Concurso público para a contratación do servizo de cafetería durante o curso académico 2017-2018

Ábrese o prazo para a solicitude da contratación do servizo da cafetería deste centro para o curso 2017-2018.
    As bases do concurso público e o modelo de solicitude pódense consultar e descargar aquí
    As solicitudes débense presentar dende o día 1 ao 14 de agosto en horario de oficina.

Para máis informción chamar ao teléfono 981 311500.

A prensa recolle os bos resultados do IES Sofía Casanova na ABAU

Na  noticia de prensa  figuran os 10 centros de Galicia que quedaron en mellor lugar na ABAU entre os centros grandes de Galicia (con máis de 50 alumnos presentados). En sexta posición, despois dun centro privado de Santiago, dous institutos da Coruña e Santiago, e dous centros concertados da Coruña, figura o IES Sofía Casanova.

Parabéns aos alumnos da promoción 2017-2018 polos resultados obtidos.

Exames Setembro 2017

Lecturas. Tríptico de verán.

Dende a biblioteca desexamos que teñades un feliz verán e que aproveitedes para ler moito.

O equipo da biblioteca elaborou un tríptico con suxestións de lectura para todos os públicos.

Podedes velo aquí.

Proxecto deportivo de centro

Durante o curso 16/17 no IES SOFIA CASANOVA desenvolvimos ao longo do curso o proxecto de recreos activos, organizando actividades diversas para o alumnado do centro. Planificamos diferentes actividades para cada recreo do día, e fúmolas variando cada 2 meses.
     A participación do alumnado foi todo un éxito, estando o pavillón sempre cheo en tódalas actividades que se promocionaron e que detallamos a continuación:
    Deportes de raqueta            Torneo de Badminton
          Torneo de Fútbol                 Torneo de Voleibol
                Actividades con Patíns        Deseño de coreografías de HIP HOP                    Floorball
                                                             Imaxes e vídeos

Entrega dos boletíns de cualificacións

O mércores 28 de xuño ás 11.00 h, entregarase o boletín de cualificacións.

O alumnado que participou no fondo de libros da Xunta deberá entregar nese momento os libros.

Terminal Sofia

Galería de imaxes
  Pirineos   Sendeirismo   Surf

Para esta última semana, a fin de alixeirar a fin de curso, o equipo de extraescolares e complementarias preparou unha serie de actividades. O martes 20 estaba prevista a Carreira de Orientación con 3° ESO; a folga no transporte impediu o desprazamento do alumnado a Doniños, polo que esta actividade quedou posposta para setembro. Para o mércores 21, con 2°ESO, estaba organizado o descenso en piragua polo Eume; de novo, a imposibilidade de trasladarse en autobús motivou un cambio de última hora: traslado a Cabanas en tren, deportes de praia e senderismo na ruta Cabanas-Redes. O xoves 22, itinerario das lagoas (a lagoa e val de de Doniños) con 1º ESO, Cerceda con 3° ESO e saída da excursión de 4° ESO ao Pirineo leridano, Barcelona e Portaventura. Remata a semana o venres 23 coa excursión a Doniños de 1° bacharelato, para practicar surf e deportes de praia.

Actividade Clubs de Lectura

O pasado sábado, un grupo de 13 alumnos (Carlos, Sara, Daniela, David, Deva, Ariadna, Iago, María del Pilar, Javi, Alex, Sabela, Roberto e Ana), acompañados de Emilio e Pilar, participamos na X Xornada de Clubs de Lectura en Santiago. Esta reunión acolleu a moitos rapaces de Clubs de Lectura de toda Galicia nunha xornada chéa de calor, de obradoiros e de libros, moitos libros.