INFORMACIÓN EDIXGAL PARA AS FAMILIAS

O alumnado, profesorado e familias participantes no programa E-Dixgal dispoñen dunha serie de elementos, que lles permiten desenvolver un ensino dixital: aulas dixitais, equipamento de alumnado e profesorado de uso persoal, un entorno virtual de aprendizaxe, variedade de contidos dixitais, programas de formación, ferramentas de intercomunicación e colaboración.

Bolsas do Ministerio de Educación e FP

Acaban de convocarse as bolsas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para a participación nun programa intensivo de inmersión ingüística en inglés en España durante o mes de xullo de 2023.

As persoas destinatarias son alumnado de Bacharelato e de Grao medio de Formación profesional.

Achégase o anuncio publicado no BOE o día 31 de xaneiro de 2023.

Prazos: a presentación de solicitudes remata o 3 de abrilde 2023 e farase a través da sede electrónica da páxina do ministerio www.educacionyfp.gob.es.

DÍA DE CASTELAO E DA PAZ

Como todos os anos a comunidade educativa do IES Félix Muriel celebra o Día da Paz e o Día de Castelao, conxuntamente, xa que, se hai unha figura que se identifica coa paz en Galiza, esta non é outra ca o rianxeiro Alfonso Daniel Rodríguez Castelao.

Este ano, entre outras moitas actividades, optouse por un lectura continuada da súa obra, a cal está sendo retransmitida en directo.

A lectura comezou coa intervención do director do centro, Ramón Veiga, o alcalde de Rianxo, Adolfo Muíños, en representación do pobo de Rianxo, e continuou co alumnado, profesorado, persoal non docente, pais e nais...

FELICES FESTAS

Boas festas! Premede na imaxe.

O IES e eTwinning

O IES Félix Muriel sumouse á formación sobre proxectos internacionais eTwinning. Foi por iso polo que acudiu á I Conferencia Nacional eTwinning 2022 celebrada en Madrid os días 21, 22 e 23 onde, á parte de nos formar na creación deste tipo de proxectos internacionais, puidemos contactar con centros doutras partes de España para poder elaborar proxectos conxuntos nun futuro próximo.

Así mesmo, asistiuse ao Seminario Bilateral Portugal-Espanha realizado en Guimarães os días 24, 25 e 26 de novembro onde puidemos elaborar un proxecto con centros de ensino portugueses e españois e que terá como elemento principal o mar.

A intención do centro é irmonos incorporando pouco a pouco ás escolas eTwinning e que o noso alumnado poida coñecer novas culturas e novos compañeiros e compañeiras realizando traballos conxuntos.

#intef#etwinning#iesfelixmuriel

Convocatoria mobilidades para a FCT no período marzo-xuño 2023

logo ue

Nova convocatoria de mobilidades Erasmus+ para a realización do módulo FCT no extranxeiro.

O alumnado interesado debe presentar a súa solicitude ca documentación correspondente, segundo establece a convocatoria que se pode descargar nesta páxina

O prazo de presentación de solicitudes remata ás 23:59 do 9 de decembro de 2022

O documental "Monte Vivo" premiado no Festival eMove

O IES Félix Muriel vén de recoller o último premio conseguido polo documental "Monte Vivo.  A VII Edición de eMove Festival outorgoulle  o 1º premio na sección Documental na categoría de 2º ciclo da ESO.

Con este último premio (non nos atrevemos xa a dicir "derradeiro") o documental leva acadados catro premios. Parabéns ao alumnado e profesorado implicados.

PREMIOS PARA O DOCUMENTAL "MONTE VIVO"

11/11/2022 09:51
Europe/Madrid

A nosa curta Monte Vivo ven de colleitar dous novos e moi importantes recoñecementos: Primeiro Premio na VII edición do Festival Escolar e Universitario das Artes Audiovisuais eMOVE na sección de Documental, categoría de 2º Ciclo de ESO e, tamén, premio BIOPARC á mellor produción na temática natureza e medio ambiente. Novamente enormes parabéns ao equipo do alumnado realizador da curta comandado pola profesora Sofía Rama e polos responsables do obradoiro audiovisual Marcos Gallego e Domingo Docampo. A entrega do premio eMOVE será mañá sábado 12 de novembro no teatro Lope de Vega de Madrid. e alí estaremos.

Calendario de pendentes. Curso 2022 -2023

Achégase o calendario de probas oficiais de materias pendentes. Lémbrase que os departamentos poden establecer datas para entrega de material.

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2022

O sorteo público para determinar a composición da Xunta Electoral (titulares e suplentes) que organizará a supervisará o procedemento de elección dos membros do Consello Escolar, terá lugar na&nbsp