NO IES FÉLIX MURIEL SOMOS TERRORÍFICOS!

Xa está publicado o vídeo co que o alumnado do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso instituto participa como finalista no concurso do DígochoEu!

Parabéns o alumnado que participou na actividade e grazas a Esther Estévez e Carlos F. Amado pola experiencia de vir gravar con nós a pasada semana.

Conmemoración do 25 de abril

O 25 de abril conmemórase a Revolução dos Cravos, que supuxo a fin da ditadura en Portugal en 1974.

O Consello da Cultura presenta "Activistas da lingua no IES Félix Muriel de Rianxo"

No Félix Muriel MEDRA A LINGUA.

«AQUÍ MEDRA A LINGUA. EXPERIENCIAS DE DINAMIZACIÓN DO GALEGO NA ESCOLA».

Samaín

11/03/2021 12:10
Europe/Madrid

O día 3 de novembro celebramos no IES o Samaín, en colaboración coa ANPA.

Un dos maiores atractivos foi o Tunel do Terror organizado polo EDNL e os xogos populares.

MANIFESTO 25N20 - CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Agasalla en galego

Día da Lingua e Cultura Portuguesa. 5 de maio

Recitando a Manuel María

RianxoFala: Primeiro programa de RadioRianxo Félix Muriel

Rianxo Fala  é o título do primeiro programa de Radio do ENDL do noso IES. Vimos de crear Radio Rianxo Félix Muriel, ou o que é o mesmo: Radio Rianxo FM. E xa estamos nas ondas!

Neste primeiro enlace tendes desde unha reportaxe sobre a LOMCE (con opinións da orientadora, director e alumnado do centro) ata unha entrevista ao poeta rianxeiro, gañador do Premio nacional de poesía, Gonzalo Hermo. Sen esquecer un concurso musical...Escoitádenos e non esquezades a continuación votar a vosa canción preferida.