Atención a Pendentes

Información para a recuperación das materias pendentes de matemáticas para o curso 2020 - 2021

AVALIACIÓN DO ALUMNADO COAS MATEMÁTICAS PENDENTES DE CURSOS ANTERIORES

CURSO 2020-2021

O alumnado que teña algún curso de matemáticas pendente deberá entregar un traballo por cada O alumnado que teña algún curso de matemáticas pendente deberá entregar dous traballos durante o curso. A entrega destes traballos é obrigatoria para superar a materia pendente, ase­made, tamén é obrigatorio ter unha nota igual ou superior a 5 nos traballos para poder aprobar a mate­ria.

Os traballosconsisten na resolución duns boletíns de problemas que se lles entregará a cada alumno/a coa materia pendente ao inicio do curso. Os devanditos traballos entregaranse nas datas indicadas ao/á profesor/a que imparta clases no curso no que estea matriculado/a o/a alumno/a.

Como referente destes traballos teranse en conta as aprendizaxes imprescindibles reflectidas na modificación da programación do curso 2019-2020 así como os contidos impartidos aos que se fai mención na memoria da programación referida ao ano académico antes citado.

ALUMNADO COAS MATEMÁTICAS PENDENTES DE 1º E 2º DE ESO:

- Considerarase a materia aprobada se o/a alumno/a despois de entregar os traballos e ter neles nota igual ou superior a 5, aproba as matemáticas na 1ª e 2ª avaliación no curso que se atopa actualmente.

- No caso de que o/a alumno/a non teña aprobada as dúas avaliacións ou non teña entregados os traballos nas condicións antes mencionadas, terá que presentarse a unha proba escrita de toda a materia que se celebrará na data indicada. Neste caso, a nota final sairá de valorar nun 30% a nota dos traballos en nun 70% a nota da proba escrita.

ALUMNADO COAS MATEMÁTICAS PENDENTES DE 3º DE ESO E 1º DE BACHARE­LATO:

- Considerarase a materia aprobada se o/a alumno/a despois de entregar os traballos e ter neles nota igual ou superior a 5, e despois de realizar dúas probas escritas durante o curso , obtén unha nota igual ou superior a 5. Valorarase un 30% a nota dos traballos pre­sentados en un 70% a nota que resulte dos exames (media entre as dúas probas, caso de ter a primeira parte aprobada, ou ben nota da segunda proba no caso de non ter superada a primeira proba).

A primeira proba terá lugar durante a última quincena de xaneiro. Aqueles alumnos que superen esta proba que­da­rán liberados desa parte da materia para a segunda proba.

A segunda proba, que abarcará toda a materia impartida no curso anterior (agás a liberada na primeira proba só se se aprobou), terá lugar durante o mes de abril.

ALUMNADO DO PMAR COAS MATEMÁTICAS PENDENTES DE 1º OU 2º ESO:

- Considerarase a materia aprobada se o/a alumno/a ten nos traballos unha nota igual ou superior a 5. Será o profesor do ámbito científico e tecnolóxico o encargado de fixar as datas de entrega destes traballos.

OBSERVACIÓNS:

Para todos aqueles alumnos/as que non consigan superar as materias pendentes con cal­quera das opcións citadas anteriormente, disporán dunha convocatoria oficial ordinaria fixada dende Xefatura de Estudos a principios do mes de Maio, na que entrarán todos os contidos da materia impartida no ano anterior. Para presentarse a dita convocatoria xa non é necesario ter pre­sentado os traballos ao longo do curso.

Para o alumnado que suspenda a proba proposta no punto anterior, disporán dunha con­vocatoria oficial extraordinaria fixada tamén dende Xefatura de Estudos nos primeiros días de Setembro.

Para alumnado de bacharelato, tal e como indica a lei, non poderán ser avaliados da ma­teria de 2º ata ter unha avaliación positiva da de 1º.

Os estándares de aprendizaxe dos que se avaliará ao alumnado con materias pendentes, serán aqueles que figuren no apartado 4 da presente programación didáctica cun grao mínimo de consecución do 100%.

A atención ó alumnado con materias pendentes correrá a cargo do profesor/a que estea impartindo clases durante o curso, que a súa vez é o encargado do control dos traballos así como de cubrir os PTIs.

DATAS E MATERIA DOS EXAMES E TRABALLOS DE PENDENTES

ALUMNADO DE 2º ESO COAS MATEMÁTICAS DE 1º PENDENTES

Aritmética .

12 de abril de 2021

Álxebra . Xeometría. Funcións. Estatística e Probabilidade.

PROBA ESCRITA

16 de abril de 2021

Toda a materia

ALUMNADO DE 3º ESO COAS MATEMÁTICAS DE 2º PENDENTES

Aritmética .

12 de abril de 2022

Álxebra . Xeometría. Funcións. Estatística e Probabilidade.

PROBA ESCRITA

16 de abril de 2020

Toda a materia

ALUMNADO DE 4º ESO COAS MATEMÁTICAS ACADÉMICAS DE 3º PENDENTES

1ª PROBA E ENTREGA 1º TRABALLO

11 de xaneiro de 2021 (traball.)

ALUMNADO DE 2º BAC COAS MATEMÁTICAS I PENDENTES

1ª PROBA E ENTREGA 1º TRABALLO

11 de xaneiro de 2021 (trab.)

ALUMNADO DE 2º BAC COAS MATEMÁTICAS APLICADAS I PENDENTES

1ª PROBA E ENTREGA 1º TRABALLO

11 de xaneiro de 2021 (trab.)

ALUMNADO DE PMAR COAS MATEMÁTICAS DE 1º OU 2º PENDENTES

12 de abril de 2021

DATAS DE ENTREGA DE TRABALLOS

Para todo o alumnado con materias do departamento de matemáticas pendentes as datas de entrega de traballos serán:

1º traballo: 11 de xaneiro de 2021

2º traballo: 12 de abril de 2021

Salvaterra de Miño, Setembro de 2021

O Xefe do Departamento: Andrés E. Cabana González

NOVOS CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN MOTIVADOS POLO COVID-19

Debido ao período excepcional no que estamos inmersos debido ás restricións causadas polo covid-19, foron modificados os criterios de cualificación do alumnado coa materia pendente de cursos anteriores.

Os novos criteriso de avaliación e cualificación para este alumnado aparecen reflectidos no apartado 2 da adaptación da programación do departamento á que podedes acceder facendo clic aquí.