Bioloxía e Xeoloxía

Benvid@s ó Departamento de BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

O Departamento de Bioloxía terá a información para o alumnado na Aula Virtual de cada materia ou grupo.

Clica aquí para acceder á aula virtual de Bioloxía

información sobre MATERIAS PENDENTES

Avisos específicos:

1ºESO-A: Teñen toda a información e actividades a realizar na Aula Virtual do curso, está aberta a convidados para que o alumnado non teña problemas de acceso.

1º ESO-B,C: instrucións na aula virtual, está aberta a convidados para que o alumnado non teña problemas de acceso.

3ºESO: a aula virtual está aberta a convidados para que o alumnado non teña problemas de acceso.

3º PMAR-ÁMBITO CIENTÍFICO: a aula virtual está aberta a convidados para que o alumnado non teña problemas de acceso.

4ºESO-BX:instrucións na aula virtual

4ºESO-CAAP: instrucións na aula virtual

1º BAC-BX: instrucións na aula virtual

2ºBAC-BIOLOXÍA: Todo o alumnado recibiu unha mensaxe de correo electrónico e ten toda a información necesario de tarefas e mecanismos de comunicación na Aula virtual do curso.

Accede á información do departamento nas seguintes ligazóns

Profesorado e Materias

Currículo