BENVIDA

MeteoQuiroga

Enriba de mel... queiroas

Imaxe do centro

Datas e horas dos exames da avaliación extraordinaria de 2º Bacharelato (Xuño 2019)

Na seguinte ligazón pódense consultar as datas e horas das probas da avaliación extraordinaria de 2º Bacharelato. Ligazón.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Prazo de presentación

de solicitudes

Dende o 21 de maio ata o 21 de xuño (ambos incluídos). A solicitude poderá presentarse no centro educativo ou na Sede Electrónica da Xunta de Galicia

Data límite de publicación

de listaxes provisionais

11 de xullo

Período de reclamacións

12 e 15 de xullo

Data límite de publicación

de listaxes definitivas

Entrega de vales e libros

A partir do 16 de setembro

Así mesmo, recordamos a obrigación de devolver en bo estado os libros prestados durante o curso antes do día 21 de xuño. Deixaranse en Secretaría. Aquel alumnado que precise algún libro para preparar a materia para setembro, debe solicitalos en Secretaría despois da entrega de notas e devolvelos o día da realización do exame de setembro.

Para consultar as normas que regulan o procedemento (documentación necesaria, membros computables da unidade familiar, prazos,...) poden chamar ao centro ou consultar a información no enderezo https://www.edu.xunta.gal/portal/es/fondolibros

Convocadas axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019 destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos

A Consellería de Educación, Universidade e Fomación Profesional publica no Diario Oficial de Galicia (DOG) a convocatoria de axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2019. O obxectivo é mellorar as  competencias en lingua inglesa e competencia científico-tecnolóxica ou STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas) do alumnado que curse 3º e 4º de ensino secundario obrigatorio.

O prazo de presentación das solicitudes será desde o 30 de abril ao 30 de maio de 2019, ambos incluídos.

Estatísticas 2ª Avaliación 2018-19

Pódense consultar aquí.

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

A Consellería de Educación, Universidade e Fomación Profesional publica no Diario Oficial de Galicia (DOG) a convocatoria de axudas para a realización de estadías de formación en linguas estranxeiras.  O obxectivo é que os estudantes de ESO e Bacharelato practiquen o aprendido durante o curso a través de estadías formativas, ben en réxime residencial en Galicia, ben en familia ou residencia no estranxeiro.

O prazo de solicitude da convocatoria estará aberto desde o 21 de febreiro ata o 20 de marzo.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atópase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Carteis de 'El verdugo'

Os carteis de "El verdugo" elaborados polo alumnado de debuxo con motivo da proxección da película de Berlanga no auditorio de Quiroga, o pasado 21 de xuño, poden verse agora no blog do CinEd. Ligazón.

Estatísticas da 1ª Avaliación 2018-19

Pódense consultar aquí.

ELECCIÓNS Ó CONSELLO ESCOLAR 2018

O vindeiro día luns, 26 de novembro de 2018, terán lugar as eleccións ó consello escolar.

As votacións serán no local da ANPA do instituto e terán o seguinte horario:

• Representantes do alumnado de 10:30 a 10:50
  • Representantes de nais/pais de 16:30 a 17:00

As candidaturas presentadas son:

• Representantes do alumnado
    • Emilia Sandra González Macía
    • Nuria Ramos Dos Anjos
  • Representantes de pais/nais
    • María José González Iglesias

Novo prazo para solicitar a licitación da cafetería do instituto

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional vai abrir un novo prazo para a licitación das cafeterías daqueles centros que quedaron desertas no primeiro prazo. Prégase a aquelas persoas interesadas que contacten co Instituto.