BanDeRede- Recursos para a diversidade educativa

Clicando sobre a imaxe podes acceder á páxina do Banco de Recursos para a diversidade educativa, onde atoparás recursos, actividades e ferramentas que permitan ofrecer as máximas oportunidades respectando os diferentes ritmos dos alumnos/as.

BLOG DE ORIENTACIÓN IES MARÍA SOLIÑO

No seguinte enlace podedes atopar información xeral e puntual sobre diversos aspectos do sistema educativo. Tamén dispoñedes de acceso directo á orientadora do centro.

Tamén clicando aquí podes acceder á aplicación ORIENTA 2017-2018.

Materias Optativas Bacharelato

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

O arquivo adxunto contén información importante remitida polos  Departamentos Didácticos correspondentes, das materias optativas de Bacharelato e ESO, sobre contidos, metodoloxía, peso na selectividade e orientación profesional de cara a facilitar a elección das mesmas conforme aos estudos que se pense cursar.

Os profesores dos diversos Departamentos así como, de maneira moi especial, o Departamento de Orientación están sempre á disposición da Comunidade Escolar do IES María Soliño para facilitar todo tipo de axuda na procura da maior información e clarificación posible nunha elección responsable.

Relación de Departamentos que teñen adxuntado información sobre a súa oferta de materias optativas para o vindeiro curso: Xeoloxía e Bioloxía, Física e Química, Filosofía, Francés, Lingua e Literatura Galegas (Portugués) e que poden atoparse no documento:

Materias optativas 2017

AXUDA PARA INDECISOS

Desde o Departamento de Orientación e a través da páxina web de Y Ahora Qué - www.yaq.es - incluímos unha serie de reportaxes interesantes para a comunidade de estudantes.

Desorientado? 39 claves para atopar a túa carreira

Os titulados mellor pagados.

Que é o proceso de Bolonia e como vai afectar aos futuros universitarios?

As mellores fórmulas para automotivarse.

O mesmo web site actualízase constantemente e está recomendado para que os estudantes atopen información sobre profesións, selectividade, universidades e tamén para compartir opinións con outros estudantes.

Outubro de 2008.