Lingua e Literatura Galega

Criterios cualificación curso 2019-2020

Os interesados poden consultar a modificación dos criterios de avaliación que o Departamento de Economía acordou adoptar para o curso 2019-2020.

Modificación criterios

Recuperación pendentes maio 2020

Premendo no enlace seguinte os interesado/as poden atopar a información pertinente  sobre a convocatoria da última proba de pendentes para aliumnos/as de cursos anteriores,que este departamento acordou. As datas de celebración das probas aparecen publicadas na páxina web do centro.

Recuperación pendentes

Visita a Guimarâes

Visita a Guimarães

O alumnado de 1º da ESO A e B e as/os alumnas/os de portugués de 2º da ESO viaxaron, o pasado xoves, 31 de maio, á “Cidade Berço” de Portugal. A visita comezou coa subida ao Miradouro da Penha desde onde os cativos puideron coñecer a cidade practicamente desde o ceo e tiveron a oportunidade de ver o santuario da Virxe da Penha así como de poder perderse momentaneamente polos sinuosos e misteriosos camiños do Labirinto. Despois, descenderon a montaña e entraron no Castelo do Rei Afonso Henriques. As súas murallas, postos de vixilancia e torres serviron para se imaxinaren na Idade Media e incluso volver ollar a urbe desde un novo ceo agora máis próximo. A seguir, pasearon e andaron por todas as prazas (Praça de São Tiago, Largo da Oliveira, Largo da Misericórdia, Largo do Toural, Alameda, Zona e Couros, Largo República do Brasil) e puideron ver moitos dos seus edificios máis emblemáticos para acabar nunha visita guiada ao Paço dos Duques de Bragança. Por último e para coñecer un novo lugar e despedir a viaxe da mellor maneira, fixeron unha parada dunha hora para coñecer Ponte de Lima coa feliz sorpresa de que estaba ateigada de xente (entre eles, outros galegos) que festexaba o Día do Corpo de Deus.

Algunhas fotos da visita.

Avaliación

Premendo no apartado correspondente atoparás información sobre a forma de cualificar que decidiu aplicar o departamento de Lingua e Literatura Galegas para o curso 2019-2020: criterios de avaliación, procedementos de avaliación e contidos mínimos que se van esixir en cada materia e curso (ESO, Bacharelato e Portugués). Do mesmo xeito, poderedes informarvos sobre a recuperación de materias pendentes de cursos anteriores. Atenderemos as dúbidas no Departamentop de Lingua e Literatura Galegas.