Axudas para a adquisición de material escolar. 2018

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar.

1-  As familias dispoñen de prazo ata o 22 de xuño (este inluído) para presentar nos centros educativos ou via telemática, as correspondentes solicitudes.
    2- Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado nos catro cursos de ESO de centros sostidos con fondos públicos.
    3- A contía das axudas para adquirir libros de texto para ESO será de:
       180 € para rendas per cápita familiares iguales ou inferiores a 5400 €.
       104 € para rendas per cápita familiares entre 5400 e 9000 €.
    4- O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-Dixgal) no curso 2018/19 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar
    5- A contía da axuda para adquirir material escolar será de 50 € para o alumnado en ESO cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

máis información e descarga de solicitudes

Probas de Avaliación do Bacharelato e Acceso á Universidade. ABAU xuño 2018

m
a luns martes mércores xoves venres sábado domingo
i 21 22 23 24 25 26 27      Matrícula no centro en pdf.
o 28 29 30 31 1 2 3

u

Todo, en pdf

ñ

30  1
xullo 2 3 4 5 6 7 8

Premios extraordinarios de Bacharelato

O día 15 de marzo, publicouse no DOG a Orde do 27 de febreiro de 2018 pola que se convocan os premios expraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2017-2018.

A estes premios pode optar o alumnado que finalizase os estudos de bacharelato no curso 2017/18 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia, que fose proposto para o título na convocatoria ordinaria do dito curso e obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Hai vinte premios extraordinarios cunha dotación global de 20.000 euros. Cada premio estará dotado con 1.000 euros.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día 2 de maio de 2018.

máis información

Visita a Sotavento

Os alumnos de 3º de ESO foron ó Parque Eólico Experimental de Sotavento.

A visita estivo xestionada polos departamentos de Tecnoloxía. Alí coñeceron o funcionamento dun aeroxerador, o concepto de vivienda bioclimática, diferentes formas de aforro enerxético e os tipos de enerxía renovables que hai.

Visita do club manga ó IES de Catabois

O martes 22 entre ás 14’00 e as 16’30 fíxose o I Encontro dos Clubs Manga de Catabois e do Sofía Casanova. Do noso centro participaron 12 alumnos e catro profesores acompañantes. Podedes ampliar información no blog da biblioteca.

Concurso “ENSINA FERROL”

Promovido polo Concello de Ferrol e o Foro Ferrol Vivo, convocouse o concurso de debuxo “Ensina Ferrol” co obxectivo de difundir o noso patrimonio a través dos deseños dos escolares da zona. Cos seus debuxos, nos que representan elementos do barrio da Magdalena, do arsenal, das defensas costeiras e do porto natural, os estudantes apoian a candidatura da cidade de Ferrol a Patrimonio Mundial (Unesco). Obtivo o primeiro premio neste certame Lucía Toval (3º ESO B) e un accésit Xurxo Ferrer (3º ESO A).

Alumnos de IAEE 4º ESO no V Minimarket

Dous grupos de 4º ESO da materia IAEE (Introdución á actividade económica e empresarial) presentaron os seus proxectos no V Minimarket que, organizado pola Asociación de Jóvenes Empresarios de Ferrolterra (AJE), tivo lugar o día 11 de maio no Auditorio de Ferrol.

Listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2018-2019

Seguindo o disposto na orde pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato, procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado de ESO e Bacharelato admitido nestre centro para o vindeiro curso 2018-2019.

ESO             Bacharelato