Pilar Berrio publica un novo libro

A nosa querida compañeira Pilar Berrio Martín-Retortillo, catedrática de Lingua e Literatura Española, do IES Sofía Casanova, a quen todos coñecemos entre outras cousas por dirixir xunto a Ana Seco o exitoso proxecto de transformación da biblioteca do noso centro. É protagonista hoxe na prensa local, aparecendo nun artigo de La Voz de Galicia por que vén de publicar a súa quinta novela titulada, Se llamará Magdalena.

Ler máis

Intervención de Luís Puig na Real Academia Galega de Ciencias

O profesor de matémáticas deste centro Luís Puig Mosquera participou no acto académico da Real Academia de Ciencias de Galicia, celebrado en Compostela, co motivo do Día da Ciencia en Galicia.

Neste acto rendeuse homenaxe como Científico Galego 2020 ao enxeñeiro Andrés Comerma.

O catedrático de matemáticas Luís Puig, na súa conferencia "Andrés Comerma, un personaxe polifacético", glosou a figura do enxeneiro Andrés Comerma, autor do deseño e proxecto do dique da campá, no arsenal de Ferrol, un dos máis grandes do mundo na súa época.

O acto estivo presidido polo presidente da Real Academia Galega de Ciencias,  Juan M. Lema Rodicio, e polo presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo.

Prsentación do novo libro de Alberto Sucasas

Alberto Sucasas, que durante moitos anos foi profesor de Filosofía neste centro, presentará o próximo xoves no salón de actos do Campus de Ferrol o seu último libro,  libro "SHOAH. el campo fuera de campo".

Eleccións ó Consello Escolar. Constitución da Xunta Electoral.

Como primeiro paso para a celebracións das eleccións de renovación do Consello Escolar do Centro, o próximo luns, día 29 de outubro, ás 12:10, procederase ó sorteo de elección dos membros da Xunta Electoral do Centro.

Máis información.

In memoriam. Ata sempre, Juan

Carta dunha alumna ao seu profesor de Grego,Juan Blanco Rouco (1940-2018). Catedrático de Grego no IES Sofía Casanova (1980-1990, 2003-2010).

In memoriam.

Ánxela Loureiro presenta "Choiva de ras"

Ánxela Loureiro, que foi profesora deste centro, presenta esta tarde na Feira do Libro de Ferrol Choiva de ras.

Con ilustracións de Xosé Tomás e editado por Xerais, trátase dun libro para nenos, con humor, misterio e amor que destaca a importancia do respecto ó diferente.

Homenaxe a profesoras do IES Sofía Casanova

As profesoras de Inglés Mª Carmen Ares e Charo Pena; de Matemáticas, Concepción de Ulloa; de Xeografía e Historia, Anxela Loureiro e Mª Carmen Sanjuás, recibiron unha homenaxe dos seus compañeiros con motivo da súa xubilación.

Tras una longa carreira profesional desenrolada na súa meirande parte no Sofía Casanova, pasaron á situación de retiro.

Deixaron unha fonda pegada en xeneracións de alumnos e pola súa profesionalidade e dedicación gañaronse o cariño e o respecto de alumnos e compañeiros.

¡Parabéns a todas elas!

Homenaxe a profesores do IES Sofía Casanova

Os profesores Angeles Doce Lamas, José Roberto Fernández López, Esperanza Fonte Cortizas, Celestina Gen Arbe e Joaquín Rodiles Lamas recibiron unha homenaxe dos seus compañeiros con motivo da súa xubilación.

Os seus alumnos e compañeiros  lembrarannos sempre pola súa calidade profesional e persoal.

¡ Feliz xubilación!