Listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2019-2020

Seguindo o disposto na orde pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato, procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado de ESO e Bacharelato admitido nestre centro para o vindeiro curso 2019-2020.

Hospital de Robots. FPinnova

Unha representación do alumnado de Robótica estivo na FPinnova que se celebrou a primeira semana de maio na Cidade da Cultura.

O alumnado de Robótica participa no Proxecto Hospital de Robots do CIFP Ferrolterra, nel están a montar un robot, a “disfrazalo” deseñando e imprimindo coa impresora 3D e tamén teñen que impartir uns obradoiros do manexo do robot.

O alumnado de Cultura Clásica de 3º da ESO visita o Centro de Interpretación de Caldoval

O pasado venres 10 de maio, o alumnado de Cultura Clásica de 3º da ESO A, B, C, D visitou o Centro de Interpretación de Caldoval, onde puideron ver os restos arqueolóxicos dunhas thermae romanas pertencentes a unha villa a mare romana habitada na época imperial (s. I e V d C.).
     A través dunha visita guiada os alumnos puideron comprobar como vivían e se cuidaban os habitantes da Galicia romana. Coñeceron o funcionamentodos dos baños, o seu uso, e as características de cada unha das estancias do circuíto termal; vestimentas dos bañistas e calzado; que facían nos momentos de ocio; os deportes e xogos que practicaban.
    Tamén participaron nun obradoiro de ourivaría, que lles permitiu achegarse á ourivaría romana, e incluso practicar a elaboración dalgunha peza.

Campos de verán XuvenCiencia

Volve o VII Campus de Verán XuvenCiencia, o campamento científico da USC no que cento cincuenta estudantes de ensino medio vivirán unha semana de experiencias inesquecibles.

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 1 ao 5 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC. O custe da matrícula é 160 €. O prazo de preinscrición ábrese desde o vindeiro venres 3 de maio ata o 12 de maio.

Centro de Linguas da UDC, Campus de Esteiro Ferrol

O dia 24 de abril visitounos a Coordinadora do Centro de Linguas da UDC, Marie Christine Mandic, para explicalle ao alumnado de 1º e 2º de Bacharelato a oferta educativa do centro en canto a linguas estranxeiras, sobre todo de cara á obtención dos certificados B1 e B2 que moitos universitarios necesitan para as mobilidades dos programas europeos como Erasmus.
    Tamén se informou de que se ofertan cursos de verán para os que xa está aberta a preinscripción. O Centro de Linguas está situado no Edificio de Apoio ao Estudo do Campus de Esteiro en Ferrol.
    Pódese encontrar información mais detallada na súa páxina web.

XXIV día da ciencia na rúa

O Sábado 4 de Maio o alumnado do club de ciencias participou no Día da Ciencia na rúa en Coruña.
     Entre outras cousas, os nosos rapaces e rapazas explicaron os diagramas de Voronoi, amosaron como o noso cerebro nos engana coas ilusións ópticas, fixeron que a xente se sentise como en Venus e prepararon xogos con robots cos que tanto nenos como maiores puideron gozar.

Dámoslles os nosos parabéns polo duro traballo que fixeron durante todo o día.

Día do libro: 2019

Como ven sendo tradicional, o Departamento de Lingua Castelá e Literatura organizou distintas actividades para conmemorar o Día do Libro, que este ano estivo adicado ao conto.
    Os alumnos elaboraron diversos traballos: pequenas recensións, carteis, presentacións... Rematamos a celebración o día 26 de abril no salón de actos cunha lectura de fábulas, contos tradicionais anónimos e contos de autores modernos.

Todos os profesores sentímonos moi orgullosos do traballo e colaboración dos nosos alumnos. PARABABÉNS e GRAZAS a TODOS.

Concerto no Auditorio de Galicia

O pasado martes 30 de Abril, alumnos de 2º ESO A e B, asistiron no Auditorio de Galicia a un concerto didáctico: "Orquestra de Malabares": CIRCO e a MÚSICA, da man de 6 malabaristas e a banda municipal de Santiago.

Orquestra de malabares é un espectáculo que pon en escena a seis malabaristas e a banda municipal de Santiago. Unha relación entre música e circo.