INTERCAMBIO DE LIBROS

O intercambio de libros que queremos facer o luns 23 empeza a ter contido... Leva á biblioteca esta semana un libro que xa liches e o luns poderás cambialo por outro. E recorda , como dicía  J. K. Rowling, se non che gusta ler é que non atopaches o libro correcto...

O luns 23 axudaremosche a atopalo

SAÍDA DIDÁCTICA A ESTREMADURA

O alumnado de 1º de bacharelato realizou a semana pasada a xa tradicional visita a Estremadura. Aínda que foi unha viaxe pasada por auga e con bastante frío,  o alumnado coñeceu, entre outros, o Parque Nacional de Monfragüe e asistiu á representación teatral de Medea no famoso teatro romano de Mérida.

OS DEPORTISTAS GALEGOS FALAN GALEGO

DEFENDAMOS O NOSO

Invitamosvos a ver o video que fixeron varios dos deportistas galegos máis recoñecidos.

BOLSAS CAMPUS AFONDAMENTO CIENTÍFICO SORIA 2018

Destinatarios: alumnado 4º de ESO.

Prazo: ata o 4 de maio.

Convocatoria: preme aquí.

CHARLA SOBRE TRANSEXUALIDADE

Hoxe estivo con nós Cristina  Palacios Presidenta de Arelas, Asociación de familias de menores transexuais. Nesta charla visibilizamos unha realidade chea de prexuicios respecto á sexualidade, una sociedade que pretende vivir nunha normalidade que non existe  pois si a sociedade na que vivimos é diversa  debemos aceptala así.

Grazas Cristina por compartir con nós unha realidade moitas veces  descoñecida pero non por iso inexistente. Seguro que, desde hoxe, o noso alumnado será máis receptivo á diversidade.

Publicada a nova táboa de ponderacións para o Acceso á Universidade

Dada a modificación deste ano sobre a posibilidade de examinarse na parte voluntaria da 2ª Lingua Estranxeira, publícanse as novas ponderacións, para coñecer o peso que esta materia terá no acceso ás diferentes titulacións universitarias.

Pinchade no adxunto para poder ver o documento.

Convite aberto para vivir un día de clases no Centro Superior de Hostelería

Vive un día de clases no CSHG

AXUDAS PROGRAMA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN COLONIAS DE VERÁN

Destinatarios: alumnado de 1º e 2º de ESO

Prazo: ata o 23 de abril.

Convocatoria preme aquí.

CLUB DE DEBATE

O Sábado celebrouse en Rianxo  a FASE LOCAL do Club de Debate 2018, na que participarán, canda o alumnado do IES Félix Muriel, equipos dos IES de Pontevedra, Marín e Dodro.

COMPETICIÓN XOGADE

4 alumnos do IES participaron esta fin de semana nun encontro de tenis de mesa.Sobre 50 alumnos entre 8 e 16 anos de  zonas como  Rianxo, Noia, Outes, Mazaricos, Santa Comba, Zas e A Picota competiron en Mazaricos durante toda a tarde do sábado.

« Abril 2018 »