Inglés, Novas, Pendentes, Actividades, Enlaces de interese, Programación

Password Pantomime

María, profe de inglés de 2º e 4º and  whose generosity is limitless, comparte convosco o guión da obra de teatro que representaron no festival de nadal o 20 de decembro de 2019.

Grazas tamén ao alumnado de 4º que ensaiou días e noites sen durmir para que esta obra saíse tan redonda (Obelix, can you stop eating?)

Enjoy it!!

Irregular Trap

Hi everyone,

desde o departamento de inglés estamos 100% convencidos de que aprender os verbos irregulares estaba entre as vosas "New Year´s resolutions". Os grupos de inglés de 2º e 4º déixanvos aquí este rap para poñérvolo máis doado.

So, you have no excuses now!

Irregular T-rap by Mary G. and The Students. 2019. [03:24]

Extra Time for Extra Help

Hello and welcome to the second term!

Como vos dixen na aula desde o comezo deste segundo trimestre e ata final de curso imos poñer un tempo extra para proporcionarvos unha axuda tamén extra coa materia de inglés aos alumnos de 1º e 3º ESO.

This is the timetable:

GROUP

DAY

1ºA

Mondays, segundo recreo

1ºB

Tuesdays, segundo recreo

3ºB

Wednesdays, segundo recreo

3ºA

Thursdays, segundo recreo

3ºPmar

Fridays, segundo recreo

Aproveitade esta oportunidade que vos ofrecemos para resolver dúbidas, cousas que non entendedes durante a clase ou que necesitades reforzar.

Go Eagle Rock Go!