Complementarias

eTwinning ¡Carnavales sin fronteras, risas que unen, alegría global!

Alumnado de 1º de ESO está a participar no proxecto eTwinning “¡Carnavales sin fronteras, risas que unen, alegría global!” a través de diferentes materias: Bioloxía e Xeoloxía, Proxecto Competencial, Lingua Galega e Tecnoloxía e Dixitalización.

Este proxecto sobre entroidos busca fusionar e celebrar a rica diversidade cultural das Marcas (unha rexión de Italia central), Galicia e País Vasco de maneira intercultural.

O noso alumando compartiu cos nosos socios, tradicións, receitas, disfraces, comidas... a través de vídeos, infografías, presentacións, fotos e xogos.

eTwinning: Technology Bridge

Alumnado de Dixitalización de 4º de ESO participou este curso no proxecto eTwinning “Technology Bridge: A Bridge to the World of Artificial Intelligence for Students” con socios turcos e portugueses.

Este proxecto, que emprega o blended learning, axudou ao alumnado a entender a codificación e a intelixencia artificial empregando ferramentas sinxelas. O alumnado fixo: chatbots, posters, presentacións, modelos de aprendizaxe automático...

Intelixencia artificial no IES Sofía Casanova

Alumnado de TIC de 1º de bacharelato participou nun estudio para evaluar un Sistema de Tutorización Intelixente (ITS) chamado Progtutor.

Os investigadores do CITIC, Francisco Bellas e Óscar Fontenla, xunto cun equipo de oito integrantes máis, estiveron impartindo clases semanalmente a o noso alumnado dentro dun proxecto do Ministerio de Educación que explora o uso da intelixencia artificial (IA) como ferramenta de apoio na docencia. Este proxecto, bautizado como ProgTutor, ten como obxectivo desenvolver un Sistema de Tutorización Intelixente (ITS) que proporcione aos estudantes un ensino personalizado da programación en linguaxe Python a través de simulacións robóticas.

CITICGCIENCIACODIGOCEROLA VOZ DE GALICIA

A escritora Eva Mejuto no Instituto

O mércores 15 de maio, a escritora Eva Mejuto estivo no Sofía Casanova para conversar co alumnado de 4º ESO sobre o seu libro “22 segundo

Defensa proxectos STEMBach 2024

Agardamos que ter realizado este programa sirva para a vosa formación persoal e para o voso futuro académico!

Colaboración coa EADS Mestre Mateo

O alumnado de 4º de Tecnoloxía colaborou este curso coa EADS Mestre Mateo, concretamente con alumnado de 3º de Diseño de Moda, da materia de “Materias textiles"

O alumnado da Escola Mestre Mateo realizou o deseño duns prototipos e o do Sofia Casanova implementou a programación a través dos etextiles, a colaboración consistiu na realización de tres bolsos que iluminan o seu interior na escuridade e de dúas batas/chalecos, para persoas con problemas de audición, que se iluminan cando hai ruidos (timbre, teléfono...).

Stembach 2022-2024

Alumnado de de 2º de bacharelato realizou a defensa dos seus proxectos de Stembach o pasado venres 12 de abril na Biblioteca do IES. Os seus proxectos de investigación correspondentes ao bienio 2022-24 foron avaliados coa máxima nota:10. Noraboa a Diego Benigno Sánchez, Adrián Ameneiros, Daniel Gómez, Marta Torres, Isabel del Real, Ana María García e Raquel Santiago.

Esperamos que ter realizado este programa vos sirva para a formación persoal e para o voso futuro académico!