Taboleiro do alumnado

Esterilla para Educación Física

O departamento de Educación Física estima oportuno que os alumnos veñan a educación física coa súa propia esterilla por razóns de hixiene e seguridade.
    Características da esterilla: tería que ser de máis de 7 mm de groso e que se poida enrolar.
    Existen posibilidades para mercala na comarca cun prezo aproximado de 7 euros.

Información e matrícula STEMbach curso 2020/21 (Bienio 2020-22)

Información de interés a pais e alumnado de 1ª de bacharelato.

Esta semana estará aberto o prazo para inscribirse no bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía STEMBach.

Máis información... ver arquivo.

O alumnado interesado entregarán a folla de inscrición firmada en xefatura.

Días non lectivos curso 20/21

Os días do presente curso:

2 de novembro de 2020, e

18 de maio de 2021,

serán non lectivos para o IES Sofía Casanova .

Reunión informativa das actividades da biblioteca.

Este mércores 7 de outubro celébrase unha reunión para informar das actividades que se desenvolverán na biblioteca durante este curso.

Se queredes participar no club de lectura xuvenil, no voluntariado, no club de manga, no obradoiro de micro escritura ou no club de letras, pasádevos pola biblioteca para obter máis información.

Instrucións inicio de curso 20/21. Días e o horario de retorno ás clases.

1º, 2º ESO e 1º Bacharelato inician a actividade lectiva o día 23 . Ver horario.

3º ESO e 2º Bacharelato inician a actividade lectiva o día 24 . Ver horario.

4º ESO  inicia a actividade lectiva o día 25 . Ver horario.

O grupo pode coñecerse consultando as seguintes ligazóns:

1º ESO   2ºESO   3ºESO   4º ESO    1ºBach   2º Bach

Inicio do curso 2020/21

Queremos comunicarlle ás familias que o centro está traballando arreo para adaptarse ás novas circunstancias.   Toda a información que xurda  irase comunicando na páxina web e por medio de aplicación AbalarMóbil.
    Mentras o curso non se inicia, queremos pedir a toda a comunidade educativa paciencia e tranquilidade, seguro que entre todos/as faremos que todo saia ben.

O Equipo Directivo

Matrícula de setembro para o curso 2020/2021

S E T E M B R O
luns martes mércores xoves  venres
sábado domingo
  1 2  3 6

▪ Os sobres de matrícula recóllense en conserxería.

De 9:00 a 13:00

1º e 2º Bach.

ABAU

De 9:00 a 13:00
1º,2º,3º e 4º ESO

9 10 11 12 13

▪ O alumnado de 1º e 2º ESO non paga seguro.  O dos restantes cursos abonará 1,12 € na secretaría do centro. Prégase traer o importe exacto.