Bolsas e Axudas

Becas e axudas

Convocatoria do fondo solidario de axudas para adquirir libros de texto e material escolar. 2023.

Vense de publicar a Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

O prazo para presentar solicitudes iniciouse o día 20/05/23 e rematará o día 21 de xuño de 2023 (este incluído).

IMPORTANTE: Só se poderá solicitar a axuda de material xa que este centro participa na convocatoria E-dixgal en todos os niveis da ESO

Ver información básica de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa.

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. Curso 2022/23

Hoxe publicouse no DOG a Orde do 31 de marzo de 2023 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2022/23.
    O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 31 de maio de 2023 e rematará o día 30 de xuño de 2023.
    As solicitudes de participación presentaranse preferiblemente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática «PremiosEdu» , accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia,  ou directamente desde a propia aplicación «PremiosEdu». código de procedemento ED311D.

A celebración da proba terá lugar o día 6 de setembro de 2023.

Convocatoria premios extraordinarios de bachaletato. Curso 2022-2023

O 3 de abril, publicouse no DOG a Orde do 20 de marzo de 2023 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2022-2023.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 26 de abril de 2023 e rematará o día 25 de maio de 2023.

Pode acceder a máis información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311A.

Información sobre a convocatoria de Bolsas para o vindeiro curso 2023/24

No día de hoxe, ábrese o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24.
    Lembramos que para solicitar as devanditas bolsas os trámites serán todos on-line.

Poderán ser beneficiarios das distintas contías os/as alumnos/as que no ano académico 23/24 cursen:
     Bacharelato
     Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
    Formación Profesional de grao medio e de grao superior
    Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
    Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia
    Ensinanzas deportivas
    Estudos relixiosos superiores
    Formación Profesional de Grao Básico
PRAZOS: 27 de marzo ao 17 de maio de 2023                    Máis información

Ampliación da axuda para adquirir material escolar

Na resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022, establécese que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€.
    As familias poden recoller o vale de 25€ no centro a partir do luns día 17 de outubro.

Fondo solidario para o curso 2022/23. Publicación de listaxes provisionais.

Procédese á publicación no vestíbulo do centro das listaxes provisionais do alumnado admitido e excluído nas axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23

Bolsas de axuda ó alumnado de bacharelato e con necesidades específicas de apoio educativo 2022

Ata o 30 de setembro de 2022 permanece aberto o prazo para solicitar bolsas de axuda e subsidios destinados aos alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o próximo curso 2022-2023, dirixida a quen presentan necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade, trastorno grave de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais, ao alumnado con trastorno do espectro autista e aos alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.
    Están destinadas a alumnos cursando ESO ou Bacharelato, entre outros niveis educativos.

Convocatoria dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. Curso 2021/22

O 30 de maio publicouse no DOG a ORDE do 23 de maio de 2022 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2021-2022 (código de procedemento ED311D).

Pode acceder á información desta convocatoria na Sede Electrónica da Xunta de Galicia , introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

As persoas solicitantes menores de idade teñen que subscribir a súa solicitude por medio dunha persoa representante