Calendario de fin de curso, xuño 2019: avaliacións, boletíns de cualificacións, reclamacións.

Venres 21: Sesións de avaliación de 2ºBacharelato (13:00 a 14:00)

Luns 24: Entrega de notas 2ºBacharelato (12:00)
                Sesións de avaliación de 2ºESO e 4ºESO (8:30 a 14:00)
                Sesións de avaliación de 1ºBacharelato (16:30 a 19:00)

Martes 25: Sesións de avaliación de 1ºESO e 3ºESO (8:30 a 14:00)

Martes 25 e Mercores 26: Reclamacións ás cualificacións de 2ºBach.

Mercores 26: Entrega de notas ESO e 1º Bacharelato (12:00)
                      Recollida e revisión de libros e ordenadores por parte dos titores.

Mércores 26 e Xoves 27: Reclamacións ás cualificacións de ESO e 1ºBach.

O alumando de 3º ESO visita a exposición "Entrar no cadro"

O venres 14 de xuño, alumnado de 3º ESO visitou no Museo da Construción Naval de Ferrol a exposición “Entrar no cadro. Entrar na pintura” organizada polo Museo Nacional Thyssen-Bornemisza.

O alumnado foi acompañado por profesoras do departamento de Tecnoloxía e puideron achegarse, grazas á realidade virtual, a un modo diferente de sentir a pintura. Deste xeito puideron asomarse aos prados franceses pintados por Van Gogh, visitar Nova York cos ollos de Mondrian e mergullarse entre as flores dun bodegón holandés do século XVII, obra de Balthasar van der Ast.

Gañadores do 1º Concurso de Fotografía Matemática IES Sofía Casanova

Os gañadores son:

1º ciclo ESO: Zoe Permuy de 1ºD con "Senta nas paralelas!"

2º ciclo ESO: Yanira Astolfi de 4ºC con "Cazando nubes"

Bacharelato: Marta de Castro de 1ºC de bacharelato con "Patróns"

Os premiso repartiranse ao longo da semana.

O alumnado de 4º ESO visita a escola Antonio Escaño

O alumnado de 4º de ESO do IES Sofía Casanova visitou a Escola Antonio Escaño o día 29 de maio de 2019.

Esta actividade estivo organizada polos Departamentos de Orientación e Tecnoloxía. Coñeceron a actividade profesional da Armada, pequeno museo, aulas de formación etc...

Exames extraordinarios 2º de Bach. Xuño 2019.

Os días 17, 18 e 19 de xuño celebraranse os exames extraordinarios, convocatoria de xuño, para os alumnos de 2º de bacharelato.

No ficheiro adxunto pode verse o horario correspendente a esas probas. (Materias de 2º de Bach. e posibles materias pendentes de 1º Bach.)

Os beletíns de notas coas cualificacións das probas entregaranse o luns día 24 ás 12 :00.

Vídeos e programas de radio de "O mundo que queremos"

Xa temos á nosa disposición os resultados definitivos dos obradoiros de radio e vídeo do Plan Proxecta: O mundo que queremos.

Aquí podedes ver os vídeos elaborados polo alumnado de 3º B e os programas de radio de 3º A, C e D.

Convocatoria dos premios extraordinarios de ESO, 2018/19

Hoxe, 29 de maio, publicouse no DOG a Orde do 20 de maio de 2019 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.
     O prazo de presentación de solicitudes comezará o día 6 de xuño de 2019 e rematará o día 5 de xullo de 2019.
    As solicitudes (anexo I) subscribiranas directamente as persoas interesadas e  presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia.
    A celebración da proba terá lugar o día 5 de setembro de 2019.

Remata o plazo de solicitude dos Premios Extraordinarios de Bacharelato 2019.

Lémbrase ó alumnado que reúne as condicións para solicitar os Premios Extraordinarios de Bacharelato que mañá, día 28 de maio, finaliza o prazo de solicitude.

O día 11 de abril publicouse no DOG a Orde do 28 de marzo de 2019  pola que se convocan os premios expraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2018-2019.

A estes premios pode optar o alumnado que obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

Hai vinte premios extraordinarios cunha dotación global de 20.000 euros. Cada premio estará dotado con 1.000 euros.

máis información