FP INNOVA

Dende o ano 2013, a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional vén desenvolvendo convocatorias anuais de premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional. Neste período desenvolvéronse un total de 315 proxectos, nos que participaron preto de 400 empresas e outras entidades como grupos de investigación, asociacións ou colexios profesionais.

Neste curso, FP Innova 2024 trouxo proxectos e novidades que o noso alumnado de FP Básica e 4º ESO tivo a honra e o pracer de desfrutar. Este mesmo alumnado acudirá o vindeiro martes ao CIFP Coroso para ver de preto os ciclos que alí se ofertan; logo, ensinaráselles os que tamén poden atopar no Leliadoura.

FP INNOVA