Medalla de bronce en judo

A alumna de 2º de bacharelato, Rita Cid Rivas, do AD Judo Ferrolterra, con tan soio 17 anos acaba consegir a medalla de bronce na categoria absoluta, no Campionato Galego Absoluto 2019, celebrado en Ferrol.

Parabéns Rita!

Tecnólog@ por un día

Nove alumn@s do centro poden disfrutar do Programa Tecnólog@ por un día. Nesta actividade experimentarán en primeira persoa como é un día de traballo no marco das profesións dixitais da man de grandes organizacións galegas (Altia, SIVSA, Aldaba, Everis, Corporación Televés...)
     Os/as participantes compartirán unha xornada laboral participando nas distintas actividades que o profesional voluntario teña na axenda (reunións, visitas a clientes tecnolóxicos, comida de traballo, etc.) axudándolles a coñecer as dinámicas deste tipo de profesións e resolver as súas dúbidas vocacionais.

Concurso de Prototipos

O 30 de outubro celebrouse na EPS a XXIV Edición do Concurso de Prototipos, nel participaron o alumnado de: Robótica, Tecnoloxía Industrial I, Tecnoloxía Industrial II e Electrotecnia.
    Nesta edición o profesor Javier Cuadrado propuxo, ós seus alumnos de terceiro curso do grado de Inxeñería Mecánica e os nosos alumnos, a construcción dun trebuchet, catapulta tamén chamada trabuquete ou lanzapedras. Este trebuchet tiña que ter como contrapeso un brick de nata de medio litro e tiña que lanzar unha pelota de tenis o máis lonxe posible.

La Voz de Galicia recolleu nas súas páxinas este concurso.

Prevención do consumo de alcohol e drogas

No IES Sofia Casanova, os días 7 e 8 de novembro impartíronse as charlas do Plan Director destinadas á prevención do consumo de alcohol e drogas para o alumnado de 2º da ESO.

Saída ó complexo xeolóxico de cabo Ortegal

Alumnos de 1º Bach de Bioloxía e Xeoloxía acudiron acompañados de dous profesores e do doctor en xeoloxía Francisco Canosa, a unha saída o complexo xeolóxico de cabo Ortegal visitando zonas de grande interés xeolóxico situadas na Capelada, Cariño e praia de Fornos.

O IES Sofía Casanova volve a participar na Semana STEM

O noso centro voltou a ser seleccionado para a Semana STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas), da que tomarán parte un total de 25 alumnas e alumnos de 1º de ESO do 1 ó 7 de decembro.
     Este campamento de innovación educativa impulsado pola Xunta de Galicia ten o obxectivo de que os rapaces amplien os seus coñecementos científico-tecnolóxicos a través de estadías dunha semana de duración en réxime de internado.

A actividade é totalmente gratuíta para as familias e desenvólvese nos Peares.

Para máis información:

Convocatoria para a selección de centros         Resolución

Días non lectivos. Curso 19/20

Os días do presente curso:

11 de outubro de 2019, e

20 de marzo de 2020,

serán non lectivos para o IES Sofía Casanova .

Reunión inicial pais, titores

Comunícase que o vindeiro xoves, día 3 de outubro, terá lugar a reunión das familias co titor/a co seguinte horario:

Ás 16:30 h pais de alumnado de 1º e 2º de bacharelato

Ás 17.15 h pais de alumnado da 3º e 4º da ESO