Proxectos Internacionais

"READ, PLAY and WRITE" - 1º PROXECTO ETWINNING NO IES SALVATERRA DE MIÑO.

hh"READ, PLAY and WRITE"

1º PROXECTO ETWINNING NO IES SALVATERRA DE MIÑO.

O proxecto Etwinning levouse a cabo na materia de inglés no grupo de 1º de ESO D. Foi coordinado pola profesora María Filgueira Alfonso.

O proxecto denominado "Read, Play and Write" desenvolveuse entre varios países europeos. O país coordinador foi Turquía e colaboraron Romania, Ucraína e España.

Consistiu en ler catro contos con preguntas de comprensión lectora sobre en forma de xogo online, kahoot. Os docentes de cada país elaboraron as preguntas para cada un dos contos. unha vez rematada a fase de lectura, comezou a de escritura do noso propio conto. Foi un proceso colaborativo, no que cada país escribiu unha parte da historia continuando o previamente escrito polos países anteriores. A nós tocounos o final.

Rematado o conto o noso alumnado tivo que escoller título, portada e contraportada mediante votación.

1º Proxecto Europeo e-Twinning no IES SALVATERRA DE MIÑO para alumnado de 1º da ESO

Proxecto  e-Twinning. "READ, PLAY and WRITE!".

Participan 4 centros de ensino de Europa:

Centro Coordinador:

TURQUÍA: Gebze Ahmet Zeki Büyükkuşoğlu Ortaokulu, profesora Merve Güney (organizadora do proxecto). Páxina web do centro https://azb.meb.k12.tr/

Centros Asociados:

ROMANÍA:  Scoala Gimnaziala Miron Costin Suceava  profesoras: Raluca Marianciuc e Ionela Piniuc. Páxina do centro http://scoalamironcostinsuceava.ro/

UCRAÍNA: Siversk school № 2, profesora Natalia Chaplyk.

ESPAÑA: IES Salvaterra de Miño.Coordinadora: Profesora de inglés María Filgueira Alfonso.

Este proxecto está coornidado no noso centro pola profesora de Inglés e dirixido a alumnado de 1º da ESO.

As actividades comezaron en febreiro e rematarán a finais deste mes de maio de 2021.

Manteñen contacto a través de diversos soportes online para traballar os contidos propostos ao inicio do proxecto.

Parabéns!

Publicación de actas do proceso de selección para unha mobilidade Erasmus+ a Finlandia dentro do programa PRÁCTICUM DEPO 2019. Ciclo Medio de Soldadura e Caldeiraría.

A mobilidade comezará no mes de Outubro de 2020.

Ten unha duración de 125 días.

Animamos ao alumnado de Soldadura e Caldeiraría a participar en vindeiras convocatorias.

Proxecto ACT Erasmus+ KA3 "Salvaterra sen barreiras"

Publicación no Faro de Vigo do proxecto "Salvaterra sen barreiras". Este proxecto foi elaborado por alumnos e profesores de Valores Éticos dentro do programa ACT Erasmus+ KA3. É o resultado da formación de alumnado e profesorado ademais dun traballo de campo sobre a mobilidade de persoas con discapacidade motora e visual no casco urbano de Salvaterra de Miño.

"Salvaterra sen Barreiras" Proxecto KA3 para a materia de Valores Éticos. Atlántico Diario

Alumnado de 3º da ESO participa no Proxecto ACT (KA3).

O alumnado e profesorado que participa no Proxecto ACT entregou no concello o resultado do seu traballo.

O traballo consistiu en elaborar un traballo de campo sobre a mobilidade de persoas con algunha discapacidade motora ou visual no casco urbano de Salvaterra de Miño.