BENVIDA

Inicio de curso 2019-20

Luns, 16

Hora da presentación 12:00

(Ese día non hai transporte)

MATRÍCULA SETEMBRO

Do día 5 ó 10 de setembro

NOTAS SETEMBRO

Recollida:   día 5    11:00 horas

Estatísticas da Avaliación Ordinaria

Podedes consultalas aquí.

RECOLLIDA DE NOTAS

A recollida de notas será o martes 25 de xuño as 11:00

LIBROS CURSO 2019-2020

Na seguinte ligazón podedes consultar os libros para o curso 2019-2020. Ligazón.

Aberto o prazo para solicita-la licitación da cafetería do instituto

Este ano a contratación da cafetería faina a Consellería de Educación directamente.

Toda a información relacionada pode atoparse no DOG do Xoves, 13 de xuño de 2019.

O prazo das solicitudes remata o 8 de xullo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Prazo de presentación

de solicitudes

Dende o 21 de maio ata o 21 de xuño (ambos incluídos). A solicitude poderá presentarse no centro educativo ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia

Data límite de publicación

de listaxes provisionais

11 de xullo

Período de reclamacións

12 e 15 de xullo

Data límite de publicación

de listaxes definitivas

Entrega de vales e libros

A partir do 16 de setembro

Así mesmo, recordamos a obrigación de devolver en bo estado os libros prestados durante o curso antes do día 21 de xuño. Deixaranse en Secretaría. Aquel alumnado que precise algún libro para preparar a materia para setembro, debe solicitalos en Secretaría despois da entrega de notas e devolvelos o día da realización do exame de setembro.

Para consultar as normas que regulan o procedemento (documentación necesaria, membros computables da unidade familiar, prazos,...) poden chamar ao centro ou consultar a información no enderezo https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros