PROCESO ADMISIÓN CURSO 2021-2022

O prazo para presentar a solicitude de admisión de prazas é do 1 ao 22 de marzo, ambos incluídos.

A solicitude cubrirase preferentemente na aplicación admisionalumnado e presentarase en Sede Electrónica ou, de forma presencial, no centro escollido en primeiro lugar.

Xunto coa solicitude correctamente asinada presentarase a seguinte documentacion:

·      Documento acreditativo da idade do alumno (DNI do alumno, se o alumno non ten DNI copia do libro de familia).

·      DNI do proxenitor que asine a solicitude de admisión na páxina 4 que e o que figura en primeiro lugar na páxina 1 da solicitude de admisión (DNI dos 2 proxenitores nos casos de separación e divorcio ou en caso de opoñerse a consulta de datos).

·      Certificado oficial do expediente académico (Certificado de matricula e certificación académica).

·       Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

Solicitude

Lexislación aplicable

Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 18 de decembro de 2020

Resolución de desempate puntuación final

Nota: Dous días despois de rematado o prazo para presentar a solicitude de admisión, o día 24 marzo, publicarase nesta páxina web a información dos cursos e modalidades que deben ser baremados por existir máis solicitudes presentadas que prazas vacantes no centro.

PREMIO DO IES MARÍA SOLIÑO: X CERTAME DE CURTAS da ASOCIACIÓN SOCIO-PEDAGÓXICA GALEGA

O traballo presentado polo alumnado de Cultura Audiovisual acadou o segundo premio na categoría de ensino do X CERTAME DE CURTAS da ASOCIACIÓN SOCIO-PEDAGÓXICA GALEGA. Podedes seguir a noticia premendo no seguinte enlace:

Seguimos de noraboa!!!

O IES MARÍA SOLIÑO NO SUPLEMENTO ESCUELAS EN RED DE EL PAÍS. Actualizado o domingo 6/12/2020

A comunidade escolar pode achegarse ao diario El País que a través do seu suplemento Escuelas en Red amosa un artigo titulado "OSOliño fims: unha historia no confinamento sobre arte e educación, compromiso social e curtas de video".

Podedes seguir a segunda parte do artigo no día de hoxe, 06/12/2020, premendo aquí.

Noraboa a tod@s.

PROTOCOLO COVID-19

A comunidade escolar do IES María Soliño pode consultar diferentes arquivos relativos ao protocolo de actuación fronte ao COVID-19 (resumo protocolo, programa de acollida, plan de continxencia, etc...) no noso centro premendo aquí ou ben seguindo a ruta: CENTRO > Documentos > Protocolo COVID.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

A comunidade escolar do IES María Soliño pode consultar a lista de libros de textos fornecida polos diversos departamentos. Aconséllase no caso de dúbida poñerse en contacto co departamento afectado ou agardar ao comezo do curso escolar.

Libros de texto

TAREFAS PROGRAMADAS POLOS DIVERSOS DEPARTAMENTOS DO CENTRO

A comunidade educativa pode consultar as canles que o profesorado do IES María Soliño ten pensado utilizar para manter o contacto educativo cos alumnos/as do centro:

Contacta con nós

Novas anteriores