NO CENTRO TEMOS ACTIVIDADES

FINANCIADAS POLO FSE

INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2016/2017

No arquivo adxunto poden consultar os interesados/as os libros de texto en vigor para o curso 2016/2017. As ausencias na lista deben ser consultadas ao principio de curso co profesor/a responsable da materia.

CALENDARIO DA CONVOCATORIA SETEMBRO 2015/16Triste

No arquivo adxunto os alumnos/as do IES María Soliño poden consultar a data e hora dos exames da convocatoria de setembro do curso 2015/2016. Prégase a máxima atención ao calendario e de existiren dúbidas consultalas na Xefatura de Estudos do centro.

XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DO SERVIZO DE CAFETERÍA CURSO 2016/2017

Os interesados/as na xestión e explotación do servizo de cafetería para o vindeiro curso poden atopar as bases do concurso clicando aquí ou ben a través do enlace da propia Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O prazo para a presentación de solicitudes na Secretaría do IES María Soliño abrangue do 01 ao 15 de xullo de 2016. As dúbidas que poida xenerar o proceso poden consultarse na mesma Secretaría.

DATAS E IMPRESOS DE MATRÍCULA CURSO 2016/2017

Datas da matrícula da ESO e Bacharelato curso 2016/2017

• 28 e 29 xuño ................ 2 Bacharelato
  • 30 xuño e 1 de xullo .... 1 Bacharelato
  • 4 xullo ......................... 4 ESO
  • 5 xullo ......................... 3 ESO
  • 6 xullo ......................... 2 ESO
  • 7 e 8 xullo ................... 1 ESO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2016/17

Nos arquivos adxuntos atópase información relativa ao proceso do Fondo solidario de libros de texto, axudas para adquirir libros de texto e para a adquisición de material escolar para o vindeiro curso 2016/17. O prazo de presentación de solicitudes para o alumnado de ESO no centro escolar abrangue do 18/05/2016 ata o 23/06/2016.

CALENDARIO AVALIACIÓNS CURSO 2015-2016

Os interesados/as poden consultar o calendario de avaliacións do presente curso 2015-2016, aprobado na Comisión de Coordinación Pedagóxica celebrada o 08/10/2015. Hai referencia puntual aos exames de materias pendentes.

ADMISIÓN ALUMNOS/AS CURSO 2016-2017

Procedemento para a admisión de alumnos/as curso 2016-2017:

• Permanencia: o alumnado do IES María Soliño ten dereito de permanencia.
  • Reserva de praza: só para alumnos/as de centros adscritos do 1 ao 15 de febreiro presentaran o anexo I no centro no que están.
  • Solicitude de admisión: o resto do alumnado do 1 ao 29 de marzo deberá presentar o anexo II e o anexo A.

De existiren dúbidas póñanse en contacto coa Secretaría do centro. Información e impresos:

AVISO IMPORTANTE!!

O alumnado que presentou a solicitude en prazo non necesita aportar mais documentación xa que non é necesario baremar en ningún curso xa que coa autorización da inspección quedan admitidos todos os que presentaron a solicitude en prazo. A listaxe provisional de admitidos/as publicarase no centro o día 25 de abril de 2016. As reclamacións contra calquera posible erro na listaxe provisional de admitidos/as presentarase nos 5 días hábiles seguintes.

MATRÍCULA CURSO 2016-2017: ITINERARIOS ESO-BACHARELATO

Os interesados/as poden consultar nos arquivos adxuntos os itinerarios da ESO  e de BACHARELATO para o curso 2016-2017 aprobados na sesión do Claustro de profesores/as do día 25/02/2016:

Prégase que se consulten as dúbidas na Secretaría do centro ou ben na Xefatura de Estudos.

PROGRAMA IMPORTA

O IES Mª Soliño foi seleccionado para formar parte no proxecto IMPORTA/CLIL+-Proxectos de Movilidade de Educación escolar/Movilidade das persoas por motivos de aprendizaxe(KA1)-encadrado no programa Erasmus+en lingua portuguesa.

O proxecto IMPORTA é un consorcio entre a Dirección Xeral de Educación, F.P. e Innovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e os seguintes centros nos que se imparte lingua portuguesa: IES MªSoliño, IES de Cacheiras, IES Félix Muriel, IES de Valga, IES de Xelmírez. Co obxectivo de mellorar a competencia lingüística do profesorado de lingua portuguesa, así como o uso das TICs na aula e impulsar a creación de seccións bilingües.

O profesorado seleccionado levará a cabo as seguintes actividades:

• Curso de formación on line en lingua portuguesa.
  • Curso estructurado de formación en Lisboa.
  • Elaboración de unidades didácticas integradas.

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS ESTRANXEIRAS

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016
Información: edu.xunta.es/axudasle, ou ben no departamenteo de orientación do Centro.

Contacta con nós

Novas anteriores