Complementarias

Unha autoestrada detrás do enchufe, 4º ESO

O alumnado de 4º de ESO de Bioloxía e Tecnoloxía asistiron o pasado 11 de marzo á exposición interactiva "Unha autoestrada detrás do enchufe".

Esta visita gratuíta estaba organizada por REE en Palexco, A Coruña. O alumnado descubriu como funciona e se xestiona un sistema eléctrico a partir de tres ideas centrais: que é a electricidade, como se transporta e como se consume.

A escritora Andrea Maceiras no Instituto

O día 9 de marzo a escritora Andrea Maceiras visitou o noso Instituto para dar unha charla ao alumnado de 1º ESO sobre a súa novela Conta nove estrelas, unha aventura de ciencia ficción, que obtivo o Premio Lazarillo 2018.

Visita a Pull and Bear

O 28 de febreiro o alumnado de Tecnoloxía Industrial I e Robótica visitou as instalacións centrais de Pull and Bear no Polígono do Río do Pozo en Narón.

Nesta visita:
   - comprobou como funciona o centro de loxística, pois dende alí o grupo distribue os seus artigos de muller a todo o mundo e
   - coñeceu a súa sede ecoeficiente, onde realiza dende o diseño ata a comercialización dos artigos que vende (patronaxe, compras, e-commerce, tenda piloto...)

Alumnado do STEMbach sintetiza o principio activo dun medicamento

O venres 21 de febreiro alumnado de Stembach xunto con alumnado de Química de 1º de Bach A e B foron “Químicos por un día”: elaboraron o principio activo dun medicamento para o Parkinson, no “Laboratorio Aberto” da Domus.

Concurso "Galicia, auga, literatura e rap"

Alumnos de 3º ESO C participan no concurso "Galicia, auga, literatura e rap" , convocado polo Programa Prensa-Escuela de La Voz de Galicia e Viaqua.

Este concurso pretende que o alumnado dea a súa visión a modo de rap de obras da literatura galega nas que estea presente a auga.

Podedes ver a contribución do alumnado de 3º neste enlace.

Visita de membros do Colexio de Médicos da Coruña

O 5 e 6 de febreiro, os alumnos de 4º ESO e 1º Bacharelato recibiron a visita do Dr. Taboada e da psicóloga Mª José Salas. Un ano máis, viñeron ao centro para informar ao alumnado sobre as enfermidades de transmisión sexual.

Recordaron a existencia da app Risco Cero, unha aplicación dirixida a adolescentes, pais e docentes, para mellorar a información sobre métodos de anticoncepción, realizar prácticas sexuais seguras e evitar enfermedades de transmisión sexual.

Unha autoestrada detrás do enchufe

O 13 de febreiro o alumnado de 3 de ESO asistíu á exposición interactiva "Unha autoestrada detrás do enchufe". Esta visita gratuita, xestionada polo Departamento de Tecnoloxía estaba organizada por REE en Palexco, A Coruña. Nesta exposición o alumnado descubriu como funciona e se xestiona un sistema eléctrico a partir de tres ideas centrais: que é a electricidade, como se transporta e como se consume

II Olimpíada de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos

Alumnado de 2º ESO participou na II Olimpíada de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos onde tiveron que superar probas como construir un arco de dovelas, unha ponte de Leonardo,  construcción de pontes a través dun videoxogo, proba de loxística (transporte de contedores cun camión teledirixido), construcción dunha presa con materiais soltos e crebacabezas de distintas obras de inxeñería.