Curso actual

Exames setembro 2020

Libros de texto. Curso 2020-2021

En cada unha das suguintes ligazóns pode atoparse a listaxe de libros de texto, curso 2020-21, seleccionados polos departamentos didácticos para os distintos cursos de  ESO e  Bacharelato.

Nota: Recoméndase contactar coa ANPA sobre o programa de préstamo.

1º ESO     2º ESO     3º ESO     4º ESO
1º Bacharelato 2º Bacharelato

Listaxes de alumnado admitido para o curso 2020-2021

Mañá xoves, 4 de xuño, procedará a publicarse para a súa consulta a listaxe do alumnado admitido neste centro para cursar ESO e  Bacharelato no vindeiro curso 2020-2021.

Contra esa resolución poderase presentar reclamación no centro, no prazo de 3 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado

Restablécese o procedemento de admisión de alumnado cos seguintes prazos:
  • Presentación das solicitudes de admisión de alumnado iniciarase o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.
  •  Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.
  • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
  • Formalización da matrícula ordinaria en educación: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.
       Recoméndase a presentación de solicitudes de admisión por vía telemática no seguinte enderezo  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/  (precísase a Chave 365 ou certificado dixital).
No caso da presentación presencial no centro, deberá traer cuberta esta solicitude e pedir cita por teléfono (981 31 15 00). Non se atenderá sen cita previa.

O horario de atención ao público é:
          09:00 h a 14:00 h            (Excepcionalmente, atenderase pola tarde baixo causa xustificada e con cita previa)

Tarefas e actividades para o período de cuarentena

Nas ligazóns correspondentes poden atoparse as tarefas e actividades a desenrolar, durante as correspondentes semanas, organizadas por curso, grupo e materia.

1º Bach.

2º Bach.

Actualización da relación do profesorado e direccións de contacto

No panel "O Centro", situado na parte superior esquerda desta páxina, pode atoparse unha relación actualizada do profesorado e das correspondentes direccións de contacto.

A ruta é:  Departamentos/"Departamento X"/Compoñentes.