (anexo II).

- Descargar os formularios da aplicación admisionalumnado, da sede electrónica da Xunta de Galicia ou da páxina web da Consellería de Educación, para cubrilos manualmente e entregalos de forma presencial.

Ver zona influencia do centro

Anuncio convocatoria AXUDASLE 2024

O día 12 de febreiro foi publicada a convocatoria AXUDASLE 2024 na que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (código de procedemento ED504B).
     PRAZO DE SOLICITUDES ABERTO DENDE O 13 DE FEBREIRO ATA O 12 DE MARZO (INCLUíDO)
     O procedemento de solicitude iniciarase a través da aplicación «en liña» dispoñible desde a páxina web , cubrindo o formulario electrónico que corresponda.

Xornada de portas abertas. Febreiro 2024

O próximo luns, día 19 de febreiro de 2024 no salón de actos do noso centro terá lugar a xornada de portas abertas.

Haberá unha sesión ás 16:30 para o alumnado da ESO e outra ás 17.30 h para o alumnado de bacharelato.

Apertura talentos inclusivos

O pasado 31 de xaneiro celebrouse na Domus da Coruña a apertura da cuarta edición do proxecto Talentos Inclusivos, o IES Sofía Casanova volve a participar nesta nova convocatoria.

Pódese seguir o proxecto a través de:

Obradoiros de benestar emocional

Este luns 5 de febreiro, no IES Sofía Casanova, temos unha Charla inicial de Benestar Emocional,  ás 16:30 para alumnado e ás 18:00 para as familias.

Nesta charla explicarase a pretensión principal do que se vai a traballar nos obradoiros.
     Esta ano teremos obradoiros para alumnos (6/7 sesións) e para pais e titores (7 sesións) que se desenvolverán ao longo do curso.

Charla obradoiro: "O papel das familias na xestión das condutas aditivas nos adolescentes"

O martes 19 de decembro de 2023 teremos unha Charla obradoiro para as familias no Sofía. A temática será "O papel das familias na xestión das condutas aditivas nos adolescentes".

Tera lugar na biblioteca do centro de 16:30 a 18:10.Imprescindible confirmar asistencia no correo da ANPA do Centro anpasofiacasanova@gmail.com

Probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras

Resolución do 29 de setembro de 2023, pola que se regula a xestión de probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras para o alumnado que curse estudos en centros públicos no curso 2023/24

A RESOLUCIÓN DO 29 DE SETEMBRO DE 2023 regula a xestión de probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras para o alumnado que curse estudos en institutos de educación secundaria.
    O obxectivo principal é acreditar a competencia en lingua estranxeira do alumnado nos niveis B1, B2 ou C1 As probas están destinadas a alumnado de bacharelato e 4º de ESO. O alumnado candidato deberá presentar por escrito un compromiso individual de aceptación para presentarse ás probas, asinado polo alumno/a ou familia.
    O prazo para presentar o compromiso individual na administración do centro (non se admitirán compromisos por correo electrónico) remata o 3 de novembro.