Taboleiro do alumnado

x luns martes  mércores
    xoves
 venres
sábado domingo      ▪ Os sobres de matrícula recóllense en Conserxería.

u

21 22 23 24 25 26 27      ▪ O horario de oficina para  formalizar   a matrícula
  é de 9:00 a 13:00 horas.

ñ

Esteiro
Ponzos
Recimil
1ºESO
2ºESO

u

Seguro escolar: O importe do mesmo é de 1,12 € e procederase ó seu abono en secretaría no momento de formalizar a matrícula. Prégase traer o importe exacto,
Os alumnos de 1º e 2º de ESO non pagan seguro.
3ºESO
4ºESO
1ºBach
2ºBach

ll

Ver en pdf

Man robótica capaz de xogar ao “pedra, papel, tesoira”

Lucía Toval Bacelo e Sofía Belén Pérez Quintanilla, alumnas de 2º do STEMBach, tras ter rematado e presentado os seus Proxectos de Investigación, crearon de xeito voluntario un novo proxecto baixo a dirección da profesora Elisa Moreira.

Neste caso, deseñaron, construíron e programaron unha man robótica capaz de xogar ao mítico “pedra, papel, tesoira”. Para levala a cabo, empregaron material de uso cotiá, servomotores, unha tarxeta Arduino UNO e unha matriz LED.
    Agradecémoslle a súa implicación e dedicación e dámoslles os nosos parabéns polo resultado obtido que podedes ver no vídeo.

Makers inclusivos

Alumnado do Sofía Casanova está presente este ano na Maker Faire de Galicia pola súa participación no proxecto de Talentos Inclusivos.

Talentos Inclusivos, desenvolvido conxuntamente polo CITIC da Universidade da Coruña, ASPACE Coruña e centros de ensino secundario, pretende espertar vocacións STEM entre a xuventude e dar a coñecer a realidade da discapacidade a través de equipos colaborativos de traballo para resolver retos tecnolóxicos propostos por persoas con parálise cerebral. No noso caso, Gloria Murcia Hermida, Iago Grandal del Río, David Gutiérrez Fernández e David Parga Torrente, estudantes de 1º de bacharelato do STEMBach ou de TIC I, aceptaron o reto de adaptar videoxogos clásicos como o Pong ou o Pacman para o seu uso por persoas con parálise cerebral, creando tanto a programación como os pulsadores necesarios.

Acto de Graduación 2021

Video do Acto de Graduación feito tamén adaptándonos as medidas COVID.
    A posta en escea foi realizada no pavillón do centro, coas medidas de distancia e ventilación, pero sen os requisitos tecnolóxicos axeitados para realizar unha retrasmisión e grabación cunha boa calidade.
    A pesar das circunstancias, alumnado e profesorado quedamos moi satisfeitos do resultado.

Coreografía de baile realizada polo alumnado de 1º ESO no programa de Recreos Activos

A pesar da pandemia, queremos demostrar que seguimos podendo facer diferentes actividades complementarias.

Podemos ver a parte do alumnado de 1º ESO practicando un dos contidos obrigatorios do curriculum para este ano 20-21

Acción Artística Contemporánea

Desde hoxe 25 de maio ás 19:00 pódese visitar na Sala Julia Minguillón do Centro Cultural Torrente Ballester os traballos realizados polo alumnado de 3ºESO dentro dos obradoiros de artes visuais impartidos por Ladislau da Regueira durante o último mes.
   Esta actividade naceu como unha iniciativa dos departamentos de educación plástica e visual e de xeografía e historia no marco do Club de Letras para utilizar os recursos do Espazo Maker, pero foi crecendo coas achegas de toda a comunidade educativa do IES Sofía Casanova e coa colaboración da Concellaría de Cultura do Concello de Ferrol.

Convocatoria do fondo solidario de axudas para adquirir libros de texto e material escolar. 2021.

Ven de publicarse a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22.

PRAZO PRESENTACIÓN DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO (AMBOS INCLUÍDOS) de 2021

IMPORTANTE: Só se poderá solicitar a axuda de material xa que este centro participa na convocatoria E-dixgal o próximo curso en todos os niveis da ESO

Ver información básica de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa.

Acto graduación 2º Bacharelato. 2021.

O venres , 21 de maio, ás 18.30 h. celebrarase no pavillón do IES Sofía Casanova a despedida da promoción que este ano cursou 2º bacharelato.

Debido á situación sanitaria, ao acto non poderán asisitir as familias do alumnado. Aqueles que o desexen, poderán conectarse á retransmisión en directo a través desta ligazón