INFORMACIÓN ANPA

A ANPA do IES María Soliño pon á disposición de todos os seus asociados/as o seu blog para manterse informados de todas as novas que afecten á comunidade escolar do centro. Na páxina web do centro e no apartado reservado á ANPA pode accederse ao mesmo.

Animámosvos a participar con todas as suxestións que consideredes oportunas.

Grazas.

______________________

REVISTA DA COORDINADORA GALEGA DOS ENDL. A comunidade escolar do IES María Soliño pode achegarse ás novas da Cordinadora Galega dos ENDL a través da súa revista Ollos de auga.

Mantente informado sobre a nosa lingua!!

______________________

1ª PROBA DE MATERIAS PENDENTES CURSO 2016/17

No arquivo adxunto os alumnos/as afectados poden consultar o horario da 1ª proba de materia pendentes prevista para o mes de xaneiro, á volta das vacacións de Nadal. Prégase que se poñan en contactp a maior brevidade cos Departamentos Didácticos correspondentes.

CALENDARIO AVALIACIÓNS CURSO 2016/17

A Comisión de Coordenación Pedagóxica (CCP) na súa reunión do 13 de outubro aprobou o calendario de avaliacións para o curso 2016/17 coas reservas relativas á realización da Reválida de 2º de bacharelato.

O calendario pódese consultar aquí.

RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2016

Este curso corresponde realizar eleccións ao Consello Escolar. As datas de celebración das mesmas están fixadas na Resolución do 26 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa (DOG 189, do 4 de outubro de 2016). Celebraranse entre os días 23 e 29 de novembro de 2016, ambos os dous incluídos.

Para saber máis sobre o mencionado proceso clica aquí.

Proclamación de candidaturas. Premendo nos respectivos apartados poden consultarse os/as candidatos/as presentados:

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2016/17

Os interesados/as poden consultar o calendario escolar vixente para o curso 2016/17 no enlace correspodente da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

De xeito máis directo tamén se pode consultar aquí.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2016/2017

No arquivo adxunto poden consultar os interesados/as os libros de texto en vigor para o curso 2016/2017. As ausencias na lista deben ser consultadas ao principio de curso co profesor/a responsable da materia.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2016/17

Nos arquivos adxuntos atópase información relativa ao proceso do Fondo solidario de libros de texto, axudas para adquirir libros de texto e para a adquisición de material escolar para o vindeiro curso 2016/17. O prazo de presentación de solicitudes para o alumnado de ESO no centro escolar abrangue do 18/05/2016 ata o 23/06/2016.

ADMISIÓN ALUMNOS/AS CURSO 2016-2017

Procedemento para a admisión de alumnos/as curso 2016-2017:

• Permanencia: o alumnado do IES María Soliño ten dereito de permanencia.
  • Reserva de praza: só para alumnos/as de centros adscritos do 1 ao 15 de febreiro presentaran o anexo I no centro no que están.
  • Solicitude de admisión: o resto do alumnado do 1 ao 29 de marzo deberá presentar o anexo II e o anexo A.

De existiren dúbidas póñanse en contacto coa Secretaría do centro. Información e impresos:

AVISO IMPORTANTE!!

O alumnado que presentou a solicitude en prazo non necesita aportar mais documentación xa que non é necesario baremar en ningún curso xa que coa autorización da inspección quedan admitidos todos os que presentaron a solicitude en prazo. A listaxe provisional de admitidos/as publicarase no centro o día 25 de abril de 2016. As reclamacións contra calquera posible erro na listaxe provisional de admitidos/as presentarase nos 5 días hábiles seguintes.

MATRÍCULA CURSO 2016-2017: ITINERARIOS ESO-BACHARELATO

Os interesados/as poden consultar nos arquivos adxuntos os itinerarios da ESO  e de BACHARELATO para o curso 2016-2017 aprobados na sesión do Claustro de profesores/as do día 25/02/2016:

Prégase que se consulten as dúbidas na Secretaría do centro ou ben na Xefatura de Estudos.

PROGRAMA IMPORTA

O IES Mª Soliño foi seleccionado para formar parte no proxecto IMPORTA/CLIL+-Proxectos de Movilidade de Educación escolar/Movilidade das persoas por motivos de aprendizaxe(KA1)-encadrado no programa Erasmus+en lingua portuguesa.

O proxecto IMPORTA é un consorcio entre a Dirección Xeral de Educación, F.P. e Innovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e os seguintes centros nos que se imparte lingua portuguesa: IES MªSoliño, IES de Cacheiras, IES Félix Muriel, IES de Valga, IES de Xelmírez. Co obxectivo de mellorar a competencia lingüística do profesorado de lingua portuguesa, así como o uso das TICs na aula e impulsar a creación de seccións bilingües.

O profesorado seleccionado levará a cabo as seguintes actividades:

• Curso de formación on line en lingua portuguesa.
  • Curso estructurado de formación en Lisboa.
  • Elaboración de unidades didácticas integradas.

AXUDAS FORMACIÓN LINGUAS ESTRANXEIRAS

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016
Información: edu.xunta.es/axudasle, ou ben no departamenteo de orientación do Centro.

Contacta con nós

Novas anteriores