CASANOVASQUAD

O CASANOVASQUAD, formado por un grupo de alumnos de 4º da ESO e 1º de bacharelato das áreas tecnolóxicas, participa na 3ª edición da FIRST LEGO League Galicia que se celebra o 18/02/17 no Auditorio de Ferrol.

Os rapaces en equipo aprenderon, conviviron e divertironse moito: tanto facendo as diferentes Misións Lego; coma na realización do Proxecto Científico: unha app, DOGSAID, que solventa que facer cando unha persoa atopa un can abandoado.

Alumnos entrevistados na radio

Yolanda Díaz Collado, José Ángel Flores Barranco e María López Soilán, en representación de 4º ESO A, foron entrevistados o martes día 7 en Mediodía Cope Ferrol,en relación coa súa participación no programa Lonxa Xuvenil. A entrevista, que se realizou en directo, pode escoitarse neste enlace.
    Para máis información, visítese a entrada da web do 23 de xaneiro: 2º premio para os alumnos de 4º ESO A na LONXA XUVENIL.

CINENSINO

O venres 27 de xaneiro, o alumnado de 1º e 2º de ESO, acompañado polos seus profesores, acudíu ao teatro Jofre a ver a película "El novato" dentro do programa "Cinensino" para a prevención de consumo de alcol e outras adiccións no que, outro ano máis, participa o noso centro.

A película aprendeunos que a amizade non sempre é tan doada de acadar como pensamos e que, case sempre, os mellores amigos acaban sendo quen menos pensabamos.

Agora, traballarémola nas titorías.

Entroido 2017

Un ano máis chega o entroido e ímilo celebrar con alegría e cun concurso de disfraces e de comparsas.

Apúntate e participa nos concursos.

Consulta as bases dos concursos e datas de inscripción.

Día escolar da non violencia e da paz

O luns 30 o Sofía Casanova conmemora o día escolar da non violencia e da paz.

Ademáis das releflións sobre o significado do día leerase a historia de Sadako e as mil grúas, elaboraranse grúas, pasarase unha presentación sobre o tema e peñeranse cancións relacionadas coa paz.

Ver presentación

Teatro: "La Casa de Bernarda Alba".

Os alumnos e as alumnos de 4º de ESO, xunto co seu profesor Guillermo Ferrández e as súas profesoras Pilar Berrio, Juana Brañas e Amalia Feijoo, asitiron o mércores 25 de xaneiro a unha representación teatral baseada no texto de "La Casa de Bernarda Alba" de Federico García Lorca.

A actividade, coordinada polo departamento de lingua castelá e literatura, entra na programación da área e serve para que o alumnado tome contacto coa experiencia da representación teatral tendo traballado o texto anteriormente na aula.

Visita ao laboratorio de ensaios de materiais da UDC

Os alumnos de Tecnoloxía Industrial I, acompañados pola súa profesora Eva Leira, visitaron o Laboratorio de Ensaios de Materiais no Campus de Esteiro.

Alí puideron realizar distintos ensaios, entre os que destacaron os de tracción, dureza e resiliencia en diferentes materiais.

2º premio para os alumnos de 4º de ESO na LONXA XUVENIL

Os alumnos de 4º de ESO A do noso centro recibiron o 2º premio do programa "Lonxa xuvenil" do Concello de Ferrol o venres 20 de xaneiro no teatro Jofre.

A "Lonxa xuvenil" é un programa da Concellería de Mocidade do Concello de Ferrol que invita á xuvetude a desenvolver ideas que, transformadas en proxectos e iniciativas de interese, poidan reverter na mocidade actual e na nosa sociedade.

O noso centro presentou un proxecto titulado "Parémola xa!" para parar o acoso a través do deporte escolar. Podedes consultar a iniciativa en lonxaxuvenil.com

Noraboa a todos os alumnos e ao seu titor pola labor desenvolvida.