Campionato de Galicia de Cros Escolar 2023/2024

O mércores, 7 de febreiro, celebrouse nas instalacións deportivas de Acea da Ama a Fase Zonal As Mariñas de Campo a Través, unha das cato que se celebran na provincia para centros educativos de toda a zona das Mariñas. Polo noso centro particiou alumnado de 1º, 2º e 3º ESO, nados entre 2009 e 2011, ambos os dous inclusive.

A fase servía como clasificación para o Campionato Provincial, que se celebraá o 15 de marzo no Concello de Porto do Son. Clasificábanse os dous primeiros equipos por categoría (de ata 6 participantes cada ún) e os atletas que quedando entre os oito primeiros clasificados non pertenezan a un deses equipos.

Aínda que o importante era participar e celebrar unha xornada facendo deporte, cabe salientar que o noso alumnado o fixo de xeito moi brillante, clasificándose nas catro categorías nas que participaba.

Mención especial para o equipo Infantil Masculino, que acadou a primeira posición e para Mateo Suárez e Martín Pino, que acadaron a primeira e segunda posición entre os 155 participantes. A puntuación lograda por Rubén Ares (8ª) e Rubén Leiro (13ª) completou 24 puntos, con 13 de avantaxe sobre o segundo equipo clasificado.

Nas outras tres categorías, os nosos equipos acadaron a segunda posición. En Infantil Feminino coa puntuación de Inés Miguel, María Vázquez, Amaia Sanjurjo e Lía Blanco.

En Cadete Feminino puntuaron Lara Vázquez, Noa Martínez e África Ríos e en Cadete Masculino Javier Neira, quen tamén logrou a medalla de bronce, Alejandro Espiñeira e Álvaro Sánchez.

Noraboa a tod@s.