Procedemento de reclamación das cualificacións de 2º de Bacharelato

Comunícase que está dispoñible no portal educativo reclamacionsbacharelato,  a Circular 2/2017 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso do Bacharelato establecido na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación, para o curso 2016/2017.

Listaxes de alumnado admitido para o curso 2017-2018

No arquivo adxunto pódense ver as listaxes do alumnado admitido para o curso 2017-2018

Actividades de formación en linguas estranxeiras

Publicación das listaxes correspondentes ao disposto no artigo 15.1 da Orde do 2 de febreiro de 2017 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 27/02/2017).

Correctas        Incorrectas        Fora de prazo         Descartadas

Estas listaxes, así mesmo, atópanse publicadas na Web do Programa

Alumnos de 1º ESO van á SGHN

Nestes meses, entre marzo e maio (28 marzo, 4 e 18 abril, 28 e 25 de maio) o departamento de Ciencias Natuais está a organizar un ciclo de visitas dos alumnos de 1º ESO ao Museo de Historia Natural da Sociedade Galega de Historia Natural. Ferrol.

Ver imaxes da visita.

Alumnos de 2º Bach van a Madrid

Os alumnos de 2º bacharelato visitaron Madrid entre o 6 e 8 de abril. Nesta visita, organizada polos departamentos de Xeografía e Historia e Tecnoloxía, o primeiro día percorreron a cidade (circuíto con guía) a fin de estudar distintos aspectos do plano urbano; pola tarde visitaron o Museo Nacional de Ciencias Naturales; remataron o día asistindo á representación de Ushuaia (obra de Alberto Conejero, interpretada por José Coronado) no Teatro Español. O segundo día adicáronse a realizar un circuíto guiado de arquitectura contemporánea e a visitar o Museo Reina Sofía. Deixaron para o último día a visita ao Museo del Prado.

Galería de imaxes

Alumnos de 1º Bach van ao teatro

Os alumnos de 1º bacharelato, acompañados dos seus profesores do departamento de Lingua Castelá e Literatura, acudiron o 19 de abril á representación teatral de La Celestina en Santa Juana de Lestonnac.

A representación correu a cargo de Eina d’Escola Teatro.

Galería de imaxes

Probas de Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade

Nas seguintes ligazóns pódese atopar información sobre a matrícula, convocatorias, estrutura, calendario e cualificación das probas de Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade así como a ponderación que cada materia ten en relación cos graos ou estudos universitarios.

Información xeral                    Ponderacións

Máis información en   ciug.gal

Exames de materia pendentes

Nas seguintes ligazóns pódense consultar as datas correspondentes ós exames da terceira avaliación e avaliación final das meterias pendentes de 1º, 2º e 3º de ESO, e as de 1º de bacharelato.

ESO          Bach.