Benvida

IES de Pastoriza

Benvidos á web do IES de Pastoriza

Rúa do Lagarto, Esq. Furoca, s/n

15140 Pastoriza. Arteixo (A Coruña)

Tlf. 981 64 75 17 - Fax. 981 64 75 19

e-mail : ies.pastoriza@edu.xunta.es

Exames Pendentes Maio 2019

A semana do 21 o 24 de maio realizaranse os segundos exames de materia pendente do curso 2018-19, o calendario de exames esta no ficheiro adxunto

Viaxe a París - Información de interese para as familias

Achegamos documentación de interese para as familias respecto da viaxe de estudos a París para alumnado de 4ºESO.

1. DisneyLand París
  2. Guía rápida de Francés.
  3. Información sobre os monumentos visitados.
  4. Itinerario da viaxe
  5. Normas de conduta.

Exames de materias pendentes xaneiro 2019

A semana do 28 de xaneiro o 1 de febreiro se realizara a primeira parte dos exames de pendentes cos horarios que se adxunta a continuación

Charla de Lois Rivera

O día 12 de decembro tivemos o privilexio de disfrutar no noso centro educativo da presenza do músico de jazz Lois Rivera, que deu unha charla os nosos alumnos de 4º e 3º sobre jazz e tocou varios standar con seu saxo.

Achegamos un vídeo do evento.

E a entrevista a Lois na nosa radio.

Celebración do Día da Música

Un curso máis con motivo da celebración do día da Música (Santa Cecilia), os alumnos/as do IES de PASTORIZA ofreceron un concerto na aula de Usos múltiples do centro.

Felicitar o noso alumnado máis musical pois desfrutamos moito coas súas interpretacións.

Achegamos enlace a unhas fotos do evento.

Eleccións ao Consello Escolar

Achéganse:

O prazo para a presentación de candidaturas remata o luns 19 de novembro.

As votacións realizaranse no centro o día 26 de novembro, de 16:45 a 19:30h.

Mediadores escolares

Nuevos mediadores escolares se integran en el Plan de Convivencia del Centro, con el fin de colaborar en la mejora de la convivencia dentro del Instituto, a través de la mediación de conflictos entre iguales.

A lo largo de la anterior semana, bajo la Dirección de la Orientadora del centro y del psicólogo del Concello, los futuros medidores elegidos por los tutores/as de Tercero y Cuarto fueron profundizando en la comprensión de los conflictos, sus raíces y en las perspectivas positivas de los mismos.

En días sucesivos recibieron indicaciones sobre qué es la mediación escolar y cómo se realiza, así como las habilidades que debe poseer el mediador.

También se realizaron ejercicios prácticos de cómo realizar una sesión de mediación, en los que se proporcionó a los participantes técnicas para la gestión positiva de los conflictos, así como la distinción de las fases principales de un proceso de mediación, su función y la manera de desenvolver cada una de ellas.

Después de comprobar la idoneidad de los participantes se les invitó a formular el compromiso que asumen con la función de mediadores, destacando entre otros los siguientes::

• el respeto a todos los miembros de la comunidad educativa,
  • dar ejemplo del uso del diálogo para resolver de forma pacífica los conflictos de convivencia. - y guardar la confidencialidad e imparcialidad en los encuentros de mediación.

Después de proclamar su compromiso, se les entregó por parte del Director del Centro y de la Orientadora las correspondientes acreditaciones.

¡Gracias por vuestra generosidad y disposición mediadores!

Albúm fotográfico do evento

Instalación e funcionamento da aplicación TokApp

No IES estamos a utilizar a aplicación TokApp para a notificación de faltas de asistencia/conduta de xeito automático dende a aplicación de xestión escolar.

Achegamos enlaces á información referida a este programa:

No procedemento de instalación, recomendamos o rexistro mediante o número de teléfono móbil indicado na matrícula para a comunicación co centro.