Viaxe á neve - Curso 2023/2024

O alumnado de 3º de ESO terá a oportunidade de estar uns días en Andorra iniciándose na práctica do esquí ou snowboard, na estación de Grandvalira (210km de pistas esquiables) .

Datas da viaxe: do 6 ao 13 de xaneiro de 2024.

Máis información (enlace presentación)

Actividades complementarias e extraescolares - curso 2023/2024

SAÍDAS:

1ºESO:

Iniciación á escalada en rocódromo.

11,00 - 14:15 Rocódromo cuberto de Riazor.

25, 26 e 27 de outubro de 2023.

EquipamentoRoupa e calzado deportivo que nos permita flexibilidade.

Custo da actividade 4 euros.

Actividades complementarias e extraescolares - curso 2021/2022

Para o curso 2021 - 2022  iranse retomando as actividades complementarias e extraescolares segundo a situación da pandemia Covid-19 así o permita. Ditas actividades serán incluídas na Programación Xeral Anual, e estarán condicionadas á evolución da situación sanitaria así como as posibles restricións que poida haber a nivel de localidade e a nivel das propias actividades.

SAÍDAS:

1ºESO:

Iniciación á escalada en rocódromo.

11,00 - 14:15 Rocódromo cuberto de Riazor.

Datas  previstas para levala a cabo:

2º trimestre

EquipamentoRoupa e calzado deportivo que nos permita flexibilidade.

Custo da actividade 4 euros.

( enlace fotos  )

2º e 3º ES0:

Iniciación ao surf .

8,45 - 14,15 Prevista a súa realización no mes de maio, nunha das praias próximas á Coruña.

Obrigatorio saber nadar para participar na actividade.

EquipamentoMochila con bañador, chanclas, toalla e crema solar.

Custo da actividade 12 euros.

( enlace fotos )

4ºESO:

Xornada final actividades físicas no entorno natural (O Pedrido): Orientación + kayak.

8,45h - 18:00h.

Data na que se realizará: martes 21 de xuño

Obrigatorio saber nadar para participar na actividade.

EquipamentoVestimenta adecuada para andar e mochila con bañador, camiseta e calzado para ir á auga, toalla e crema solar.

Coste aproximado da actividade 20 euros.

ACTIVIDADES NO CENTRO:

– Actividades que poidan xurdir ao longo do curso interesantes para a área de E.F.

- Xornada de xogos populares e multideporte 21 de decembro.

- Coñece o meu club:  Club Polvo Ultimate fresbee, Fútbol Gaélico Fillos de Breogán, Club Orientación APA Liceo, Tiro con arco, Esgrima 100tolos, Escalada AMI, centro deportivo McFIT... e outros clubes do entorno que poidan aportar unha aproximación ou toma de contacto a actividades deportivas non realizadas habitualmente.

Actividades complementarias e extraescolares - curso 2020/2021

Para o curso 2020 - 2021 non se propoñen actividades complementarias e extraescolares pois a situación de pandemia Covid-

19 así o aconsella. Se ao longo do curso a situación sanitaria mellorase abriríase a posibilidade se recuperar algunhas das

mesmas e quedarían recollidas tanto na programación coma na memoria final do curso e nas actas do departamento.