Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020

O xoves 23 de xaneiro en horario de 16:00-20:00 h terá lugar a Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020. Esta presentación realizaráse no Campus de Esteiro-Ferrol, na Aula de Posgrado da EPS (UDC) .

Nos arquivos adxuntos atópanse a relación dos proxectos que se van presentar e os criterios de avaliación.

Escola de pais e nais

Onte, ás 16.00 h, na biblioteca, tivo lugar a primeira actividade de formación dentro da Escola de Pais e Nais do centro. Esta actividade consistiu nun obradoiro, impartido por Rosa García da asociación ASFEDRO, sobre a prevención das adiccións.

Días non lectivos. Curso 19/20

Os días do presente curso:

11 de outubro de 2019, e

20 de marzo de 2020,

serán non lectivos para o IES Sofía Casanova .

Reunión inicial pais, titores

Comunícase que o vindeiro xoves, día 3 de outubro, terá lugar a reunión das familias co titor/a co seguinte horario:

Ás 16:30 h pais de alumnado de 1º e 2º de bacharelato

Ás 17.15 h pais de alumnado da 3º e 4º da ESO

Ás 17.45 h pais de alumnado da 1º e 2º da ESO

Admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2019-20

Procédese á plublicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2019-20.

Fondosolidario-DOGA

Presentación do alumnado para o curso 2019-2020

As presentacións serán o próximo luns día 16, ás 8:30, nos espazos que a continuación se detallan:

1º e 2º de ESO no salón de actos

3º e 4º de ESO no pabellón deportivo

1º de Bach. no patio dianteiro

2º de Bach. no patio cuberto

Fondo solidario para libros de texto e material escolar 2019

O 11 de xullo publicarase no taboleiro de anuncios do centro:

1- Listaxe provisional de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario e vales para material. Aquí

2- Listaxe provisional de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión. Aquí

3- Relación provisional de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada e a documentación da que carezan. Aquí

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional: os días 12 (venres) e 15 (luns) de xullo.

Fondosolidario-DOGA

Exames setembro 2019