BENVIDA

Libromanía en Quiroga

Donas

Imaxe do centro

Eleccións ó Consello Escolar. Candidaturas.

Expostas no taboeiro do instituto as candidaturas admitidas pola Xunta Electoral.

Eleccións o Consello Escolar

O prazo de presentación de candidaturas ó Consello Escolar do IES de Quiroga para as quendas de:

• Nais / pais /titores legais
  • Profesorado

queda aberto desde o 7 de novembro ata o 14 de novembro, ambos inclusive. Preguntade en conserxería

A votación para o representante de nais / pais / titores legais terá lugar o día 23 novembro de 2022 de 16:15 a 17:15 na ANPA do IES de Quiroga.

Día non lectivo

A Consellería acaba de autorizar que o día 5 de decembro de 2022 sexa non lectivo no IES de Quiroga en substitución do festivo local do Luns de Pascua, que xa non era lectivo por estar incluído nas vacacións de Semana Santa.

Plan Dixital do IES de Quiroga

Nesta ligazon podes ver o Plan Dixital do noso centro

Inicio de curso

Acto de presentación:

Xoves, 8 de setembro ás 11:30 - 1º ESO e 2º ESO

Venres, 9 de setembro ás 11:30 - 3º ESO, 4º ESO, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato

Estes días non hai transporte nin clases

O día 12 de setembro, luns, comezan as clases e o transporte con normalidade no seu horario habitual

Comedor

Publicado no taboleiro do Instituto o listado de alumnos que obtiveron unha praza de comedor.

Matrícula curso 2022 - 2023

•   O prazo para a formalización da matrícula para o curso 2022 - 2023 é do dia 27/06/2022 ó 10/07/2022 ambos incluidos.

•  A documentación necesaria é:

Notas de fin de curso

Os boletíns de notas entréganse o luns 27 ás 10:30 nas respectivas aulas

Recordade que ese día xa non hai transporte

Convocatoria Extraordinaria de Bacharelato

Horarios dos exames da convocatoria extraordinaria de Bacharelato