INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL.

A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

GUÍA DE LECTURAS PARA SECUNDARIA 2017-2018

Os Equipos de Dinamización da Lingua Galega propoñen unha serie de lecturas para Educación Secundaria segundo diversos niveis: 12 en adiante, 14 en adiante, 16 en adiante e familias. COMPARTE AMOR POLO NOSO clicando na imaxe.

PRIMEIRA CONVOCATORIA DE MATERIAS PENDENTES CURSO 2017/2018Sorprendido

Os interesados/as poden consultar premendo aquí o horario dos exames da 1ª convocatoria de materias pendentes de cursos anteriores. De xurdiren dúbidas, poden poñerse en contacto coa Xefatura de Estudos ou cos Departamentos Didácticos afectados..

BECAS E AXUDAS. CURSO 2017-218

Os alumnos e alumnas de bacharelato e ciclos (nivesis postobrigatorios non universitarios) poden solicitar becas e axudas para o curso 2017-2018. A información e solicitude poden consultarse no correspondente enderezo do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

O prazo de presentación remata o 03 de outubro de 2017

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNOS/AS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

Os interesados que desexen solicitar becas e axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo deberán entrar no seguinte enlace do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte

Terán que cubrir o que se lles solicita, imprimilo e levalo ao profesional ao que acoden. Posteriormente deberán entregalo no centro.

• O PRAZO REMATA O 28 DE SETEMBRO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO,  AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/2018

Adxúntanse convocatoria e solicitude do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición de libros e material escolar. O prazo para presentar solicitudes principia o 23 de maio e remata o 23 de xuño de 2017 (ambos os dous incluídos).

Máis información no enlace da Consellería http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros ou na secretaría do Centro.

DISPOSICIÓNS NORMATIVAS ABAU

Instrucións para a realización no curso 2016/2017 da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade para o curso 2017/2018.

ABAU

AXUDAS PARA A FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

Convócanse axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017 destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Consulta da información oficial clicando aquí.

PROGRAMA IMPORTA

O IES Mª Soliño foi seleccionado para formar parte no proxecto IMPORTA/CLIL+-Proxectos de Movilidade de Educación escolar/Movilidade das persoas por motivos de aprendizaxe(KA1)-encadrado no programa Erasmus+en lingua portuguesa.

O proxecto IMPORTA é un consorcio entre a Dirección Xeral de Educación, F.P. e Innovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e os seguintes centros nos que se imparte lingua portuguesa: IES MªSoliño, IES de Cacheiras, IES Félix Muriel, IES de Valga, IES de Xelmírez. Co obxectivo de mellorar a competencia lingüística do profesorado de lingua portuguesa, así como o uso das TICs na aula e impulsar a creación de seccións bilingües.

O profesorado seleccionado levará a cabo as seguintes actividades:

• Curso de formación on line en lingua portuguesa.
  • Curso estructurado de formación en Lisboa.
  • Elaboración de unidades didácticas integradas.

Contacta con nós

Novas anteriores