DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

María del Mar Salgueiro Fernández

Ana María Álvarez Silva

BECAS GENERALES PARA ESTUDIOS POSTOBLIGATORIOS 2018/19.

• Estudios no universitarios: Desde el 17 de agosto hasta el 1 de octubre del 2018.
  • Estudios universitarios: Desde el 17 de agosto hasta el 15 de octubre del 2018.

ABAU/UNIVERSIDADE (CURSO 2017-18)

• CONVOCATORIA DE MATRÍCULA  ABAU 2018. PREME AQUÍ

• OFERTA DE PLAZAS 2018-19. PREME AQUÍ
  • PARÁMETROS DE PONDERACIÓN ABAU 2018-2019. PREME AQUÍ

• NOTAS DE CORTE CURSO 2017-2018. PREME AQUÍ

• RESOLUCIÓN DO 27 DE MARZO 2018, INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN, DENTRO DO CURSO 2017/2018, DA AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU) PARA O CURSO 2018/19. PREME AQUÍ

FORMACIÓN PROFESIONAL (CURSO 2017-18)

PROBAS DE ACCESO AO GRAO DE CIENCIAS DA ACTIVIDADE FÍSICA E DO DEPORTE, NA UNIVERSIDADE DE A CORUÑA, PARA O CURSO 2018-2019. PREME AQUÍ

QUÉROTE +

Participamos no programa QUÉROTE + co alumnado de 3º ESO, para abordar de maneira práctica, dinámica e interactiva, contidos de interese para o desenvolvemento dos nosos mozos e mozas.

Preme aquí para accederes aos contidos.

4 voces femininas (alumnas de 2º ESO) visibilizan a desigualdade desde catro ópticas diferentes. Preme aquí para ver video .

Mural "Cambia o conto"

Prensa en igualdade

Xornal elaborado polos alumnos para traballar con novas sobre a igualdade no ámbito do deporte.

Imaxe

Mural "En nós están as raíces da igualdade"

Mural "Onde empeza a violencia, e onde remata"

Mural "Ponte no seu lugar"

Aquí podemos ver dúas imaxes do mural:

Imaxe 1

Imaxe 2

8 DE MARZO: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

Para conmemorar o Día Internacional da Muller propóñovos coñecer algo máis das mulleres que destacaron o longo da historia. Pincha aquí e descubrirás que desde o principio dos tempos algunhas mulleres lograron destacar nun mundo de homes.

Tamén che propoño unha clasificación, publicada en internet, das mulleres máis importantes da historia. Eu non estou moi dacordo con esta clasificación, consúltaa para ver se tes a mesma opinión ca min.

Se nos centramos no campo da ciencia, un ámbito tradiccionalmente masculino, levarédesvos unha grande sorpresa en canto descubrades a importancia das seus descubrimentos. Adicádelle uns minutos a coñecer as 10 MULLERES CIENTÍFICAS MÁIS IMPORTANTES DA HISTORIA.

E xa para rematar gustaríame que consultárades dúas páxinas web coas que descubriredes como as galegas tamén destacamos polos nosos méritos dende fai moitísimos anos:

- As mulleres galegas de hoxe e de onte.

- Álbum de mulleres.

Aquí tedes un flash moi curtiño que serve de homenaxe a tódalas mulleres do mundo.

30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR POLA PAZ

O día 30 de xaneiro de 1948 foi asesinado Mahatma Gandhi, avodago hindú que loitou pola independencia do seu país con métodos de loita social como a folga de fame ou a "resistencia pasiva".

Para honrar a un home pacifista como Gandhi, instaurouse o día 30 de xaneiro como Día Escolar pola Paz.

Nelson Mandela foi galardonado co Premio Nobel da Paz en 1993, pincha sobre o seu retrato e coñeceras a este home bo.

Aquí che deixo unha lista con cacións pacifista que te van sorprender, dálle unha oportunidade e escoitas:

"Give Peace a chance" de John Lennon.

"Masters of War" de Bod Dylan.

"The Unknown Soldier" de The Doors.

"War" de Edwin Starr.

"Eve of Destruction" de Barry McGuire.

"No dudaría" de Antonio Flores.

"Querida Milagros" de El último de la Fila.

" Por qué no ser amigos" de Hombres G y Dani Martín.

Tamén propoño que te divertas con este curso: PROVERBIO CHINO.

DECLARACIÓN UNIVERSAL DOS DEREITOS HUMANOS

O 10 de decembro de 1948 a Asamblea Xeral das Nacións Unidas aprobou a Declaración Universal dos Dereitos Humanos, se pinchas aquí poderás coñecer a sús historia cun video de dous minutos e medio.