Inglés, Novas, Pendentes, Actividades, Enlaces de interese, Programación

Programación didáctica Dpto. Inglés 2019 2020

Neste adxunto pódese consultar a programación de inglés 2019-2020

Premios Big Challenge

O alumnado participante no concurso The Big Challenge acaba de recibir os seus premios pola participación no pasado mes de abril. Máis dunha trintena de alumnos e alumnas entre 2º e 4º de ESO tomaron parte nas probas de lingua, cultura, historia, deporte ou vocabulario sobre países de lingua inglesa.

Todas as persoas participantes foron agasalladas cun póster, un lapis e un diploma acreditativo do concurso. Ademais, cabe destacar positivamente a Noa Tedín de 2º de ESO que recibiu un certificado por ser a mellor alumna do seu nivel, Jéssica Blanco como mellor alumna participante en 3º de ESO e Helena Ameijeiras e Nerea Santos (ambas de 4º de ESO) por quedar entre as dez mellores da provincia da Coruña e ser as dúas mellores do seu nivel no IESP Pedra da Aguia. Congratulations teens!

Discursos de graduación

Good luck! Para poñer o broche final ao último curso de Secundaria, un grupo de alumnos e alumnas estiveron a mostrar a súa habilidade en lingua inglesa durante esta semana con cadanseus graduation speeches. Ademais de facer un repaso polas súas aventuras estudantís e sacar os seus sentimentos a relucir, o alumnado non cansou de dar as grazas a compañeiros/as, profesores/as e persoal do centro pola súa experiencia no IES Pedra da Aguia.

Dende o departamento de inglés queremos darvos as grazas e desexarvos moita sorte neses "novos camiños" que todos e todas estades a escoller. Don't say goodbye; see you soon!

Big Challenge 2019

Unha trintena de alumnos e alumnas entre 2º e 4º de ESO veñen de participar no concurso internacional The Big Challenge. Durante 45 minutos estiveron a desenvolver as súas capacidades en materia de vocabulario, gramática, deporte, historia ou cultura, entre outras. No mes de maio coñeceremos os resultados e os premios acadados para o alumnado do centro. Sorte a todos e todas!

8th March - #balanceforbetter

Co gallo da conmemoración do Día da muller traballadora, que se celebra o 8 de marzo, un grupo de rapaces e rapazas de 4º de ESO estiveron a traballar nun mural acerca de mulleres relevantes que fixeron historia, tales como a cantante galega Sés, a activista Malala, a científica Marie Curie, a deseñadora Coco Chanel, a investigadora Jane Goodall ou a atleta paralímpica Susana Rodríguez.

Baixo o lema #balanceforbetter co que este ano se trata de afondar na igualdade salarial entre homes e mulleres, o alumnado puxo en relevo o labor da muller en diversos eidos, tales como a matemática, a historia, a arte, a literatura, a música e, especialmente, a defensa dos dereitos das mulleres.