Proxectos Internacionais

Proxectos internacionais no ATLÁNTICO DIARIO.

Proxectos Internacionais no ATLÁNTICO DIARIO.

t

Acto oficial do intercambio entre o IES Salvaterra de Miño e O KTS de Köln

O pasado luns 25 de marzo de 2019 fixose un acto oficial de inicio do intercambio entre o IES Salvaterra de Miño e o KTS de Köln en Alemaña.

Recolle un agasallo do IES Salvaterra de Miño para o KTS o seu director D. Oliver Schmitz.

D. Oliver Schmitz

Caloroso recibimento das familias de acollida ao alumnado alemán

O pasado sábado 30 de marzo chegaron a Salvaterra o alumnado galego e alemán dende a cidade de Colonia. O alumnado estivo asistindo a clases e visitando lugares de interese de Colonia. Arredor das 22:00 h. foron recibidos polas familias. Agárdanlles unha semana chea de actividades.

Caloroso recibimiento da delegación alemana do intercambio.

O pasado sábado 30 de marzo chegaron a Salvaterra o alumnado galego e alemán Fender a ciudades de Colonia. O alumnado estuvo asistindo a clases e visitando lugares de interese de Colonia. Arredor das 22:00 h. foron recibidos pilas familias. Agárdanlles Unha semana cheque de actividades.

INTERCAMBIO co KTS (Kaiserin Theophanu Schule) da cidade de Colonia en Deutschland

Segunda xornada de actividades no KTS. O alumnado está interactuando entre eles. Nuns días estaremos de volta en Salvaterra de Minho para seguir coas actividades en Galicia.

Catedral de Köln

Intercambio Escolar co KTS (Kaiserin-Theophanu-Schule) de Colonia. Alemaña.

O vindeiro domíngo 25 de marzo de 2019 un total de 11 alumnos de 4º ESO e 1º Bacharelato e dous profesores iniciarán un intercambio escolar co KTS (Kaiserin-Theophanu-Schule) de Colonia. Alemaña.

Convivirán en familias de acollida da cidade alemana. Asistirán a actividades docentes e socio-culturais da cidade de Colonia onde está ubicado o Instituto.

O vindeiro 30 de marzo regresaremos  as dúas delegacións, a galega e a alemana a Salvaterra de Miño. Virán de Colonia 18 alumnos e dúas profesoras. Dámoslles a Benvida.

j

Proxecto RUSH na prensa Italiana.

Proxento Rush na prensa italiana.

RUSH Project in the italian press.

Alumnado e profesorado do IES SALVATERRA DE MIÑO e do CEP CARLOS CASARES de Alxén van a Cividali del Friuli para participar no proxecto RUSH.

Entre os días 13 e 19 de outubro de 2018, alumnado de 2º da ESO. profesorado do IES SALVATERRA DE MIÑO e profesorado do CEP Carlos Casares de Alxén viaxarán a Italia. Será no Convitto Nazionale "Paolo Diacono" de Cividale del Friuli onde serán as xornadas de traballo do proxecto RUSH. O alumnado estará acollido por familias italianas e asistirán a actividades docentes e terán programadas outras actividades paralelas.

O profesorado tratará de presentar unha unidade didáctica plurilingüe para colaborar na redacción dunha Guía do Docente Plurilingüe.

Between October 13th and 19th 2018, both students from 2nd Course and teachers from IES SALVATERRA DE MIÑO and CEP Carlos Casares (Alxén) will go on a trip to Italy. They will stay at Convitto Nazionale "Paolo Diacono", in Cividale del Friuli, where activities concerning project RUSH will take place. The students will be hosted by italian families and will assist to learning activities, among other paralel tasks.

The teachers will have a talk about multilingualism in order to help in the making of a Guide for Multilingual Teaching.