Exames setembro 2016

Calendario xeral setembro 2016

luns martes mércores xoves  venres
sábado domingo

t

3 4    ▪ O horario de oficina para
  formalizar   a matrícula
  é de 9.00 a 13.30 horas.

m

1º, 2º
Bach  e  PAU
1º,2º,3º e 4º
8 9 10 11    ▪ Os días 6 e 7, reclamacións de   2º de Bach.
Entrega boletíns
1º e 2º Bach
Entrega boletíns
Recollida libros
de texto de
1º e 3º ESO

12 13 14 15 16 17 18

Concurso público para a contratación do servizo de cafetería durante o curso académico 2016-2017

Ábrese o prazo para a solicitude da contratación do servizo da cafetería deste centro para o curso 2016-2017.
    As bases do concurso público e o modelo de solicitude pódense consultar na secretaría do centro
    As solicitudes débense presentar dende o día 8 ao 22 de xullo en horario de oficina.

Sete alumnos do IES Sofía Casanova entre os mellores estudantes de Galicia.

O xoves, 30 de xuño, organizado pola USC, tivo lugar no Palacio de Congresos de Santiago o acto de recoñecemento aos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia, acto enmarcado dentro do programa "A ponte entre o ensino medio e a Universidade".
     Os 604 estudantes recoñecidos, procedentes das catro provincias galegas, acadaron unha nota media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á universidade. Entre eles estaban sete alumnos do IES Sofía Casanova: María Luisa Cal Fraga, Cecilia Ramil López, Antonio Fuentes Vivero, Diego Maceira Saya, Nevia Lamas Rodríguez, Javier Vilasánchez Vilar e Sergio Salcedo Santalla.

Alumnos do Sofía na prensa local

La Voz de Galicia recolle os bos resultados dos alumnos do Sofía Casanova na recente proba de selectividade.

Axudas á formación en linguas estranxeiras

Saíron publicadas as listaxes correspondentes ás axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016. Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web.

Ábrese un prazo de 5 días naturais (ata o 25 de xuño) para que os solicitantes fagan o pago da achega familiar e lle remitan a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a seguinte documentación:

1. Aceptación ou renuncia á axuda (anexo III da Orde de convocatoria).
2. Xustificante bancario do pagamento á empresa adxudicataria dos cusos.

Maís información

Actividades dos alumnos de Educación Física

Os alumnos de 10 de Bacharelato realizaron recientemente unha xornada de sendeirismo e painball.

Tamén participaron nun torneo de futbol sala.

Nesta ligazón pódende ver fotografías desas actividades.

Calendario fin de curso

luns martes mércores xoves venres sábado domingo

u

9 10 ll