LA ESENCIA

El objeto más querido de mi Departamento es una fotografía pequeña, enmarcada y en blanco y negro.

CARTA A BEA

Mi querida  Bea,

Hace ya un año que no andas por aquí, iluminándolo  todo,  por eso quiero “ponerte al día” de que cómo va la vida.

AMOR

Todos los veranos oigo la noticia de que el número de divorcios se dispara, y eso que no sabemos la cantidad de relaciones que van durante todo el año a la deriva…¿Es que existe una fecha de caducidad para el sentimiento? ¿O será que los niveles de decepción no coinciden llegada la hora de la verdad? ¿Estaremos tan separados sin saberlo que, cuando tenemos conciencia de nuestra cercanía, nos inunda el hastío o la ansiedad?

BOLSAS PARA A FORMACIÓN SUPERIOR DE PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Prazo: do 1 de setembro ao 13 de outubro.

Máis información:

www.boe.es/boe/dias/2017/07/29/pdfs/BOE-B-2017-46469.pdf

www.fundacionprevent.com

CONCURSO PARA ADXUDICACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO

Para dar cumprimento á INSTRUCCIÓN 7/2017 de 30 de maio de 2017, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da consellería, ábrese un prazo de para que calquera persoa física ou xurídica, con capacidade de obrar, poidan presentar as ofertas oportunas.

O procedemento a seguir, as condicións esixidas e os criterios para a valoración das ofertas veñen reguladas na citada instrucción.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS PARA O CURSO 17/18

Poden consultarse nos adxuntos as listaxes de admitidos e excluidos para o Fondo do curso 17/18. O periodo de reclamación abrangue únicamente dous días, é dicir, o 17 e 18 de xullo. PRAZO FINALIZADO

A listaxe definitiva, coa relación de libros a cada alumno, publicarase o 15 de setembro.

VALE PARA MATERIAL ESCOLAR

O vale de 50 euros para material escolar pode ser recollido a partir do 19 de xullo para aquel alumnado que entregara todos os libros en xuño. O alumnado que teña pendente devolver libros en setembro deberá recoller o vale a partir do 15 de setembro.

A non devolución de libros supón a pérdida do vale e/ou a participación no Fondo.

FONDO LIBROS CURSO 2017/18

Informamos ás familias que solicitaron participar no Fondo de Libros de texto que a listaxe provisional será publicada nesta web e no Centro o 14 de xullo. O prazo para alegacións á listaxe provisional abrangue exclusivamente os días 17 e 18 de xullo.
Recordamos que o alumnado con libros de fondo (ou mercados con vale) que debe acudir á convocatoria de setembro ten que devolver os libros prestados o día do exame.

CALENDARIO D SETEMBRO

CONSULTAR PREMENDO NO ENLACE

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2017-18

Recordade que a listaxe provisional do Fondo publicarase o 14 de xullo e que haberá dous días para reclamar. A listaxe definitiva cos libros asignados publicarase en setembro.

A listaxe podedes consultala nos ficheiros adxuntos.

Bo verán!

« Agosto 2017 »