Lingua Galega

BOLETÍNS DE ACTIVIDADES PARA RECUPERAR A 1ª E A 2ª AVALIACIÓN 1ª ESO A,B,C

BOLETÍNS DE ACTIVIDADES PARA RECUPERAR A 1ª e a 2ª avaliación de Lingua Galega para alumnado de 1º ESO A,B,C e non teña ordenador.

Deberedes facela a man e a boligrafo na vosa libreta e enviarme o boletín a través de calquera formato dixital, foto, pdf, etc a prego@edu.xunta.gal

PRAZO  DE ENTREGA:

BOLETÍN DE ACTIVIDADES DA 1ª AVALIACIÓN : Dende o luns 18 de maio ás 11:00 h ata o luns 25 de maio ás 11:00 h.

BOLETÍN DE ACTIVIDADES DA 2ª AVALIACIÓN : Dende o luns 25 de maio ás 11:00 h ata o luns 1 de xuño ás 11:00 h.

Reprogramación e avaliación final xuño 2020

Podedes ver aquí as modificacións da programación e os criterios de cualificación para xuño 2020

Alumnado 1º ESO A,B,C. Actividades para alumnado que non teña nin datos nin ordenador pero que teña móbil

ACTIVIDADES PARA REALIZAR O ALUMNADO DE 1º DA ESO A,B,C QUE NON TEÑA NIN DATOS NIN ORDENADOR, SÓ UN MÓBIL.

ESTAS ACTIVIDADES FACÉDELAS NO CADERNO COMO ATA O DE AGORA VIÑEMOS FACENDO NA AULA. CANDO REGRESEMOS REVISAREI AS ACTIVIDADES FEITAS PARA VALORAR O VOSO TRABALLO DURANTE ESTE TEMPO.

TEMA 6.

Páxina 105.

Le esta páxina sobre a noticia. Despois fai na libreta a seguinte actividade.

Inventa unha noticia que teña: Un titular, unha entrada y un corpo onde desenvolvas a noticia.

Páxina 108

Exercicios 1,2,3 e 5 sobre os HIPERÓNIMOS.

Páxina 109

Copia as palabras que se escriben en galego con "LL" Están no punto 2. O dígrago LL

Exemplo: SORTELLA, ANTOLLO... (CONTINÚA COAS PALABRAS QUE APARECEN NO LIBRO ATA A PALABRA parella)

Páxina 109

Exercicios 1 , 2

Páxina 113

Exercicios 3,5,6,7,8,9

Páxina 116.

Define LENDA e MITO

Indica as diferencias que hai entre estes dous tipos de narracións.

Páxina 117

Texto: hercules e Xerión.

Exercicios: 1,2,3.

Páxina 118

BANCO DE TEXTOS

Texto:  A agulla do demo.

Exercicios 1,2,3.

Páxina 120

BANCO DE ACTIVIDADES.

Exercicios 1 e 5.

TEMA 7.

Páxina 127

Define:

DESCRICIÓN:

DESCRICIÓN OBXECTIVA:

DESCRICIÓN SUBXECTIVA:

Páxina 133

Fai un resume ou esquema dos graos do adxectivo.

Exercicios 3 e 4

Páxina 134.

Copiar o cadro que está no apartado 2 da páxina 134 no que aparecen os fenómenos lingüísticos do galego dividido en tres bloques: Bloque Occidental, Central e Oriental.

ACTIVIDADES de 1º ESO PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 4 DE ABRIL DE 2020.

AS ACTIVIDADES  de 1º ESO PARA A SEMANA DO 30 DE MARZO AO 4 DE ABRIL  DE 2020 ESTARÁN NA AULA VIRTUAL DO DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA

PREME AQUÍ PARA ACCEDER Á ALULA VIRTUAL

ACTIVIDADES de 1º ESO PARA A SEMANA DO 16 AO 30 DE MARZO DE 2020.

Actividades 1º ESO. LINGUA GALEGA.

Páxina 96. Banco de Textos.  Exercicios 1,2,3,4,5 e 6.

Páxina 98. Banco de Actividades. Nivel I. Exercicios 1,2,3,4,5 e 6.

Estas dúas tarefas revisaránse o 1º día que teñamos clase.

Repasar o tema 4 e estudar o tema 5. A data desta proba será fixada entre todos cando regresemos ás aulas.

Á volta faremos un Kahoot do tema 5. Será a última nota da avaliación para valorar as tarefas e o traballo de casa e aula.

De prolongarse esta situación enviaremos novas tarefas para realizar na casa.