Martes Maio 31, 2016
Start: 31/05/2016 07:32

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes, 31 de maio, tivemos a visita do alumnado de 6º de Educación Primaria, que para o vindeiro curso estará matriculado en 1º de ESO no noso IES.

Ensinámoslles o centro e participaron en diversas representacións organizadas polo noso alumnado.

O ximnasio

O rocódromo

A aula de educación plástica

A aula de tecnoloxía

O laboratorio

Xa no salón de actos, disfrutaron das representacións musicais dos nosos alumnos/as, e participaron nunha batucada.

Asistiton a un baile organizado polas alumnas.

Foi un pracer recibirvos .

Esperámosvos a tod@s en setembro !!!!!

Mércores Xuño 01, 2016
Start: 01/06/2016 20:12

O pasado día 30 de maio tiveron lugar as finais do torneo de Floorball. Dende mediados do mes de maio víñase celebrando nos recreos este emocionante torneo no ximnasio do noso centro.

Aquí tedes ós finalistas do torneo. Na foto de enriba están os de 1º e 2º cursos e na de debaixo os finalistas de 3º e 4º.

O torneo foi todo un éxito que creou moita expectación durante os recreos. Todo saíu moi ben e non houbo feridos de gravidade...

Moitas grazas a todos os participantes!!