Bolsas e Axudas

Becas e axudas

Axudas para adquirir material escolar para o curso 24-25 - II

Seguindo o procedemento para solicitar axudas para adquirir material escolar para o curso 2024-2025, procédese á publicación dos prazos dos seguintes pasos do proceso.

Publicación de listaxes provisionais: o 12 de xullo de 2024.

Reclamacións: 2 días hábiles ( 13 e 14 de xullo)

Publicación de listaxes definitivas: o 26 de xullo de 2024.

Recollida de vales de material: do 27 a 31 de xullo e a partir do 1 de setembro de 2024.

Axudas para adquirir material escolar

Ábrese o prazo para solicitar axudas para adquirir material escolar que ven regulado na Orde de 7 de maio de 2024.

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-Dixgal) no curso 2024/25 está EXCLUíDO da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2024 (este incluído).

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-anexos I e II), accesible dende a sede electrónica da Xunta de Galicia,
     Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centro ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024

Iníciase o período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024 (código de procedemento ED311A) cuxa orde de convocatoria publicouse no DOG o pasado 26 de abril.

O prazo de presentación de solicitudes comezará hoxe, 29 de abril e rematará o día 28 de maio de 2024.
    Aquí pódese consultar un resumo das características do premio con indicacións importantes sobre como realizar a solicitude desde a aplicación de PremiosEdu ou desde a Sede electronica.
    Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A ou ben en PremiosEdu .

Bolsas de estudo MEC para o curso 24/25

Ata o 10 de mayo de 2024 ás 15 h poden solicitarse bolsas de estudo para o curso 2024/25.
    Lembramos que para solicitar as devanditas bolsas os trámites serán todos on-line.

Poderán ser beneficiarios das distintas contías os/as alumnos/as que no ano académico 24/25 cursen:
     Bacharelato
     Ensino Universitario
     Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
    Formación Profesional de grao medio e de grao superior
    Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
    Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia
    Ensinanzas deportivas
    Estudos relixiosos superiores
    Formación Profesional de Grao Básico
                   Máis información

Convocatoria do fondo solidario de axudas para adquirir libros de texto e material escolar. 2023.

Vense de publicar a Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

O prazo para presentar solicitudes iniciouse o día 20/05/23 e rematará o día 21 de xuño de 2023 (este incluído).

IMPORTANTE: Só se poderá solicitar a axuda de material xa que este centro participa na convocatoria E-dixgal en todos os niveis da ESO

Ver información básica de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa.

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. Curso 2022/23

Hoxe publicouse no DOG a Orde do 31 de marzo de 2023 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2022/23.
    O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 31 de maio de 2023 e rematará o día 30 de xuño de 2023.
    As solicitudes de participación presentaranse preferiblemente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática «PremiosEdu» , accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia,  ou directamente desde a propia aplicación «PremiosEdu». código de procedemento ED311D.

A celebración da proba terá lugar o día 6 de setembro de 2023.

Convocatoria premios extraordinarios de bachaletato. Curso 2022-2023

O 3 de abril, publicouse no DOG a Orde do 20 de marzo de 2023 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2022-2023.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 26 de abril de 2023 e rematará o día 25 de maio de 2023.

Pode acceder a máis información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A.

Información sobre a convocatoria de Bolsas para o vindeiro curso 2023/24

No día de hoxe, ábrese o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24.

Poderán ser beneficiarios das distintas contías os/as alumnos/as que no ano académico 23/24 cursen:
     Bacharelato
    Formación Profesional de grao medio e de grao superior