Avisos e noticias

LIBRO FORUM CON DAVID LOZANO

Visitóunos o escritor David lozano, que nos falou sobr os seus libros que acostuman a formar parte das lecturas obrigatorias na ESO e contan sempre con un éxito espectacular entre os lectores. O autor, moi admirado por os nosos alumnos, conectou con eles enseguida. Firmou exemplares a nivel particular e, por suposto, no Libro de Visitas da Bibliomuriel.

LIBRO FORUM CON ALFONSO CASTILLO

O día 18 de abril recibimos ao escritor e xornalista pobrense Alfonso Castillo, que nos falou do seu primeiro libro Lo que sueñan los perros. A actividade foi dirixida a alumnos de 2º BAC de literatura universal, pero o máis novedoso e que coidamos que é todo un éxito é a asistencia de país que participan habitualmente na nosa sección Scripta manent. Todos saímos encantados da experiencia, que pensamos repetir nos cursos venideiros, xa que resulta extremadamente gratificante a participación nest

RECEPCIÓN AOS ALUMNOS DE VILA DO CONDE

O día 19 recibimos a visita de 50 alumnos e 5 profesores da escola de Vila do Conde), dentro do programa de intercambio. A coordinadora da biblioteca coa colaboración direita e eficiente de tres secretarios,  explicóulles o funcionamento da mesma (formación de usuarios, CDU, función dos secretarios, préstamos e devolución) e a súa importancia no noso IES, como centro neurálxico de todo tipo de actividades socio-culturáis.

PARABÉNS AOS PARTICIPANTES NA IV OLIMPÍADA FILOSÓFICA

Dende Bibliomuriel queremos felicitar ás alumnas Amanda Mariño Rial  e Alicia e María Fernández Insua, así como ao profesor Rafael Saco polo seu “bo facer” na IV Olimpíada Filosófica.

Aínda que non acadaron o primeiro premio, o traballo presentado foi dunha gran calidade, abraiante para os “legos” e recoñecida polos expertos.

DÍA DA MULLER NO FÉLIX MURIEL: "ESAS DESCOÑECIDAS"...

Unha vez máis , grazas a todos aqueles que colcaboraron! Pagou a pena!

8 DE MARZO, DÍA DA MULLER

ARTURO PÉREZ-REVERTE  (20-01-2013)

RAP DE D. QUIJOTE

Dentro das actividades do Día do libro, Bibliomuriel presenta o Rap de D. Quijote, que foi interpretado por Anthony de Jesús.

Letra: Esperanza Sánchez, profesora e dinamizadora da Biblioteca.

Música: Anthony de Jesús (4º ESO-PDC)

:

DÍA DO LIBRO

Bibliomuriel organizou diversas actividades para celebrar o Día do libro e o IV Centenario da morte de Cervantes, coordinadas pola profesora Esperanza Sánchez, dinamizadora da biblioteca.

Representóuse o celebre capítulo dos Muíños, de D. Quijote de la Mancha.

Actores: Raúl García (D. Quijote), Diego Mirón ( Sancho), Mario Viñas (xigante 1)  de 2º ESO e Marcos Gómez (xigante 2) de 1º BAC. Dende eiquí, agradecémoslle a súa colaboración entusiasta e desinteresada. Enhoraboa!

V SEMANA SOLIDARIA DO FÉLIX MURIEL

Como todos os anos, o Equipo da Biblioteca en colaboración, por suposto, con outros Departamentos e membros da Comunidade Educativa, organizou a V Xornada Solidaria.

Dende Bibliomuriel queremos agradecer a vosa colaboración, grazas a todos vós o noso proxecto está ahí e saíu perfecto!

Este é o enlace do video. Merece a pena velo!

DE- CONSTUÍNDO A IDENTIDADE

Transcribimos o inicio do seu obradoiro:

Na construcción das constelacións da nosa presenza se despregan novos dispositivos de poder que Michael Foucault identifica como "Tecnoloxías do Eu(...)Estas tecnoloxías tamén son estudadas como estratexias  de desenvolvemento do que denomina  "Biopoder". No seu dominio afógase a acción de preguntar e da apertura na interpretación e realización da nosas posibilidades en cantoposiblidades de ser e ser co outr@.