Esterilla para Educación Física

O departamento de Educación Física estima oportuno que os alumnos veñan a educación física coa súa propia esterilla por razóns de hixiene e seguridade.
    Características da esterilla: tería que ser de máis de 7 mm de groso e que se poida enrolar.
    Existen posibilidades para mercala na comarca cun prezo aproximado de 7 euros.

Información e matrícula STEMbach curso 2020/21 (Bienio 2020-22)

Información de interés a pais e alumnado de 1ª de bacharelato.

Esta semana estará aberto o prazo para inscribirse no bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía STEMBach.

Máis información... ver arquivo.

O alumnado interesado entregarán a folla de inscrición firmada en xefatura.

Intervención de Luís Puig na Real Academia Galega de Ciencias

O profesor de matémáticas deste centro Luís Puig Mosquera participou no acto académico da Real Academia de Ciencias de Galicia, celebrado en Compostela, co motivo do Día da Ciencia en Galicia.

Neste acto rendeuse homenaxe como Científico Galego 2020 ao enxeñeiro Andrés Comerma.

O catedrático de matemáticas Luís Puig, na súa conferencia "Andrés Comerma, un personaxe polifacético", glosou a figura do enxeneiro Andrés Comerma, autor do deseño e proxecto do dique da campá, no arsenal de Ferrol, un dos máis grandes do mundo na súa época.

O acto estivo presidido polo presidente da Real Academia Galega de Ciencias,  Juan M. Lema Rodicio, e polo presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo.

Días non lectivos curso 20/21

Os días do presente curso:

2 de novembro de 2020, e

18 de maio de 2021,

serán non lectivos para o IES Sofía Casanova .

Reunión informativa das actividades da biblioteca.

Este mércores 7 de outubro celébrase unha reunión para informar das actividades que se desenvolverán na biblioteca durante este curso.

Se queredes participar no club de lectura xuvenil, no voluntariado, no club de manga, no obradoiro de micro escritura ou no club de letras, pasádevos pola biblioteca para obter máis información.

Instrucións inicio de curso 20/21. Días e o horario de retorno ás clases.

1º, 2º ESO e 1º Bacharelato inician a actividade lectiva o día 23 . Ver horario.

3º ESO e 2º Bacharelato inician a actividade lectiva o día 24 . Ver horario.

4º ESO  inicia a actividade lectiva o día 25 . Ver horario.

O grupo pode coñecerse consultando as seguintes ligazóns:

1º ESO   2ºESO   3ºESO   4º ESO    1ºBach   2º Bach