Escolarización para o curso 2017-2018

Rematado o prazo de entrega de solicitudes para a escolarización do ano académico 2017-2018, informamos a todos os solicitantes de todos os cursos e niveis, que non será necesario entregar na Secretaría os documentos acreditativos dos criterios alegados por quedar prazas vacantes.

Oferta educativa para o curso 2017-2018

OFERTA  EDUCATIVA

Para ESO Para  Bacharelato

Premio extraordinario de bacharelato

O próximo venres, 24 de marzo, María Luísa Cal Fraga, que cursou os seus estudos de bacharelato neste centro, recibirá en Santiago de Compostela o premio extraordinario de bacharelato nun acto organizado por la Consellería de Educación e Cultura.

Parabéns María por ese premio!

Charla sobre Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial

Jorge Felpeto, profesor de Música da Compañía de María, acudiu ao IES Sofía Casanova o pasado martes, 14 de marzo, para explicar aos alumnos de Economía e Inicación á actividade emprendedora e empresarial (4º ESO) a súa experiencia como emprendedor na creación da empresa Rock School

XOGADE - Xogos Galegos Deportivos

O mércores, 15 de marzo, un grupo de 35 alumnos de 3º ESO participou nunha xornada de convivencia entre distintos centros da provincia que tivo lugar en Acea da Ma.

Esta xornada, incluída no programa XOGADE (Xogos galegos deportivos), pretendía dar a coñecer a "Orientación deportiva". Natalia Torres, alumna do IES Sofía Casanova, resultou gañadora na categoría "cadete feminino".

Bolsas de estudos Amancio Ortega

Dous alumnos deste centro, Rodrigo Martín García e  Daniel Yáñez Cao, obtiveron unha bolsa de estudos, concedida pola fundación Amancio Ortega,  para poder cursar o próximo ano academico o primeiro curso de bacharelato nun centro de EEUU ou de Canada.

A bolsa cubre el 100% do coste do curso escolar en Canadá ou Estados Unidos: viaxe, tasa de escolarización, convalidación de estudos, aloxamento e manutención cunha familia de acollida, seguro médico e de accidentes, e o apoio o durante os dez meses de estancia.

Visita a Sotavento

O mércores 8 se marzo os alumnos de 3 ESO foron ó Parque Eólico Experimental de Sotavento.

A visita estivo xestionada polos departamentos de Tecnoloxía e Xeografía e Historia. Alí coñeceron o funcionamento dun aeroxerador, o concepto de vivienda bioclimática, diferentes formas de aforro enerxético e os tipos de enerxía renovables que hai.

Charla ao alumnado 1º de Bacharelato

O pasado luns, día 13, o alumnado de primeiro curso de Bacharelato aistiu a unha charla sobre "Violencia sobre a muller, discriminación por razón de sexo ou orientación sexual", impartida por un policía nacional da Unidade de Familia da Comisaría de Ferrol, dentro do "Plan director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus entornos".