Prsentación do novo libro de Alberto Sucasas

Alberto Sucasas, que durante moitos anos foi profesor de Filosofía neste centro, presentará o próximo xoves no salón de actos do Campus de Ferrol o seu último libro,  libro "SHOAH. el campo fuera de campo".

Eleccións ó Consello Escolar. Constitución da Xunta Electoral.

Como primeiro paso para a celebracións das eleccións de renovación do Consello Escolar do Centro, o próximo luns, día 29 de outubro, ás 12:10, procederase ó sorteo de elección dos membros da Xunta Electoral do Centro.

Máis información.

In memoriam. Ata sempre, Juan

Carta dunha alumna ao seu profesor de Grego,Juan Blanco Rouco (1940-2018). Catedrático de Grego no IES Sofía Casanova (1980-1990, 2003-2010).

In memoriam.

Ánxela Loureiro presenta "Choiva de ras"

Ánxela Loureiro, que foi profesora deste centro, presenta esta tarde na Feira do Libro de Ferrol Choiva de ras.

Con ilustracións de Xosé Tomás e editado por Xerais, trátase dun libro para nenos, con humor, misterio e amor que destaca a importancia do respecto ó diferente.

Homenaxe a profesoras do IES Sofía Casanova

As profesoras de Inglés Mª Carmen Ares e Charo Pena; de Matemáticas, Concepción de Ulloa; de Xeografía e Historia, Anxela Loureiro e Mª Carmen Sanjuás, recibiron unha homenaxe dos seus compañeiros con motivo da súa xubilación.

Tras una longa carreira profesional desenrolada na súa meirande parte no Sofía Casanova, pasaron á situación de retiro.

Deixaron unha fonda pegada en xeneracións de alumnos e pola súa profesionalidade e dedicación gañaronse o cariño e o respecto de alumnos e compañeiros.

¡Parabéns a todas elas!

Homenaxe a profesores do IES Sofía Casanova

Os profesores Angeles Doce Lamas, José Roberto Fernández López, Esperanza Fonte Cortizas, Celestina Gen Arbe e Joaquín Rodiles Lamas recibiron unha homenaxe dos seus compañeiros con motivo da súa xubilación.

Os seus alumnos e compañeiros  lembrarannos sempre pola súa calidade profesional e persoal.

¡ Feliz xubilación!

Exposición de acuarelas de Ricardo Pena

Ricardo Pena, que durante moitos anos foi profesor de lingua inglesa neste instituto inaugura o 4 de decembro, ás 8 da tarde,  unha exposición de acuarelas na sede de Afundación, na Praza da Constitución.

A exposición poderá visitarse entre o 4 de decembro e o 16 de xaneiro.

Guillermo Llorca publica un novo libro

Guillermo Llorca Freire, que durante moitos anos foi profesor de Xeografía e Historia neste instituto, acaba de publicar un novo libro.

Este libro está dedicado ó profesor ferrolán Juan García Niebla. un insigne ferrolán pedagoxicamente adiantado ó seu tempo