Destacado:

- Podes ver AQUÍ os traballos feitos polo noso alumnado con motivo da Olimpíada Filosófica.

- SEMANA DA CIENCIA: Nesta ligazón tedes acceso a todos os vídeos da semana da ciencia

PROBAS DE ACCESO A CICLO MEDIO

ADMISIÓN ESO/BACHARELATO.

Consulta o calendario dos distintos proxectos do Club de Ciencia AQUÍ. Ten en conta que este calendario pode sufrir modificacións, así que confirma cos profes/as antes!.

Máscaras: Ficha técnica e instrucións de uso (ollo, 60 lavados a man)

Listaxe definitiva de excluidos de distribución de máscaras

Listaxe definitiva de admitidos de distribución de máscaras

Distribución de máscaras para o alumnado. Neste enlace poden consultar ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

No espazo COVID poden consultar os horarios espello e o plan de continxencia do centro actualizado segundo a normativa do mes de novembro.

VOLTA O CLUB DE CIENCIA

Podedes ver o vídeo cos novos proxectos aquí.

Adiadas as Eleccións ao Consello Escolar.

Información programa ALERTA ESCOLAR facendo click aquí.

Información EDIXGAL, (menú de información xeral ou no logo da dereita)

Novo Espazo COVID, clicando neste logo, situado na columna dereita, atoparedes todos os documentos e novas que vaian xurdindo respecto a organización e funcionamento do centro durante este curso 2020-2021 por mor da adaptación á situación sanitaria actual.

Libros de texto para o curso 20-21 premendo aquí.

Becas de carácter xeral para o curso 2020-2021 para estudantes de postobligatoria.

-PROCESO DE ADMISIÓN A CICLOS: información e calendario. Videotitorial solicitude web.

-Devolución e préstamo de libros da Biblioteca.

-Prazas en Centro Residencial Docente de Vigo, Ourense e A Coruña.

-Pago das taxas do título de bacharelato

-Impresos matrícula curso 2020-21