Exames setembro 2018

Bacharelato de excelencia (STEMbach)

STEMbach

O Sofía Casanova poñerá en marcha o próximo mes de setembro  un bachillerato de excelencia en ciencias e tecnología  STEMbach .

Este bacharelato permitirá unha conexión directa co ensino universitario, posto que o alumnado que o curse deberá desenvolver, no segundo curso, un proxecto de investigación individual ou colectivo con posterior defensa pública. Este proxecto, similar ao traballo de fin de grao, será co-dirixido por unha persoa docente pertencente a un departamento universitario ou a un centro de investigación de prestixio do Sistema Universitario de Galicia (SUG).

No mes de setembro convocarase unha reunión informativa onde se explicará os criterios de admisión e a organización.

Fondo solidario para libros de texto e material escolar

O 12 de xullo publicarase no taboleiro de anuncios do centro:

1- A listaxe provisional de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario.
  2- A listaxe provisional de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión.
  3- A relación provisional de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada e a documentación da que carezan.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional: os días 13 (venres) e 16 (luns) de xullo.

Fondosolidario-DOGA

Terminal Sofia 2018

No IES rematamos o curso 2017-2018 cunha serie de saídas culturais e deportivas organizadas polos departamentos e o equipo ACE (actividades extraescolares e complementarias), coa colaboración da ANPA.

O venres 15, alumnos de 1º bacharelato saíron hacia Berlín, nunha actividade organizada polos departamentos de Historia e Filosofía. O mércores 20, o depto. de CCNN realizou o "Itinerario As Lagoas-praia de Doniños", cos alumnos de 1º ESO. Ese mesmo día, alumnos de 2º ESO, saíron hacia os Picos de Europa para practicar deportes de multiaventura, dentro do proxecto "Sofía Saudable" que levan adiante departamentos como EF e CCNN. O xoves 21, tres saídas: alumnos de 3º ESO foron a Pontedeume a iniciarse no kayak, alumnos de 1º bacharelato fixeron surf en Esmelle, e 45 alumnos de 4º ESO voaron a Londres nunha viaxe cultural do departamento de Inglés. Remataron as actividades o xoves, 28, coa saída de 5 alumnos de Correspondentes do Sofía hacia Gandarío, para participar no encontro anual dos correspondentes de Galicia.

Diversidade e xénero na literatura: unha experiencia de lectura no IES Sofía Casanova.

Durante este curso 17-18, puxemos en marcha no centro unha experiencia para traballar coa diversidade e o xénero dende as clases de lingua e literatura.
    Aproveitando o material da "Maleta Viaxeira" aportada pola Secretaría Xeral de Igualdade a través do CFR de Ferrol, desenvolvemos un proxecto de lectura no que aprendemos sobre a corresponsabilidade, a diversidade, o empoderamento, os estereotipos, o feminismo, a historia das mulleres, a identidade, as relacións de parella ou a violencia de xénero, entre outros temas.
    O realmente relevante desta experiencia foi o feito de que non so partipou o alumnado, senón que ademais contamos coas experiencias de lectura de profesorado, familias e os clubs de lectura da nosa activa biblioteca.

"Os Correspondentes" van a Gandarío

O xoves, 28, 5 alumnos de Correspondentes do Sofía hacia Gandarío, para participar no encontro anual dos correspondentes de Galicia.

Viaxe a Londres

O xoves 21 45 alumnos de 4º ESO voaron a Londres nunha viaxe cultural que deseñou o departamento de Inglés.

Surf

O xoves 21, alumnos de 1º bacharelato fixeron surf en Esmelle,