Novas

Proceso de admisión. Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido para o curso 2021-2022

Mañá martes 13 de abril, no taboleiro de anuncios, procedará a publicarse para a súa consulta as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido neste centro para cursar ESO e  Bacharelato no vindeiro curso 2021-2022.

De ser o caso, poderá formularse reclamación contra esa resolución no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

Presentación dos proxectos STEMbach na prensa local

Pode un alumno de 2º de bacharelato diseñar  pulsadores para enfermos de ELA?
    Pode aplicar a intelixencia artificial para o diagnóstico automático de pacientes coa enfermidade de Parkinson?
    E clonar un xen humano nun vector bacteriano para producir unha proteina de valor terpeutico?
    Pode investigar o uso de biomateriais para dispositivos médicos como os stents e evitar infartos?

Sofía Belén Pérez, Isai Ogando, Irene Fernández, Laura Caaveiro, Iria González, Sara Penabad, Lucía Toval e Brais Romalde, alumnos do IES Sofía Casanova demostaron que sí.

O pasado 25 de marzo presentaron os proxectos STEMBach do bienio 2019-2021.

Pódese consultar a información que La Vozde Galicia e o Diario de Ferrol ofrecen sobre a presentación que os alumnos fixeron dos seus proxectos.

Horario de atención ao público durante a semana santa 2021

O horario de atención ao público durante a semana santa será de 10:00 a 13:00 h

Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2021-2022. Presentación de documentación.

Do 25 de marzo ao 09 de abril deberá presentarse a documentación acreditativa dos criterios alegados.

Só é necesario presentalos, por existir máis solicitudes que prazas, nos cursos de 3º ESO e 1º Bacharelato

Non é necesario presentar documentación, por estar todas as solictudes admitidas, en 1º, 2º, 4º ESO e 2º Bach

Presentación en acto público dos proxectos STEMBach do bienio 2019-2021

A presentación en acto público dos proxectos STEMBach do bienio 2019-2021 terá lugar no salon de actos do IES Sofía Casanova, o xoves 25 de marzo en horario de 17:15 -20:15.

Este curso preséntanse 4 proxectos titorizados por profesorado da UDC, do Campus de Ferrol e de A Coruña.
   No arquivo adxunto tedes a orde das presentacións.

Visita virtual ao IES Sofía Casanova

Descripción: Este video é unha mostra dos espazos, contidos e plans que facemos no centro para o curso 2020-21. O video está enfocado ao alumnado que quere ver como funciona o centro para incroporarse no curso 21-22.

Xornada de portas abertas on line

Debido á actual situación de emerxencia sanitaria, a xornada de portas abertas que todos os anos se realizaba para as familias que estaban interesadas en solicitar praza no centro, vai ser on line o día 02-03-2021, martes,

ás 17.30 h para a ESO e,

ás 18.30 h para o bacharelato.

As persoas interesadas en asistir deben cubrir un formulario.

Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2021-2022. Prazas vacantes

1º eso .......... 30 vacantes
 2º eso ............ 4      "
 3º eso ............ 7      "
 4º eso .......... 12      "
 1º Bach .... Ciencias ............... 17 vacantes
 1º Bach .... Humanidades ...... 10       "
 2º Bach..... Ciencias ................. 4       "
 2º Bach..... Humanidades ........ 4       "

O prazo de presentación de solicitudes será do día 1 ao 22 de marzo. No arquivo adxunto podes ver algunha información sobre os prazos, etc.

Solicitude de admisión.