Física e química

LIBROS DE TEXTO

2º ESO Ed. Santillana

Actividades complementarias curso 2018-2019

-3º e 4º ESO: visita á Casa das Ciencias e á Casa dos Peixes da Coruña o luns 14 de xaneiro.  Fotos

-1º e 2º Bacharelato: visita ao Muncyt e ao Instituto Oceanográfico na Coruña o venres 25 de xaneiro. Fotos

Actividades complementarias curso 17-18

-1º e 2º Bacharelato: Visita á central térmica de As Pontes de García Rodríguez e a Aquaciencia en Ferrol. 30 de xaneiro.

Visitaremos en As Pontes de García Rodríguez a central térmica convencional.

Información sobre unha central térmica convencional.

Información sobre unha central térmica de ciclo combinado.

• Comparación entre unha central térmica convencional e unha de ciclo combinado

Visitaremos en Ferrol Aquaciencia, o xardín temático sobre a auga.

-3º e 4º ESO: Visita ao parque eólico experimental de Sotavento o 29 de xaneiro.

Nova táboa periódica

A IUPAQ publicou a táboa periódica co nome e símbolo dos elementos ata o 118 en novembro de 2016. Podes consultar a súa tradución ao galego aquí.

Actividades complementarias 16-17

Visita á Casa das Ciencias e á exposición "A Ciencia e a Tecnoloxía da Luz" na  Ágora da Coruña o 28 de setembro de  2016

Alumnado de 3º ESO e 4º ESO e alumnado de ciencias de 1º e  2º Bacharelato.                                                                                            FOTOS

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS 15-16

3º e 4º ESO: visita ao parque eólico experimental de Sotavento o luns 22 de febreiro de 2016.       FOTOS

1º e 2º Bacharelato: visita á central hidroeléctrica de Belesar o xoves 18 de febreiro de 2016.        FOTOS

Funcionamento dunha central hidroeléctrica:

Mulleres Científicas

Chien-Shiung Wu

María Josefa Wonenburger

Gañadoras:

1º Premio: Eney Mourelo, Lucía Visuña, José Manuel Rodríguez, Aroa López, Lucía González, José Matías González, Cristian Rodríguez.

2º Premio: Susana Rodríguez, Javier Coba, Diego Sánchez, Iván González, Álvaro Núñez, José Daniel Rodríguez, Miriam López, Miriam Ferreiro.

Premio: Sabela Durán, Ismael Pol, Lucía Fierro, Emily González

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS 14-15

-1º e 2º Bacharelato: Visita á central térmica de As Pontes de García Rodríguez e a Aquaciencia en Ferrol. 19 Novembro.

Visitaremos en As Pontes de García Rodríguez a central térmica convencional e a de ciclo combinado.

Información sobre unha central térmica convencional.

Información sobre unha central térmica de ciclo combinado.

• Comparación entre unha central térmica convencional e unha de ciclo combinado

Visitaremos en Ferrol Aquaciencia, o xardín temático sobre a auga.

-3º e 4º ESO: Visita á Casa das Ciencias da Coruña.

IV DÍA DA CIENCIA EN GALEGO

O IV Día da Ciencia en Galego, que se celebra o 4 de novembro de 2013, está adicado a Florence Nightingale, Isaac Díaz Pardo e Richard Buckminster Fuller.

Para celebralo, o alumnado de 4º de ESO e de 1º e 2º de Bacharelato asistirá á videoconferencia "Como medir tamaños e distancias da Terra, a Lúa e o Sol" impartida polo físico galego Jorge Mira Pérez.

Aquí podes ver un vídeo de Carl Sagan sobre como Eratóstenes mediu o tamaño da terra.