BanDeRede- Recursos para a diversidade educativa

Clicando sobre a imaxe podes acceder á páxina do Banco de Recursos para a diversidade educativa, onde atoparás recursos, actividades e ferramentas que permitan ofrecer as máximas oportunidades respectando os diferentes ritmos dos alumnos/as.

BLOG DE ORIENTACIÓN IES MARÍA SOLIÑO

No seguinte enlace podedes atopar información xeral e puntual sobre diversos aspectos do sistema educativo. Tamén dispoñedes de acceso directo á orientadora do centro.

Materias Optativas Bacharelato

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

O arquivo adxunto contén información importante remitida polos  Departamentos Didácticos correspondentes, das materias optativas de Bacharelato e ESO, sobre contidos, metodoloxía, peso na selectividade e orientación profesional de cara a facilitar a elección das mesmas conforme aos estudos que se pense cursar.

Os profesores dos diversos Departamentos así como, de maneira moi especial, o Departamento de Orientación están sempre á disposición da Comunidade Escolar do IES María Soliño para facilitar todo tipo de axuda na procura da maior información e clarificación posible nunha elección responsable.

Relación de materiais que se poden atopar no documento:

Departamento de Debuxo: Cultura audiovisual, Debuxo técnico I e Debuxo técnico II, Debuxo artístico I e Debuxo artístico II, Deseño de 2º, Técnicas de Exp.. Gáfico-Plásticas e Volume.

Departamento de Lingua e Literatura Españolas: Literaturas Hispánicas de 1º de Bacharelato, Literaturas Hispánicas de 2º de Bacharelato, Literatura Universal de 2º de Bacharelato.

Departamento de Matemáticas: Matemáticas 1º e 2º de Bacharelato.

Departamento de Economía: Economía 1º e 2º de Bacharelato.

Departamento de Historia: Historia da Arte de 2º Bacharelato.

Departamento de Tecnoloxía: Tecnoloxía industrial de 2º de Bacharelato.

Artes escénicas de 2º de Bacharelato.

Iniciación a Arte Dramática.

Departamento de Lingua e Literatura Galegas: Portugués 1º e 2º de ESO.

Departamento de Filosofía: Historia da Filosofía, Ética e Filosofía do Dereito, Antropoloxía, Filosofía da Ciencia e da Tecnoloxía.

Departamento de Xeoloxía e Bioloxía: Cultura Científica 4º ESO, Cultura Científica 1º Bach., Anatomía aplicada 1º Bach., Ciencias da Terra e do Medio Ambiente 2º Bach.

Materias optativas.

AXUDA PARA INDECISOS

Desde o Departamento de Orientación e a través da páxina web de Y Ahora Qué - www.yaq.es - incluímos unha serie de reportaxes interesantes para a comunidade de estudantes.

Desorientado? 39 claves para atopar a túa carreira

Os titulados mellor pagados.

Que é o proceso de Bolonia e como vai afectar aos futuros universitarios?

As mellores fórmulas para automotivarse.

O mesmo web site actualízase constantemente e está recomendado para que os estudantes atopen información sobre profesións, selectividade, universidades e tamén para compartir opinións con outros estudantes.

Outubro de 2008.