Fondo solidario para o curso 2022/23. Publicación de listaxes provisionais.

Procédese á publicación no vestíbulo do centro das listaxes provisionais do alumnado admitido e excluído nas axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23

Acreditación lingüística do alumnado LE

O obxectivo principal destas probas é acreditar a competencia en lingua estranxeira do alumnado, nos niveis de competencia B1, B2 ou C1, descritos no Marco común europeo de referencia para as linguas (MCERL), segundo corresponda.

Poderá participar alumnado que curse 4º da ESO, 1º de bacharelato e 2º de bacharelato no curso 2022/23.

As probas que realizará o alumnado corresponderanse co nivel B1, B2 ou C1 (segundo decida o alumnado coa orientación do seu profesorado de lingua estranxeira) e terá que ser unha das probas recollidas no Anexo da Orde do 21 de xuño de 2016.

O alumnado interesado deberá entregar na Secretaría do centro antes do 15 de xullo o compromiso de participación cuberto e asinado. Non se recolleran solicitudes por correo electrónico.

Pódese descargar o compromiso no seguinte link: COMPROMISO DE PARTICIPACIÓN

Pódese acceder á convovatoria no seguinte link: TEXTO DA RESOLUCIÓN DA CONVOCATORIA

Peche da segunda edición Talentos Inclusivos

O 17 de xuño tivo lugar o remate da segunda edición do Proxecto Talentos Inclusivos, proxecto organizado polo CITIC da UDC e ASPACE Coruña coa finalidade de "espertar as vocacións tecnolóxicas entre a xuventude, á vez que se trata de sensibilizar sobre a diversidade funcional".

Un grupo de alumnas e alumnos representando ao alumnado de Tecnoloxía de 4º de ESO e Tecnoloxía Industrial I presentaron unha botoeira de TV adaptada, un Tetris adaptado e un timbre sen fíos.

codigocero e elidealgallego fixeronse eco do proxecto.

ACCIÓN ARTÍSTICA CONTEMPORÁNEA

Durante o terceiro trimestre deste curso o alumnado de 3ºESO participou nunha nova edición da “Acción Artística Contemporánea” titulada “Cuidamos a Terra. Queremos Futuro” que culminou cunha exposición dos traballos realizados no Centro Cultural Torrente Ballester.

Nesta ocasión a temática elixida era o mar, unha cuestión abordada desde moi diferentes perspectivas e que involucrou a un gran número de estudantes e profesorado. Foi así que desde as materias de Cultura Clásica e Lingua Galega foron estudados os mitos e lendas relacionados co mar.

Entrega dos premios do I torneo de xadrez do Club Enroque

Hoxe día 22- 6- 2022, ás 12'10 fíxose entrega, na biblioteca, dos premios do I torneo de xadrez do Club Enroque do IES. Sófía Casanova.

Os gañadores son:
    1.º- premio. Iago Leandro Burgo Macazaga.
    2.º- premio. Gabriel Vázquez Núñez.

Parabén ós gañadores!

Proxecto Deportivo de Centro - Recreos Activos

Dentro do proxecto deportivo de centro durante o presente curso 21-22 realizaronse moitas actividades nos recreos activos: Voleibol, Badminton, Fútbol Saá, Paseball, Ultimate, Padel-praia, Datchball, e dentro dos contidos coreográficos fíxose un Flashmob de Tanxugueiras e o nosos xa mítico Just-Dance dos recreos dos venres.

Bolsas de axuda ó alumnado de bacharelato e con necesidades específicas de apoio educativo 2022

Ata o 30 de setembro de 2022 permanece aberto o prazo para solicitar bolsas de axuda e subsidios destinados aos alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o próximo curso 2022-2023, dirixida a quen presentan necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade, trastorno grave de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais, ao alumnado con trastorno do espectro autista e aos alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.
    Están destinadas a alumnos cursando ESO ou Bacharelato, entre outros niveis educativos.

Datas matrícula para o curso 2022-23

x luns martes  mércores
    xoves
 venres
sábado domingo      ▪ Os sobres de matrícula recóllense en Conserxería.

u

20 21 22 23 24 25 26      ▪ O horario de oficina para  formalizar   a matrícula
  é de 9:00 a 13:00 horas.

ñ

ABAU e

Colexios
Esteiro e
Ponzos

Colexio
Recimil

e 1ºESO

1ºBach
1ºBach
novo
ingreso

u

▪ Seguro escolar: O importe do mesmo é de 1,12 € e procederase ó seu abono en secretaría no momento de formalizar a matrícula. Prégase traer o importe exacto,
Os alumnos de 1º e 2º de ESO non pagan seguro.

2ºBach
4ºESO
3ºESO
2ºESO

ll

Ver en pdf

Prégase respeten o día asignado para cada curso.