BENVIDA

MeteoQuiroga

Enriba de mel... queiroas

Imaxe do centro

O Eco do Val 2017-2018. Novas na rede (Escola de Prensa)

Entrevista a Xurxo Souto: "Somos un pobo de artistas", por Ariadna del Pont, Mario González e Carlos González (4º ESO).
 Encontro Al sur de la alameda, por Emily González Gallego (1º BAC).
Unha viaxe á Quiroga de metade do século XX, por Carlos J. González Gómez (4º ESO).
O que hai que saber sobre os incendios, Débora Fernández (4º ESO) e Paula González (1º BAC).

O ECO DO VAL (edición maio 2017) en versión dixital

O xornal que elaborou o alumnado de 3º e 4º da ESO o curso pasado, dentro da convocatoria Escola de Prensa do diario El Progreso, xa pode consultarse na rede. Aquí tedes o enlace.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES

AFAFA

Micro-obradoiro de Coeducación das Emocións para a Convivencia Positiva. Venres 23, alumnado de 1º ESO.
Obradoiro didáctico sobre comunicación (Maica García, xornalista). Venres 23, alumnado de 3º e 4º da ESO.

PARÁMETROS DE PONDERACIÓN DAS PABAU 2018-19

Xa podedes consultar na páxina do Departamento de Orientación os parámetros de ponderación das PABAU (antiga Selectividade) para o curso 2018-19.

ESTATÍSTICAS 1ª AVALIACIÓN 17-18

Podedes consultalas aquí.

PUBLICACIÓN EN COLABORACIÓN COA CASA MUSEO EMILIA PARDO BAZÁN

O 21 de decembro presentouse no salón de actos da Real Academia Galega o caderno que recolle a versión ilustrada do conto "Las medias rojas" de Emilia Pardo Bazán. Os debuxos que acompañan o texto foron realizados por alumnado deste centro educativo ao longo do primeiro trimestre do curso 2016-2017. Esta actividade, promovida dende a Biblioteca Escolar, materializouse grazas á colaboración do Departamento de Lingua Castelá e do Departamento de Educación Plástica e Visual, e á creatividade dos rapaces e rapazas que convertiron en imaxes o texto desta autora. Ademais de todas as persoas que participaron activamente no desenvolvemento desta proposta, onte estiveron presentes no acto de presentación Marilar Aleixandre e Xulia Santiso, en representación da RAG e a Casa-Museo Emilia Pardo Bazán, respectivamente, e unha boa parte do alumnado de BAC do IES de Quiroga.

Parabéns aos autores e autora das ilustracións finalmente seleccionadas (Aarón Esteves, Paula González, Luis Emilio Núñez, Mario Quiroga e Pedro Sánchez) e ao responsable da edición e autor do debuxo da portada, Patxi Jaureguízar.

Os medios locais reseñan a presentación na Casa Museo Emilia Pardo Bazán como podedes ver neste enlace.

ÚLTIMA HORA!! Tamén saímos no Telexornal noite da Televisión de Galicia do luns 8 de xaneiro!! Velaquí tedes o vídeo da nova. Se non tedes un exemplar do caderno coa versión ilustrada de Las medias rojas (é unha edición limitada), podedes acceder á nosa publicación na rede, neste enlace.

NOVO NÚMERO DO BIBLIOLETÍN

Xa podedes consultar na sección correspondente o novo número do Biblioletín, que xa vai polo 13 (meigas fóra). Coma sempre, recomendacións máis ca interesantes!.

Relación definitiva de admitidos e excluídos do fondo de libros para o curso 2017-18

Consultádea nestas ligazóns: Admitidos - Excluídos

Libros de texto 2017-18