CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR CAMPO A TRAVÉS

Este venres, 12 de abril celebrouse o CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR de Campo a través para centros educativos más instalacións do Albergue Xuvenil Virxe de Loreto, en Porto do Son.

Participamos con 4 equipos.

Na categoría Infantil feminino, o equipo formado por María Vázquez, Amaia Sanjurjo, Inés Miguel, Lía Blanco e Enma Ramos, acadou o 6° posto.

En Infantil Masculino, Martín Pino, Darío Vázquez, Gael Domínguez, Rubén Ares e Rubén Leiro foron sétimos.

As Cadetes femininas, con Noa Martínez, África Ríos, Lara Martínez, Elena Teijo, Marina Casáis e Elina Velaj rozaron a medalla, quedando en cuarta posición.

Por último, os Cadetes Masculinos, con Javier Neira, Alejandro Espiñeira, Anderson González, Marcos García e Iker Hernández obtiveron un 5°posto.

Parabéns a todos os participantes!!!                       FOTOS