2º premio para os alumnos de 4º de ESO na LONXA XUVENIL

Os alumnos de 4º de ESO A do noso centro recibiron o 2º premio do programa "Lonxa xuvenil" do Concello de Ferrol o venres 20 de xaneiro no teatro Jofre.

A "Lonxa xuvenil" é un programa da Concellería de Mocidade do Concello de Ferrol que invita á xuvetude a desenvolver ideas que, transformadas en proxectos e iniciativas de interese, poidan reverter na mocidade actual e na nosa sociedade.

O noso centro presentou un proxecto titulado "Parémola xa!" para parar o acoso a través do deporte escolar. Podedes consultar a iniciativa en lonxaxuvenil.com

Noraboa a todos os alumnos e ao seu titor pola labor desenvolvida.

Concerto da Real Filarmonía de Galicia

O xoves día 19 de xaneiro, os alumnos de 3º de ESO, acompañados polos seus profesores Almudena, Rocío e Alberto Fuentes, asistiron no Auditorio de Galicia, en Santiago de Compostela, a un concerto da Real Filarmonía de Galicia dirixido por Piero Lombardi.

O programa consitiu nas Danzas rumanas de B. Bartok, o Minueto de L. Bocherini, a Pizzicato Polka de J. Strauss, o Vals das florers de P. I. Chaikovski, a Danza Húngara nº 5 de J. Brahms e o Natural de Catro Bagatelas de R. Groba.

Charla divulgativa sobre doazón e transplantes e clase teórico-práctica de RCP

O pasado luns, 16 de xaneiro, o alumnado de 1º de bacharelato do centro asistiu no salón de actos a unha charla que impartiu Alejandro Montero, enfermeiro da unidade de transpalntes do CHUAC, sobre a doazón de órganos e tecidos.

Xunto con esta interesante labor de concienciación que vimos desenvolvendo no instituto desde hai uns anos, este anos incorporouse unha clase teórico-práctica de Reanimación Cardio Pulmonar (RCP).

O noso alumnado aprendeu a importancia de ter unha segunda oportunidade, reflexionou sobre a importancia da doazón para salvar vidas e relizou ,por primeira vez, técnicas de reanimación con maniquís especiais.

Teatro en inglés no Sofía

O mércores 11 de xaneiro, os alumnos de 1º e 2º de bacharelato asistiron a unha obra de teatro organizada polo departamento de inglés.
       A obra, posta en escea pola compañía "Interacting" no salón de actos do noso centro, foi "Fall of the Roman Empire". É unha divertida adaptación da histora na que algúns alumnos foron invitados a participar interactuando cos actores.
      Tanto os alumnos como os profesores que asitimos pasamos unha hora moi divertida, disfrutando do espectáculo e practicando o inglés.
      Moitas grazas a todos os alumnos que se prestaron a cooperar na obra.

Homenaxe a profesoras do IES Sofía Casanova

As profesoras de Inglés Mª Carmen Ares e Charo Pena; de Matemáticas, Concepción de Ulloa; de Xeografía e Historia, Anxela Loureiro e Mª Carmen Sanjuás, recibiron unha homenaxe dos seus compañeiros con motivo da súa xubilación.

Tras una longa carreira profesional desenrolada na súa meirande parte no Sofía Casanova, pasaron á situación de retiro.

Deixaron unha fonda pegada en xeneracións de alumnos e pola súa profesionalidade e dedicación gañaronse o cariño e o respecto de alumnos e compañeiros.

¡Parabéns a todas elas!

Un Sofia máis solidario en Nadal

Durante estas dúas últimas semanas, estamos a desenvolver no centro diversas actividades para recadar fondos que serán doados a entidades sen ánimo de lucro, como a Cociña económica, que axudan a familias con necesidades.

Como estes anos atrás, podedes atopar na entrada do centro un lugar habilitado no cal deixar os vosos víveres ou útiles de aseo para a recollida solidadia que organiza a AMPA.

Ao lado, na mesa que está xunto ás fiestras de administración, os departamentos de Economía e Xeografía e Historia teñen exposto o seu mercado solidario. Este mercado solidario está formado polos obxectos que doaron os alumnos e alumnas do instituto.

Visita a FORESTALATLANTICO e REGANOSA

Os alumnos de 2º de bacharelato das modalidades de ciencias e tecnoloxía, acompañados polos seus profesores de Física e Química, visitaron as instalacións que Forestalatlantico e Regasosa teñen na marxe sur da ría. En ambolosdúas instalacións recibiron explicacións dos procesos e traballos que realizan  esas empresas.

En forestalatlantico poideron ver o peirao de atraque dos barcos, os tanques de almacenamento de combustible, a planta de impregnación de papel para o recubrimento dos taboleiros de madeira, a planta de fabricación de colas e resinas e a planta de coxeneración.

En Reganosa viron o peirao de atraque dos barcos de GNL, as grúas para as tuberías de descarga, os depósitos de almacenaxe do gas natural e a planta de carga de camións cisterna.

Visita aos asteleiros de Navantia

O pasado día 7 os alumnos de 2º de bacharelato das materias de Debuxo Técnico II e Tecnoloxía Industrial II, acompañados dos seus profesores Eva Leira, Beatriz Méndez e José María Orbaneja, visitaron Navantia-Ferrol.

As áreas obxecto da visita foron, en primeiro lugar, o departamento Técnico, onde tiveron unha ampla información do funcionamento da estaleiro; en segundo lugar, os obradoiros de Turbinas, Elaborado, Prefabricado e Armamento; e, en derradeiro lugar, a Grada, onde viron a montaxe final dos bloques.

En todos os departamentos estiveron informados por persoal competente que relatou polo miúdo as actividades que se desenvolvían en cada un deles.