1.600 prazas en estadías para que o alumnado mellore as súas competencias en linguas estranxeiras

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional publica no Diario Oficial de Galicia (DOG) a convocatoria de 1.600 prazas para que o alumnado mellore as súas competencias en linguas estranxeiras a través de estadías formativas, ben en réxime residencial en Galicia, ben en familia ou residencia no estranxeiro.

A Consellería sufragará entre o 87% e o 50% do custo das estadías que realice o alumnado beneficiario.

O prazo de solicitude da convocatoria estará aberto dende o 21 de febreiro, ao 20 de marzo.

No caso do alumnado de 1º, 2º, 3º, e 4º da ESO, convócanse 1025 prazas. No caso do alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, convócanse 575 prazas.

Ler máis

A xornada de portas abertas na prensa

La Voz de Galicia, na súa edición para Ferrol, recolle a xornada de portas abertas do IES Sofía Casanova.

2º premio aos valores First Lego League

O pasado sábado 16 de Febreiro, celebrouse a First Lego League Galicia.

O noso centro, un ano máis, participou no concurso conseguindo o 2º premio aos valores First Lego League.

O equipo, representado por alumnado do club de ciencia e da materia de Robótica, traballou a reo e con moitos nervios para defender os seus proxectos e superar os desafíos do robot. Tamén realizaron unha entrevista en directo para a televisión de Galicia na que explican o seu proxecto científico.

Sodes un gran equipo, parabéns!

Visita ós museos científicos coruñeses

O pasado xoves día 14 de febreiro, o alumnado de 3º ESO foi visitar os Museos Científicos, na Coruña.

Comezouse a visita no Aquarium Finisterrae, seguido da Domus, onde se aproveitou para comer de "picnic". Por último, visituose a Casa das Ciencias.
   Nestes tres museos, o alumnado puido interaccionar coas distintas exposicións relacionadas coa Bioloxía, a Física,  a Química e  a Antropoloxía.

Día internacional da muller e a nena na ciencia

O 11 de Febreiro no noso centro celebramos o día internacional da muller e a nena na ciencia.

Os alumnos do club de ciencia, axudados por alumnos de 4º da ESO puxeron un árbol na nosa entrada cheo de fotos de mulleres e nenas científicas. As fotos das rapazas do noso club están ao lado de grandes científicas como Marie Curie, Margarita Salas ou Begoña Vila.

Nun futuro próximo quizáis estas rapazas cubran a nosa árbore pero xa como mulleres científicas de referencia para outras nenas.

O Club de Ciencias na FLL

O próximo Sábado 16 de Febreiro, os alumnos do club de ciencias do noso instituto participan na competición First Lego League que terá lugar no Auditorio de Ferrol.
    Alí terán que superar distintos desafíos co seu robot, deseñado e posto a punto para a ocasión. Expoñerán o seu proxecto científico, un biodixestor espacial, e defenderán o seu proxecto en valores.

Esperamos que vaiades todos a animar e descubrir todos os traballos feitos relacionados coa vida no espazo.

Xornada de portas abertas

O luns, 18 de febreiro, terá lugar unha xornada de portas abertas no IES Sofía Casanova.

16.30: Familias e alumnado procedente de primaria.

18.00: Familias e alumnado procedente de secundaria.

Presentaranse:

1.  As instalacións.

2.  A oferta educativa do centro para ESO e Bacharelato.

3.  Os programas e proxectos nos que estamos inmersos.

4. Algunhas das actividades complementarias e extraescolares que se realizan anualmente.

Exposición sobre enerxías e recursos minerais

Ata o xoves pode verse na planta baixa, entre os dous patios, unha exposición sobre enerxías e recursos minerais.

A citada exposición foi cedida pola pola Escola de Enxeñería de Minas de Vigo, no marco dunha actividade organizada polo departamento de Tecnoloxía.