A defensa dos traballos do alumnado do STEMbach na prensa local

O Diarío de Ferrol recolle a defensa que os alumnos do STEMbach do Sofía Casanova realizanron ante os correspondentes tribunais na universidade da Coruña, na súa sede industrial do campus de Ferrol

A prensa local recolle a visita da Compañía Cariátides ó Teatro Jofre

A prensa local recolle a visita ao Teatro Jofre da Compañía Cariátides, nacida no IES Sofía Casanova no marco do Proxecto LÓVA (La Ópera, un Vehículo de Aprendizaje): La Voz de Galicia, Diario de Ferrol).
    O día 22 algúns membros da compañía acudiron a Radio Voz e contaron aos oíntes en que consistía o seu proxecto.

Olimpiada matemática

O alumno Daniel Grande Fernández obtivo mención de honra la Olimpiada Matemática Galega celebrada o venres 17 de xaneiro na Facultade de Matemáticas en Santiago.

Parabéns, Daniel!

Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020

O xoves 23 de xaneiro en horario de 16:00-20:00 h terá lugar a Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020. Esta presentación realizaráse no Campus de Esteiro-Ferrol, na Aula de Posgrado da EPS (UDC) .

Nos arquivos adxuntos atópanse a relación dos proxectos que se van presentar e os criterios de avaliación.

Felicitación Nadal 2019

Rematou o 2019 cunha gymkhana na que participaron os alumnos da ESO.

A comunidade educativa do IES Sofía Casanova quere felicitarvos un ano máis.

Bo Nadal e Feliz Ano 2020!

Escola de pais e nais

Onte, ás 16.00 h, na biblioteca, tivo lugar a primeira actividade de formación dentro da Escola de Pais e Nais do centro. Esta actividade consistiu nun obradoiro, impartido por Rosa García da asociación ASFEDRO, sobre a prevención das adiccións.

O IES Sofía Casanova na prensa local

Nas súas edicións locais, La Voz de Galicia e o Diario de Ferrol recollen a estancia dun grupo de alumnos do Sofía Casanova en Os Peares (Ourense) dentro da semana STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas).

O alumnado participante, en réxime de internado nun campamento de innovación, desenrolará ata o sábado actividades  co obxectivo de ampliar ós seus coñecementos científico-tecnolóxicos.

A biblioteca do Sofía na prensa local

O Diario de Ferrol recolle o papel que as bibliotecas escolares, entre as que destaca a do IES Sofía Casanova, xogan na educación actual constituíndo unha ferramenta fundamental no sistema de ensino ó proporcionar información e ideas para desenrolar destrezas de aprendizaxe fundamentais para o éxito na nosa sociedade.